Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Ha LA,

ja foto's genoeg hoor haha! Maar mag van vriend geen online fotoboek maken (vraag me niet waarom maar hij wil het liever niet dus doe ik het niet). Kan je wel een aantal foto's mailen als je wil? Emailadres is ***

Als je wil, mail je me maar en dan stuur ik ze je toe.

Vanavond schoonouders dus weet niet of ik er vandaag aan toe kom en morgen bruiloft dus het kan duren maar dan heb je ook wat!! Haha me in love!
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 10-10-2009 12:58
Reden: weg gehaald
% gewijzigd
Gaat het weer Moon? Maak je je niet te druk om het weekend?

Schoonmoeder is net weg met schoonzusje. 'Gezellig' geouwehoerd over hoe druk ze het wel niet heeft. En of ik wel fiets en naar de sportschool ga. Fuck off!

Anyway, net met de poesjes geknuffeld, ga ze weer even op de bak zetten! Zo stom,maar Sens had een drolletje gedraaid en we waren zo trots hahahahha...
Nee maak me niet echt druk nu. Ik heb ook niks geregeld, loop gewoon achter de rest aan. Weet niet eens waar we heen gaan... ja de stad, maar verder niet

Veel plezier op je bruiloft morgen!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ben nu echt erg zenuwachtig voor morgen. Ga zo naar bed. Morgen erg vroeg op. Gelukkig brengt mijn man me voor het grootste deel op weg morgen.

Neem voor de zekerheid een pammetje mee.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
IBI, succes met werken morgen. Wat zul jij voldaan zijn als je weer thuis bent!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ibi je kan het! Geloof in jezelf! Slaap lekker voor zo.

Nou zal je dan niet meer spreken Moon dus fijn weekend! En als er iets is, je hebt mijn nummer! Geniet ervan.

Groetjes van de vlooitjesbestrijdster (gadver wat zijn die krengen eigenlijk groot brrrr... gelukkig morgen naar de dierenarts voor een kittenpipetje naast het elke dag insprayen/inwrijven met antvlooispul en het kammen elke dag)

Knuffel voor iedereen!
Ja misschien SMS ik wel even voor de lol ook, hoe het gaat enzo. Als ik niet SMS is er niets aan de hand hoor.

Ik ben bezig met mijn bedritueel: klaarmaken, in bed liggen... even blijven liggen... er weer uit, computer weer aan.... etc. Ga straks wel weer terug.

Iedere dag hetzelfde ritueel. Het begint verdorie op structuur te lijken
Hai ben weer terug mensen. Back to the land of the living Pff ben echt ziek geweest, was echt heel lang geleden dat ik zo ziek was. Kan nu niet echt slapen ga straks weer voor het eerst naar mijn werk maar ga lekker kalm aan doen. Heb bijna 2 weken op bed gelegen en bijna geen eten etc, ff kalmpies opbouwen.

Choco wat leuk dat jij je kittens al hebt, wat zijn het scheetjes he als ze zo klein zijn. Ik stuur je in de loop van de dag wel een mailtje wil wel graag ff een foto van ze zien. Weet niet of ik alles ga lezen, jullie hebben zoveel geschreven. Voelt echt raar om weer achter de pc te zitten.
Mika, welkom terug. Gelukkig ben je weer beter nu!

Ik heb gewerkt! Het ging erg goed ze vroegen zelfs of ik morgen en zondag weer kon. Kon ik niet maar ze vroegen het wel dus dat is positief.

Ik ben echt kapot dus schrijf later meer.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hee ibi wat onwijs goed zeg; gefeliciteerd!

Waar werk je nu? In de winkel? Zijn de collega's een beetje aardig?

Heel goed van je dat je niet te hard van stapel loopt door meteen het weekend te gaan werken
Choco ik heb je gemaild, ben benieuwd naar de poesjes.

Echt heel leuk voor je.

Hoe kwam het nou dat je ze eerder mocht krijgen?

Ging het goed met zelfstandig eten ofzo?

Ben even aan het bijlezen geweest want was een paar dagen niet online. Die belastingdienst is altijd ingewikkeld, en de belastingtelefoon wil ook niet altijd helpen ( als je 3 keer belt met dezelfde vraag krijg je 3 verschillende antwoorden)

Volgens mij kun je ook een afspraak maken met de belastingdienst. Dan kun je naar het kantoor en helpen ze je verder. Ik dacht tegen een kleine vergoeding.

Ik gebruik altijd het digitale programma voor mijn aangifte, dan wordt je redelijk door de stappen heen geloodst en kun je op het vraagteken klikken voor meer info.

Maar ik heb geen zorgtoeslag.
@mika Fijn dat je er weer bent
Ha Mika, ik had je al gemist!! Gelukkig gaat het nu iets beter, doe je wel rustig aan? Had je mijn emailadres bewaard, ik heb hem net wegggehaald. Anders zet ik hem weer opnieuw neer hoor.

Ibi, wat goed! Wat fijn dat ze je opnieuw vroegen! En ik vind het goed dat je hebt aangegeven dat je niet kan. Super hoor!

Ik ben gebroken. Gisteren werden we wakker, kwam vriend erachter dat een van de poesjes op de grond had gepoept. Dus wij stofzuigen en dweilen en kleden in de was. Toen snel naar dierenarts, stond het hier vast dus stressen. Gelukkig op tijd maar 3 kwartier moeten wachten.. Met Senshi gaat alles heel goed! Met Samurai iets minder. Ze is nu 6 weken maar heeft het gewicht van een 3 weken oude kitten. Ze krijgt nu bijvoeding 2 x per dag. Ook heeft ze een hartruisje, dit gaan ze in de gaten houden. We hebben al uitgelegd dat ze ondergesneeuwd werd met die 18 kittens die er liepen en dat we haar daarom zo jong hebben meegenomen. Hier krijgt ze aandacht en genoeg eten! Dus over 3 weken terug voor de eerste inentingen en dan gaan ze weer kijken hoe het gaat. Hou jullie op de hoogte! Senshi is trouwens erg kieskeurig, ze wil whiskas niet dus nu hebben we purina one. We gaan vanmiddag andere merken halen om te kijken wat madam wel zou willen. Ze lijkt op haar baasje haha..

Daarna naar de bruiloft, gezellig maar erg druk. Had laarzen aan sinds lange tijd dus mijn voeten deden ontzettend veel pijn vanacht! Nu nog steeds dus straks maar een voetenbadje nemen na mijn middagslaapje. Want ik heb veelstekort geslapen. Maar het was wel leuk!

Later weer een update, ik ga op de bank hangen want Sens wil meeschrijven en dat mag niet van vriend. Ze gaat steeds in sluipstand als ik typ en dan gaat ze over het toetsenbord lopen. Haha ze lief! Tot later en fijne dag allemaal!
@ LA, heb je terug gemaild! Ga nu offline dus lees je later!
@ choco Ze zijn echt superlief!
Choco sorry had je mail adres niet opgeschreven, dus als je hem nog een keertje wilt plaatsen.

6 weken is nog wel erg jong he voor de kittens om de moeder te verlaten. Mijn kittens lagen met 12 weken nog bij de moeder te lurken. Je kunt ook een blikje kittenmelk kopen, das poeder en dat vermeng je met water en daar groeien de kittens ook lekker van. Ik had dat ook als bijvoeding voor de kittens.

Maar hoezo hebben die mensen 18 kittens?? Ik was al blij dat mijn kittens (met pijn in mn hart) de deur uit gingen. En ik had er 5, moet er niet aan denken 18 zeg.

@Ibi heb je een nieuwe baan? Heb niet alles terug gelezen. Laat je niet gek maken he, kalm aan doen hoor!
weer helemaal opgeknapt mika?
Ja zo goed als anoniem, bedankt voor het vragen.

Ik ben ook met mijn digitale aangifte bezig (of dat was ik voordat ik ziek werd) maar heb me er nog niet weer aangedurft. Oh man moet ik alles weer zoeken en daar heb ik nu helemaal geen zin in. Heb jij het al klaar anoniem? Vind het maar een gedoe hoor
gelukkig maar

Heb mijn belastingaangifte al een tijdje geleden ingevuld.

Volgens mij is ibi er mee bezig. Als je vragen hebt stel ze maar hoor!

Ik had samen met mijn vriend een koophuis (nu dus bijna niet meer) en we betaalden de hypotheek bruto dus kregen aan het einde altijd geld terug, vond het dus nooit erg om het in te vullen
Mika,

Invullen van die papieren is ook een gedoe. Ik ben bezig geweest met het schrijven van een bezwaarschrift vanwege een aanslag van 2007 waar ik het niet mee eens ben.

Heb er nog geen reactie op. Dat van dit jaar hebben we ook nog zelf ingevuld maar daar heb ik wel spijt van want schijnbaar had ik geld terug kunnen krijgen voor de reiskosten die ik gemaakt heb toen ik in dagbehandeling was.

Ik werk als uitzendkracht. Elke keer ergens anders en vrij onverwachts. Ik ben vrijdag voor het eerst gaan werken. Komende week werk ik in ieder geval morgen en vrijdag. Wil max. 3 dagen per week gaan werken.
He Mika,

Ben je al helemaal beter?

Ja we weten dat het te vroeg was om ze mee te nemen maar Samurai werd daar ondergesneeuwd. Ze kreeg de kans niet om te eten en er werd niets aan gedaan door de mensen.

Er waren daar 7 katten/poezen, 1 hond en 18 kittens. Eigenlijk te zielig en geen goede fokker maar ja, we waren al verliefd op de beestjes he. Er waren ook heeeeel veel vlooitjes waar niks aan gedaan werd dus was het een extra reden om ze mee te nemen.

Ze eten kittenbrokjes, krijgen 's avonds brokjes in vlees, drinken ook goed en Samurai krijgt 2 x per dag bijvoeding (tube van dierenarts gekregen). Ze gaan ook goed op de bak.

Vlooien zijn behoorlijk verminderd, we kammen ze elke dag en dat vinden ze heerlijk. Ze spelen lekker maar komen ook lekker liggen bij ons. Over 3 weken eerste vaccinatie en vlooien pipetje via dierenarts. We gaan ze verzekeren en ze krijgen alles wat ze nodig hebben.

Ik denk dat dit het beste is voor de beestjes, hier krijgen ze aandacht, liefde en verzorging. Dus ja, ze zijn te jong weggehaald maar we hebben het met een goede reden gedaan.

En nu weten we dat we nooit meer naar zo'n fokker gaan. Maar dit zijn onze eerste huisdieren en zoveel verstand hebben we er niet van he? Oefening baart kunst!

Ik ga weer even kroelen met ze! Ik denk tot morgen!

Oja email is chocolover_viva@hotmail.com , lees je binnenkort wel! En succes met je belastingpapieren!
Ibi werk fijn morgen!

LA en Mika, niks te melden verder, even een knuf!

En voor Moon alvast een welcome back party!! Haha, lekker gehad Moon?

Nou knuf voor iedereen dus! Ik ga weer hangen en bijtanken. Vraag me af wanneer ik bijgetankt ben maar goed, ik neem het er van!
klinkt alsof je heel goed bezig bent met de kittens, heb wel eens andere verhalen gehoord van mensen die een kat nemen, goed hoor

idd moon, heb je het leuk gehad?
@choco heb je mailadres nu opgeschreven

Dat het jullie eerste huisdieren zijn vind ik dat julllie goed bezig zijn hoor. En ik vind ook dat je gelijk had om die beesten daar weg te halen. Bij jou worden ze heel goed verzorgd zo te horen. Helemaal goed hoor. Zielig dat die beesten helemaal onder de vlooien zitten, dat is zo erg voor kittens kunnen ze wel dood aan gaan. Maarja je hebt er 2 "gered".

Ik meld me morgen weer ziek, was afgelopen vrijdag weer aan het werk geweest maar ik kon het haast niet volhouden. Die 2 weken ziek was echt een aanslag op mijn lichaam en dan dat zware schoonmaakwerk. Denk dat ik nog wel een weekje nodig heb om lichamelijk bij te komen.

Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad en wens julllie een prettige week toe. En Choco ik ga je nu direkt mailen
Ik ben weer terug. Het was een erg leuk weekend. Ben al een tijdje terug by the way, lag ook al in bed, maar ben een beetje uit mijn ritme.

En heb nog teveel energie. Had eigenlijk pas om 12 uur mijn avondeten op.

Bijlezen doe ik andere keer wel. Fijne dag morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven