grrrr, wat een ***tijd!

18-02-2014 23:14 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, sorry voor m'n zeur verhaal maar ik moet even stoom afblazen:

afgelopen jaar, uitgerekend in april, opgenomen met zwangerschapsvergiftiging, zoontje geboren, zoon 6 weken oud ik weer het ziekenhuis in voor 3 operaties aan m'n galblaas,

Zoon was een huilbaby, ziekenhuis in, ziekenhuis uit, uiteindelijk bij een osteopaat die hem geholpen heeft, hij maanden naar de fysio voor een voorkeurshouding, ene oorontsteking na de andere, ik gepasseerd voor een promotie waar ik wel recht op had op werk, zoon opgenomen in december met een longontsteking, vriend zijn baan kwijt, momenteel zoon weer opgenomen met een longontsteking :(

En ja hoor , als klap op de vuurpijl zitten wij bij ons zieke kind aan het bed en breken ze ook nog even in in m'n auto en jatten ze m'n autoradio vanmiddag.

Echt, ik ben die tegenspoed zo enorm, verschrikkelijk, gigantisch spuugzat.
quote:misssuus schreef op 19 februari 2014 @ 09:37:

Thanks allemaal voor de lieve reacties, doet me heel erg goed

En vandaag boeit die stomme radio me niets meer en bekijk ik het allemaal weer wat zonniger.. Kleine z'n maagsonde is eruit, nog maar een klein beetje zuurstof nodig als ondersteuning, kortom hij gaat de goede kant op

Dat is al genoeg om blij van te worden Gelukkig kan je ook weer blij worden van dit soort stapjes vooruit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven