Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
zondag 18 september 2011 om 21:21
quote:_yellowlove_ schreef op 18 september 2011 @ 21:18:
Ik heb al echt lang niet meer gerummikupt.. we zitten op een 65% voor ja voor d emeet chat, als ik alles haal deze week ivm huiswerk,dan moe thet lukken Ik hops net zo lang rond tot je komt. En natuurlijk red je het. En dan is de meet een leuke beloning voor je!
Ik heb al echt lang niet meer gerummikupt.. we zitten op een 65% voor ja voor d emeet chat, als ik alles haal deze week ivm huiswerk,dan moe thet lukken Ik hops net zo lang rond tot je komt. En natuurlijk red je het. En dan is de meet een leuke beloning voor je!
zondag 18 september 2011 om 21:24
Hopelijk red je het yellow. Lijkt me fijn je weer even te zien.
Ik ben ooit eens als stagaire naar een kampweek in Frankrijk met kinderen/jongeren die HIV besmet zijn. Deze week moesten wij organiseren en uitvoeren. Daar was ook een man die lachyoga gaf en iedere ochtend begonnen we de dag met een korte sessie. Tja ik ben altijd al erg gespannen geweest en kan me nooit laten gaan dus voor mij werkte het helemaal niet maar de anderen leken zich er wel goed bij te voelen.
Ik ben ooit eens als stagaire naar een kampweek in Frankrijk met kinderen/jongeren die HIV besmet zijn. Deze week moesten wij organiseren en uitvoeren. Daar was ook een man die lachyoga gaf en iedere ochtend begonnen we de dag met een korte sessie. Tja ik ben altijd al erg gespannen geweest en kan me nooit laten gaan dus voor mij werkte het helemaal niet maar de anderen leken zich er wel goed bij te voelen.
maandag 19 september 2011 om 12:19
Ben ik ook weer eens.
Spannend hoor Ibi, ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
Ik ken geen Djoj
Sanne fijn vooruitzicht lekker op vakantie.
Chat, ik geloof niet in het Alexander concept. Beetje een naar gevoel bij, alsof ze een slaatje willen slaan uit zieke mensen. Ik moet trouwens de eerste ME patient nog vinden die een cursus kan volgen van 7 tot 5. Laat staan drie dagen
voor iedereen
maandag 19 september 2011 om 19:29