Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
donderdag 26 juni 2025 om 17:07
Weer een weekend waarin ik niks kan doen. Ik wil zo graag wandelen en fietsen. Niet te doen met 32 en 33 graden. Gadverdamme!!!
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 26-06-2025 17:28
0.40% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
donderdag 26 juni 2025 om 17:16
Zo balen he Tanteslankie, ik wil ook echt mijn leven terug!
Dit weekend nog wat verplichtingen en daar moet je dan allemaal leuk op komen draven terwijl ik zwaar depressief ben momenteel, ik zie er ook echt stom uit in de Zomer, (zal ook wel door vermoeidheid komen en ik ben een Herfst type dus Zomerkleding staat me gewoon niet, altijd dat gedoe) voel me zo niet mezelf. Zondag heb ik eindelijk even niks maar dan wordt het 34 graden blehh. Weer niet bij kunnen komen.
Sowieso de combinatie van verplichtingen de lange dagen en niet tot mezelf komen, moe somber de hele riedel, mis mezelf en de rust van de Herfst en Winter
(Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt)
Dit weekend nog wat verplichtingen en daar moet je dan allemaal leuk op komen draven terwijl ik zwaar depressief ben momenteel, ik zie er ook echt stom uit in de Zomer, (zal ook wel door vermoeidheid komen en ik ben een Herfst type dus Zomerkleding staat me gewoon niet, altijd dat gedoe) voel me zo niet mezelf. Zondag heb ik eindelijk even niks maar dan wordt het 34 graden blehh. Weer niet bij kunnen komen.
Sowieso de combinatie van verplichtingen de lange dagen en niet tot mezelf komen, moe somber de hele riedel, mis mezelf en de rust van de Herfst en Winter

yesss wijzigde dit bericht op 26-06-2025 17:35
15.69% gewijzigd
donderdag 26 juni 2025 om 17:26
donderdag 26 juni 2025 om 17:34
Ja dat gedoe elke keer weer..Sterrenstof74 schreef: ↑25-06-2025 18:22Zo herkenbaar, Yesss, wat zomerkleding betreft! Heel veel kleding is tegenwoordig van polyester. Dat voelt niet fijn op de huid en het is broeierig. Vind mijn benen niet mooi genoeg voor korte broeken en jurkjes, maar lange jurken staan me niet. Net zoals felle kleuren, want die vloeken bij mijn rode, bezwete hoofd![]()
Zo blij als ik spijkerbroek aan kan met t-shirt of blousje erop. Maar dat is nu al snel te warm.
Zo dankbaar dat ik vooral vanuit huis werk. Hoef ik niet iedere dag te stressen over wat ik nu weer naar kantoor aan moet.
De hele Zomer ben ik dan bezig met kleding zoeken en alles kan weer terug.
In de Herfst slaag ik altijd zoveel beter, truien boots heerlijk gewoon, sjaals met een leren jasje etc.
donderdag 26 juni 2025 om 17:50
yesss schreef: ↑26-06-2025 17:16Zo balen he Tanteslankie, ik wil ook echt mijn leven terug!

donderdag 26 juni 2025 om 17:51
Kan je niet heel vroeg opstaan en dan gaan wandelen ? Dat doe ik in de zomer wel eens als het overdag te warm is.Tanteslankie20 schreef: ↑26-06-2025 17:07Weer een weekend waarin ik niks kan doen. Ik wil zo graag wandelen en fietsen. Niet te doen met 32 en 33 graden. Gadverdamme!!!
Het is en blijft kut die voorspelde hitte.
donderdag 26 juni 2025 om 17:53
Echt gadverdamme. Tot 20 graden ideaal. 20 tot 25 niet ideaal maar leefbaar. 25 tot 30 kutweer maar overleef ik nog. Maar 30+ graden vind ik de hel. Hier staat voor dinsdag 35 voorspeld. Zouden er mensen zijn die dat nog fijn vinden?
donderdag 26 juni 2025 om 18:23
Temperaturen zijn ondanks mijn afkloppen alweer bijgesteld naar boven. De 20 graden die ik vanmorgen nog zag, is foetsie. Bah bah bah....
Over 2,5 week begint B&B Vol liefde, 9 weken lang. Als die voorbij zijn, zitten we in half september
Daar hou ik me maar aan vast en ondertussen klaag en jank ik wat....
Over 2,5 week begint B&B Vol liefde, 9 weken lang. Als die voorbij zijn, zitten we in half september

donderdag 26 juni 2025 om 18:26
Ja, de mensen in het Zomerliefhebbers topic

Pluviofiel
donderdag 26 juni 2025 om 19:38
Ik begin om 7 uur met werken, dat vind ik vtoeg zat

Ik heb net 2 uur gelopen. Heerlijk in mijn tshirt, haren in de wind.
donderdag 26 juni 2025 om 20:08
Dit vooral..
Juni is ook nog eens een hele volle maand dus je kunt me onderhand opvegen, loop de hele dag te mopperen

Bij alles breekt het zweet me uit en dan die korte nachten bah!
donderdag 26 juni 2025 om 20:10
Love it.. ga ik ook lekker kijken en aftellen toch weer iets om naar uit te kijken en verder jank ik met je mee.Sterrenstof74 schreef: ↑26-06-2025 18:23Temperaturen zijn ondanks mijn afkloppen alweer bijgesteld naar boven. De 20 graden die ik vanmorgen nog zag, is foetsie. Bah bah bah....
Over 2,5 week begint B&B Vol liefde, 9 weken lang. Als die voorbij zijn, zitten we in half september![]()
donderdag 26 juni 2025 om 20:29
Yesss, kan jouw AD niet tijdelijk opgehoogd worden in de zomer?yesss schreef: ↑26-06-2025 17:16Zo balen he Tanteslankie, ik wil ook echt mijn leven terug!
To the end of my days; I will follow.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:55
Ik weet niet welke mensen die cijfers geven... ik vind het zo groep 6, maar ook zo kortzichtig.
Net als al die dj's die bijna klaarkomen van het oplezen van het weerbericht met de hoge tempetaturen: "vandaag is het nog somber en grijs maarrrrr.... VANAF ZONDAG WORDT HET TROPISCH EN 32 GRADENNNNNNN"

Doe toch normaal en breng het gewoon als een feit. Sukkels.
Zo. Klaar met klagen

vrijdag 27 juni 2025 om 12:00
Tanteslankie20 schreef: ↑27-06-2025 09:55Ik weet niet welke mensen die cijfers geven... ik vind het zo groep 6, maar ook zo kortzichtig.
Net als al die dj's die bijna klaarkomen van het oplezen van het weerbericht met de hoge tempetaturen: "vandaag is het nog somber en grijs maarrrrr.... VANAF ZONDAG WORDT HET TROPISCH EN 32 GRADENNNNNNN"![]()
Doe toch normaal en breng het gewoon als een feit. Sukkels.
Zo. Klaar met klagen![]()

To the end of my days; I will follow.
vrijdag 27 juni 2025 om 20:30
vrijdag 27 juni 2025 om 21:33
Vandaag boodschappen gedaan. Veel ijsjes gehaald, veel simpel eten (geen zin om te koken en ook niet echt om te eten met die achterlijke temperaturen), paracetamol in huis, heb mijn agenda leeg getrokken (moet alleen maandagochtend even naar kantoor). En ga dan maar vooral voor de mobiele airco wachten totdat het weer eventjes voorbij is.
Leuk joh. Klinkt wel echt als een dikke negen inderdaad
vrijdag 27 juni 2025 om 21:43
Hier ook voor de warmste dagen de simpelste gerechten gehaald...en naast ijs ook sportdrankjes (AA Iso) want dat werkt nog beter dan paracetamol tegen de hoofdpijnen erdoor.Liv8 schreef: ↑27-06-2025 21:33Vandaag boodschappen gedaan. Veel ijsjes gehaald, veel simpel eten (geen zin om te koken en ook niet echt om te eten met die achterlijke temperaturen), paracetamol in huis, heb mijn agenda leeg getrokken (moet alleen maandagochtend even naar kantoor). En ga dan maar vooral voor de mobiele airco wachten totdat het weer eventjes voorbij is.
De airco gaat vanaf morgen op verzoek van manlief al aan! En ergens vind ik dat fijn. Denk ook die dagen maar beneden slapen ofzo. Want die nachten zijn net zo vreselijk.
Oh en man geïnstrueerd net dat hij die dagen dochterlief uit school mag halen, ik doe het pertinent niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in