Hebben jullie dit ook weleens?

22-10-2014 15:20 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat je het allemaal effe goed zat bent; je werk, je collega's, familie, vrienden, kennissen en buren... je levenspartner! Je huis, het weer, al het onnodige gezeik in je leven?! Dat je op zulke momenten gráág een huisje voor jezelf hebt, met niemand rekening hoeft te houden?

Herkenbaar? Of weet je helemaal niet waar ik het over heb

Het zijn gewoon van die dagen dat ik de boel de boel wil laten en alles wil veranderen, in theorie dan. In de praktijk toch eigenlijk niet echt, want ergens heb ik best een mooi en fijn leven, wel met verbeterpuntjes uiteraard
Oja, dat doe ik dus ook om ervoor te zorgen dat ik er weer tegenaan kan. Regelmatig een paar dagen weg, liefst naar een leuke stad om kunst te kijken.
Soms heb ik de druk om dingen te doen wel gehad en wil ik gewoon in bed blijven liggen. Geen werk, geen huishouden, niets moeten. Maar gaat gelukkig altijd weer voorbij.
quote:Merisi schreef op 22 oktober 2014 @ 20:58:

[...]

Druk!

Maar heerlijk gegeten bij Ottolenghi en veel mooie kunst gezien.

Hoe was jullie vakantie?

Sorry TO voor OT

Onze vakantie was fantastisch! De beste tot nu toe

Wat fijn voor je dat jouw vakantie ook zo lekker was.

I kunst.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Mijn oplossing is dus heel even zwelgen en daarna iets leuks gaan doen.

Afleiding en de positieve dingen weer in gaan zien.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Inderdaad. Je kunt niet blijven hangen in negatieve dingen, daar heeft niemand iets aan.

Toen ik jonger was deed ik dat wel, echt tot in een diepe depressie zwelgen. Gelukkig kan ik tegenwoordig veel beter relativeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven