Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
goedendag allen.

hier is de lesweek voorbij..dus kan weer rustig ademhalen,..moet voor volgende week woensdag/donderdag nog 4 hoofdstukken lezen.

Maar dat is alles..dus verder rustig aan genieten van de de zondag..dan ben ik weer een jaartje ouder ;)
Hallo iedereen!

Mika, ik hoop dat je je weer wat beter voelt.

Yellow, chat, sanne, sabrina hoe gaat het met jullie vandaag? Jullie zijn rustig.

Straw, hoe oud/jong wordt je? Ga je het nog vieren?

Dacht bakken met geld terug te krijgen van de belasting maar dat valt vies tegen. Jammer! Ik had gehoopt een vliegvakantie te kunnen doen in mijn eentje. Maar ja als het goed is wel genoeg om nog een keer rij-examen te kunnen doen.

Vandaag zat ik met een client kleding/broeken te passen in de C&A. Patrick kocht daar altijd zijn broeken en het was zo vreemd. Heb zonder dat client het merkte wel een traantje weg zitten te pinken (client is erg opzichzelf gericht en ik ben goed in verbergen dus dat ging helemaal goed) Automatisch kijk ik dan toch voor broeken voor Pat.

Kan alleen maar janken vandaag gek wordt ik ervan.

Gelukkig kwam de buurvrouw net stoofpeertjes brengen dus kan ik nog wat eten vanavond. Morgen is er rommelmarkt in de lokale kerk hebben afgesproken morgen om 11.00 buiten te staan en samen er even naar toe te gaan.
Ik word 25 jaartjes jong

En we weten niet zeker of we het gaan vieren, zowieso zijn we maar met zijn tweetjes in Nederland, verder geen familie niks, dus we doen het altijd rustig.

Maar mijn ma moet morgen met urgentie naar de opticieen, en afhankelijk wat er gebeurd kan ze zo zonder bril zitten en dan kan ze niks doen(sterkte van ong. -14) dus dan is ze helemaal blind.

En anders gaan we even de stad in, moet een boekje voor school halen. En dan gaan we waarschijnlijk ergens in centrum eten.

En ik heb zojuist mijn cadeau's besteld via internet Een hoesje voor mijn mini-laptop.

En verder hangt het ook van mijn stemming af, want dat is net een achtbaan.
Hallo allemaal, nu pas thuis van allemaal dingen.

Iebs Het lijkt me zo confronterend, al die plekken waar je herinneringen hebt Ik hoop dat morgen de rommelmarkt even tijdelijk iets van afleiding kan geven

Wat lief van je buurvrouw dat ze stoofpeertjes komt brengen trouwens.

Voor iedereen een dikke knuffel , hoop dat het nog een beetje gaat. Ben zelf in een mineurstemming. ga wat tv kijken met forum, daar word ik altijd wel iets vrolijker van . Ik kom later weer terug
Ik ook in mineur. Eigenlijk al vier weken, omdat ik lichamelijk weer achteruit ben gegaan. En omdat ik daarom altijd maar binnen zit en nauwelijks iemand zie. blabla. Ik zit erg te twijfelen over behandeling en wil er mee stoppen.

Zo dat zijn wel genoeg details. Ik ben blij dat dwdd weer terug is. Ik kijk naar nl 2. HGT vind ik net iets teveel van het goede.

Ibi

voor de rest.
Ibi ik had het je echt zo gegund dat jij je een vliegvakantie kon veroorloven. Jammer meid. Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar je kunt ook heel goedkoop vliegen. Doet mijn broertje ook altijd

Mijn ex baas belde mij vandaag en ga volgende week 3 daagjes invallen. Vind het wel leuk, je moet eruit zei hij. Nu weet ik wel dat hij het zegt omdat hij een invaller nodig heeft maar ik vind het gewoon een leuke man. Mag hem graag. Dus volgende week een beetje werken wat dom ouwehoeren met wat oude mannen. Ja dat mag ik graag doen Dus positief aan deze kant.

Nog ff *ego* mijn dochter haar vriend is zondag jarig en nu had ze een leuke foto van hun 2tjes gemaakt en die heeft ze laten afdrukken op canvas. Was 40 bij 60 geloof ik. En die foto is gewoon zo heel mooi geworden, ze staan er zo verliefd op. Ja dat vind ik leuke dingen. *ego uit*

Knuffels voor iedereen en ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben, mijn zoon komt morgen jippieeeeeeeeeeee
Hallo allemaal. Hier ook eindelijk rustig op de bank. Werkweek was belachelijk druk en vandaag ook nog heel veel pijn aan mijn voet gekregen. Toch voel ik me wel goed (behalve voet dan) en ben aan t aftellen voor de vakantie. Eerst nog wat verjaardagen vieren hier. En beginnen met een rustig weekend. voor iedereen
Mika en Sanne,

Goeie berichten
Sabrina, als je meer details kwijt wilt mag dat altijd he

Ik begrijp uit je bericht dat je je eenzaam voelt misschien kunnen wij iets voor je betekenen? Je bent niet helemaal alleen, je hebt ons nog

Mika fijn dat zoon komt, en dat je straks kan werken!

Sanne, fijn dat je je goed voelt
quote:_yellowlove_ schreef op 09 september 2011 @ 22:13:

Sabrina, als je meer details kwijt wilt mag dat altijd he

Ik begrijp uit je bericht dat je je eenzaam voelt misschien kunnen wij iets voor je betekenen? Je bent niet helemaal alleen, je hebt ons nog

Mika fijn dat zoon komt, en dat je straks kan werken!

Sanne, fijn dat je je goed voelt

Precies, we slepen elkaar hier er gewoon doorheen!

Hier zit ik eigenlijk in een mineur maar tegelijk weer erg hoog, het wisselt gewoon. Vooral de studie doet mij heel erg twijfelen omdat ik wat moeite heb met het "leersysteem" dus veel lezen en onderzoeken en de college's zijn voor mij eigenlijk vaak beetje nutteloos, omdat ik totaal niks kan onderschijden.

En als ik daaran denk dan zak ik best weg..en nog heel wat andere factoren waaronder ook "eenzaamheid".

Maar ik blijf lekker doorstruikelen, al duurt het even ik kom er uiteindelijk wel!
Hebben jullie leuke weekendplannen?

Aarbei, hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik voelde me in mijn studietijd ook vaak eenzaam. Komt volgens mij bij veel mensen voor door de gehele situatie dan.
quote:SanneK schreef op 09 september 2011 @ 23:18:

Hebben jullie leuke weekendplannen?

Aarbei, hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik voelde me in mijn studietijd ook vaak eenzaam. Komt volgens mij bij veel mensen voor door de gehele situatie dan.

Ik ben vanaf as. zondag 25

Tja, en de eenzaamheid tja, er zitten bij mij in de klas excl. mij 1 meisje, en die vind ik een beetje vaag. Verder vind ik niet echt veel aansluiting bij de anderen. Ben altijd beetje onzeker geweest dus ook een factor.

En daarbij heeft de familisituatie welke gelijk de gezinssituatie is heel veel invloed, namelijk 1 oudergezin(en familie). En door ass toch moeite met contacten onderhouden en intensiever maken.

Maar goed ben net uit verveling begonnen met het lezen voor bedrijfskunden en wil deze paragraaf even aflezen en daarna lichten uit
Slaap lekker vast aardbei. Hoop dat je het zondag gezellig hebt.

Mijn ervaring is dat je tijdens de studie heel erg gelijkgezind moet zijn om vrienden te worden, terwijl mensen in het werkzame leven (soms) zelf wat meer basis hebben en daardoor open staan voor een bredere groep mensen.

Heb trouwens liever een klein groepje om me heen waar ik op terug kan vallen, dan een grote groep halve-vrienden.
Prachtige leeftijd aardbei. Ik hoop dat je een fijne dag hebt zondag.

Mika wat een fijn bericht van jou. Heerlijk om weer ff aan de slag te gaan, al is het maar voor tijdelijk. Je weet nooit waar het toe leidt toch? Wat klink je lief over je kinderen. Mooi zijn die foto's op canvas altijd. Zoon morgen ook weer bij jou. Jouw weekend kan niet meer stuk.

Sanne rust lekker uit het weekend.

Jammer dat je niet op vakantie kunt Ieb. Ik zou het je zo gunnen. Komt vast wel weer

Yellow, ik hoop dat je opgeknapt bent van HGT. Het was een leuke uitzending met veel talent.

Sabrina, ook in de mineur. Wat rot toch voor je. Wat voor behandeling krijg jij? Vind het zo naar te horen dat je eenzaam bent. Waar woon je als ik vragen mag?

Met mij gaat het na ophoging medicatie gewoon goed. Ik ben wel zwaarder geworden in die paar weken. Heb me nu aangemeld bij Weight Watchers online en heb de site zitten bestuderen. Er moeten echt heel wat kilo's af. Waarschijnlijk gaat het nu ik me beter voel een stuk makkelijker met lijnen.

Fijn weekend allemaal!
Chat, wat een positieve post. Fijn! En weer zo attent naar iedereen. Ik wens je een zonnig weekend.
7 uur en wakker

Natuurlijk ben ik niet alleen want ik heb jullie

Dank je voor jullie lieve berichten.

Die eenzaamheid heb ik ook wel een beetje aan mezelf te danken.

Mijn oude vrienden heb ik niets meer te vertellen omdat ik nu in zo'n andere situatie zit. En zij mij ook niet. Dus het is van beide kanten een beetje verwaterd. Ik kan ook niks meer met ze doen, dat schiet ook niet op. Ik mis gewoon mijn oude leven. Ik had een leven ooit. Met een baan en sociale contacten en hobby's enz. Allemaal weg...fwt..uit het raam. Het eerste jaar probeerde ik nog wel eens gewoon gezellig met dingen mee te doen en zo, maar eigenlijk had ik daar zelf niets aan. Ik voelde me slecht en achteraf moest ik een week bijkomen. Dus daar ben ik mee gestopt. Dus ja....maar nu heb ik het viva-forum.

Straw, vervelend dat je geen aansluiting vind op school? Zit je op een uni of op een hbo. Bij HBO heb je wel vaker dat je groepsopdrachten moet doen, dan leer je misschien wat mensen kennen. Op de uni ook wel eens maar minder denk ik. Wat bedoel je dat je niets kunt onderscheiden op college? En alvast gefeliciteerd met je verjaardag

Chat knap hoor dat je gaat dieten. Ik hoop dat het je lukt om af te vallen.

Yellow hoe is het met je fiets?

voor de rest
Goeie morgen allemaal!

Sabrina, heb je helemaal geen oude vrienden over gehouden? Dat vind ik wel extreem. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe je leven verandert als je chronisch ziek wordt, maar iig een dikke
Goeiemorgen Sanne,

Om jou vraag te beantwoorden: ik denk dat als ik morgen beter zou worden ik mijn oude vriendschappen gewoon weer op zou kunnen pakken. Maar nu ik ziek ben heb ik er gewoon niets aan. De eerste drie jaar van mijn ziekte kreeg ik nog steeds vragen van: ga je vanavond mee naar de film/wijntje drinken/ kom je naar mijn verjaardag. Terwijl ik al drie jaar in mijn bed lag. Nou ja voor mij houdt het dan ook weer een beetje op. Die vrienden horen niet bij mijn huidige leven. Ze laten me slechter voelen in plaats van beter. Dus ik heb het laten verwateren. Omdat ik de confrontatie niet meer aan kon zeg maar. Mensen hebben gewoon behoefte aan zieke vrienden. Dat is lastig denk ik. Ze ontkennen het of ze nemen geen contact meer op op gegeven moment. Is ook wel logisch, maar leuk is het niet.

Oh ja ik heb wel een vriend (bijna vergeten), maar die zie ik maar een dag in de week en die heeft zo ook zijn eigen dingen he. Snap ik ook wel. Is ook niet meer wat het geweest is, maar ja het is niet anders. Hij laat me iig niet in de steek :-).
@Sabrina73,

Dat ik geen aansluiting vind ik een frequent probleem bij mij vanwege ASS(autisme spectrum stoornis), dus is het sociale lastig. Maar ik doe HBO en we hebben nu al een project voor de kiezen gekregen..dus hopelijk vind ik daarmee wat aansluiting bij anderen.

En met niks kunnen onderscheiden tijdens college bedoel ik dat ik de rode-draag uit de hoorcolleges niet kan vinden, en dat ik dan maar zit te luisteren maar eigenlijk er geen steek wijzer van word.

En sabrina, ik wil niet opdringen ofzo, maar mag ik weten wat voor ziekte je hebt? Lijkt me wel balen dat je zo geforceerd ben en weinig sociale activiteiten kunt ondernemen.
@sabrina Toch denk ik dat je nog prima vriendschappen kunt onderhouden, als je de juiste mensen vindt. Je kunt elkaar prima via mail, sms en telefoon op de hoogte houden. En dan komen ze maar naar jou toe. Heb ook een vriendin met weinig energie, maar hebben eens per maand lol bij haar op de bank. Hoeft niet altijd buitenshuis in grote groepen.

@aardbei Geef het tijd, als je de juiste studie hebt zijn er vast mensen met dezelfde interesses. Succes!
Succes chat met de ww, ik heb het ook gedaan , het is echt vol te houden.

Ben zo boos over fiets , heb hier laatste berichtje even gekopieerd uit mijn fietstopic

Ik was net bij de winkel, maar mooi niet dat ik iets terugkreeg. Hij heeft de fabrikant gebeld die mij maandag gaat bellen.

Er was gewoon niets mogelijk, en uiteindelijk werd het zo'n onaardig gesprek waarin hij zei dat ik de enige was die maar elke keer terugkwam met die fiets, waarop ik zei : dat lijkt me sterk nadat jij eergisteren vertelde dat je nu al 6 fietsen hier hebt staan met hetzelfde mankement? Uiteindelijk gingen tokkies in die zaak ook nog onaardig tegen me doen, want het is zo;n aaridge man.

Hij was ook best aardig, tot vandaag, maar zijn fietsen zijn KUT, daar ging het me om.

Ik heb op aanraden van mijnz us de fiets maar wel mee genomen naar huis. Hij had hem gemaakt beweerde hij, maar het voorwiel staat naar links op een hele gekke manier (zeg maar parallel aan waar dat wiel eigenlijk zou moeten staan?) Ik ben zo boos, hij ging ook zeggen ja en ikw as vanochtend extra vroeg voor jou, en dan wil jij je geld terug zo onaardig, en ik wou je reiskosten nog wel vergoeden, maar nu je meteen naar het juridisch loket bent gegaan gaat dat ook niet meer gebeuren natuurlijk. Ik zit er echt mee in mijn maag.
Sorry dames ik was ff afwezig. Heb de concentratie niet om te reageren want het dringt niet tot me door.

Ik denk dat mijn man overspannen is en focus me dus ff op 'choco's blije wereld' voordat ie me meezuigt naar het zwarte gat..

Tot later dus. van mij!
Chocie hoop dat het toch een tijdelijke vermoeidheid is voor man
Ik ook yellow
Chocoootje toch

Trek je het nog een beetje? Kan ik iets voor je betekenen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven