Helemaal klaar met 2010!

24-12-2010 01:35 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog 8 volle dagen en dan is dit jaar voorbij, eindelijk, ik ben er klaar mee.

Begin van dit jaar leek 2010 het mooiste jaar van ons leven te worden, na jaren van proberen en 3 x IVF was ik zwanger. Wat een geluk. Maar met de 12 wkn echo bleek het hartje van ons kindje niet meer te kloppen, we waren kapot maar vastbesloten om onze kinderwens niet op te geven. Dus weer aan de hormonen, weer die punctie weer de spanning of het gelukt is of niet... En, niet te geloven ik was 3 mnd na de curettage weer zwanger. Maar ook nu, vlak voor de magische 12 wkn grens ging het wéér mis. Alsof mijn hart uit mijn lichaam werd gerukt, zelden zo hard geschreeuwd als toen. Ik kon gewoon niet meer. Zo leeg, zo zonder toekomst perspectief, zó alleen.

Want hoe lief, zorgzaam en sterk mijn lief ook is, deze pijn kan hij niet wegnemen van me. Mijn lichaam faalt. Mijn lijf krijgt het niet voor elkaar een zwangerschap te voldragen. Zo voelt het.

De heren doktoren noemen het pech hebben.

6 weken later moesten we onze hond laten inslapen en op diezelfde dag voelde ik een knobbel in mijn borst. Je kon me opvegen. Na een echo en biopsie werd besloten dat rottige ding operatief te verwijderen omdat de patholoog kanker niet kon uitsluiten. Na de operatie kreeg ik het goede nieuws dat het geen borstkanker was. Erg opgelucht natuurlijk.

Ik ben klaar met dit jaar, helemaal klaar!

Wie telt er met me af?

Wie is er ook zo verdomde klaar met dit jaar?
Hier ook een geweldig kutjaar, 2011 kan alleen maar beter worden..
Lieve meisjes,

Nog maar een paar uurtjes... Wat hoop ik met heel mijn hart dat dit jaar, ook voor jullie, een beter jaar gaat worden. Daar proost ik vanavond op. Zal aan jullie denken.

En @sha-la, de rollercoaster was dit jaar net iets te heftig om de mooie momenten naar boven te kunnen halen, maar zou dat eigenlijk wel moeten doen :-)
Queen of Hearts, je bent in elk geval in mijn hart vanavond. Ik heb een hele mooie pijl gekocht voor alle mensen die ik een mooi 2011 toewens. En iedereen die hier iets geschreven heeft mag er wat mij betreft bij! Een super 2011 toegewenst alvast! x Sha.
Overigens ben ik gewoon lekker thuis hoor, niets speciaals vandaag... alleen maar hopen dat 2011 snel begint....
wij bliven ook lekker thuis, mijn lieve ouders komen langs en blijven lekker slapen. Tis goed geweest. Op naar mooie nieuwe en hopelijk geweldige dingen het komend jaar.
QOH, dat is gezellig en leuk! En ook fijn, want als je wat tranen hebt om 00:00 uur, dan worden ze gedeeld in een fijn gezelschap dat begrip heeft voor jouw verdriet en het waarschijnlijk net zo voelt als jij. Nog 1 uur en 7 minuten lieve QueenOfHearts, dan ben je er weer vanaf!
Nog 53min... Bijna een schone lei!

Heb jij het goed Sha-la?

Mijn klok loopt voor... Dat zegt wel wat!
Hey QOH, het is vreemd he? Wij doen he-le-maal niets nu. Maar we voelen ons er goed bij, er is even geen feestgevoel. Was vandaag ook huilerig. Mijn man en ik hebben net een pijl de lucht ingeschoten met daarop een brief met al onze wensen voor het nieuwe jaar. Dat voelde goed! Hoe heb jij het daar?

Nog 20 minuten en je kunt "opnieuw" beginnen....

Pf... opeens vind ik het zo'n terminaal gedoe, terwijl het aftellen alle andere jaren zoveel leuker was!
Ik ga me aankleden om naar buiten te gaan, even vuurwerk kijken. Denk aan je! Gelukkig, we zijn er bijna! Knuffel!
Je bent er !!!!!!!!! Schone lei!!!!!!!!!!!!! Gelukkig 2011!!!!!
Jaaaaaaaaaa.... Nieuwe kansen! Fijn!

Sha-la, zullen we dit jaar allebei 40 wkn zwanger blijven en dan een gezond kindje baren? Deal?
Deal, absolute deal! Hoe heb je het gehad vanavond?
Dit is nog eens een mooi topic. Mensen reageren normaal en met respect op elkaar. Heel anders dan andere reacties van sommige mensen hier op het forum.

Een goed 2011 iedereen hier.
Dank je Elske.

Een beetje empathie heeft nog nooit iemand geschaad... Dat gegil en grof gepraat is ook niet aan mij besteed. En daarmee zeg ik niet dat ik een watje ben zonder kritische kijk op het leven.

Een dikke knuffel voor jullie!
Jemig, nee zeg! Ik geloof dat ieder z'n portie hier echt wel heeft gehad en dat de "kritische noten" best even achterwege gelaten kunnen worden.

Dank je Elske!

Ben benieuwd hoe iedereen vanmorgen wakker werd. Blij, melancholisch, verdrietig of toch opgelucht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven