Help, wat moet ik nu?????

11-03-2012 10:54 37 berichten
Ik heb vandaag helemaal geen zin,ik heb heel veel verplichtingen, maar ben veel te lui. Zo wilde even dit wereldprobleem met jullie delen.

Wat gaan jullie doen op deze heerlijke zonnige zondag?
Alle reacties Link kopieren
Werken! Om 8:30 begonnen tot 16:30.

Aan de ene kant balen, gezien het mooie weer. Aan de andere kant kan ik er niet om treuren want ik ben met een goed humeur opgestaan en dat humeur lijkt niet weg te gaan

Normaal gesproken begin ik mijn diensten om 7:30. Ik sta (nu nog) op in het donker. Bah. Vanochtend kon ik later op staan en was het licht, het zonnetje scheen én de vogeltjes floten. Tja.. ga dan maar eens chagrijnig zijn..
Met onze dochter van 15 maanden naar de kinderboerderij, voor het eerst.

Hij is maar 3 halve dagen per week open en het is eindelijk weer om te gaan.
Wat ik al heb gedaan: was gedraaid en opgehangen. Heerlijke wentelteefjes gebakken met goede kop koffie als ontbijt. Gescharreld in de tuin, terras aangeveegd en zo maar eens douchen.

Rest van de middag zon pakken met leeswerk en rond 16u nog wat shoppen en biertje drinken. Dit is een topzondag! Fijne dag allemaal
quote:bromsnor schreef op 11 maart 2012 @ 12:02:

[...]

Die is toch pas volgende week in Australie?Misschien komt het door het tijdsverschil
quote:luni schreef op 11 maart 2012 @ 12:16:

[...]

Misschien komt het door het tijdsverschil Dat is nogal een tijdsverschil dan
Ramen zemen, gras maaien, stukje fietsen, gewoon alles buiten doen vandaag. Met dit heerlijke weer ga ik niet binnen zitten.
quote:

bromsnor schreef op 11 maart 2012 @ 12:02:

[...]

Die is toch pas volgende week in Australie?

Jaaaaa, ik heb me n week vergist!

En ik had me verheugd!!!!

Naja, vriend Tom komt straks.
Wat dacht je van gewoon nikx doen ......... na fietsen / een wandeling!!!
ik ben ook vrolijk vanwege deze zonnige zondag!!

Ik heb lekker rustig ontbeten, geforumd, gemaild, gedoucht nu wat eten en zo fijn wandelen. Vanavond lui xboxen en TUDB kijken met mijn andere Dan-kwijl-matties hier op Viva

Fijne dag allemaal!!
Het is heerlijk hier achter in de tuin. Lekker uit de wind in de , nog best warm ook!

Hier heb ik zo naar uitgekeken, echt even genieten, wordt er helemaal vrolijk van
Klinkt allemaal heel goed dames. Geniet ze deze heerlijke lentedag. Ga ik ook doen met een heerlijk glaasje rose, in de tuin, midden op de dag en wat lekkers te knabbelen en voor de rest zie ik wel heeeeerlijk!
Ik ga werken straks. Misschien ga ik iets eerder en drink ik nog een kop koffie op het terras.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven