Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.

24-11-2023 12:27 2643 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.

Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter :heart:. Daar worden we blij van.

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Weer een weekend waarin ik niks kan doen. Ik wil zo graag wandelen en fietsen. Niet te doen met 32 en 33 graden. Gadverdamme!!!
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 26-06-2025 17:28
0.40% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Nou inderdaad. Weer een verloren weekend. Hier gaan we, zoals het er nu naar uitziet, een hittegolf krijgen. Als we dan ook meteen stoppen bij die ene voor dit jaar.
Zo balen he Tanteslankie, ik wil ook echt mijn leven terug!
Dit weekend nog wat verplichtingen en daar moet je dan allemaal leuk op komen draven terwijl ik zwaar depressief ben momenteel, ik zie er ook echt stom uit in de Zomer, (zal ook wel door vermoeidheid komen en ik ben een Herfst type dus Zomerkleding staat me gewoon niet, altijd dat gedoe) voel me zo niet mezelf. Zondag heb ik eindelijk even niks maar dan wordt het 34 graden blehh. Weer niet bij kunnen komen.

Sowieso de combinatie van verplichtingen de lange dagen en niet tot mezelf komen, moe somber de hele riedel, mis mezelf en de rust van de Herfst en Winter :-(
(Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt)
yesss wijzigde dit bericht op 26-06-2025 17:35
15.69% gewijzigd
noekske74 schreef:
26-06-2025 10:13
De temperatuur is gedaald maar de luchtvochtigheid is zo hoog dat het gewoon verstikkend is. Het lijkt wel alsof ik daar nog meer last van heb dan van hoge temperaturen.
Die luchtvochtigheid inderdaad ook ja, ik mis echt frisse lucht.
Sterrenstof74 schreef:
25-06-2025 18:22
Zo herkenbaar, Yesss, wat zomerkleding betreft! Heel veel kleding is tegenwoordig van polyester. Dat voelt niet fijn op de huid en het is broeierig. Vind mijn benen niet mooi genoeg voor korte broeken en jurkjes, maar lange jurken staan me niet. Net zoals felle kleuren, want die vloeken bij mijn rode, bezwete hoofd :|

Zo blij als ik spijkerbroek aan kan met t-shirt of blousje erop. Maar dat is nu al snel te warm.

Zo dankbaar dat ik vooral vanuit huis werk. Hoef ik niet iedere dag te stressen over wat ik nu weer naar kantoor aan moet.
Ja dat gedoe elke keer weer..
De hele Zomer ben ik dan bezig met kleding zoeken en alles kan weer terug.
In de Herfst slaag ik altijd zoveel beter, truien boots heerlijk gewoon, sjaals met een leren jasje etc.
yesss schreef:
26-06-2025 17:16
Dit weekend nog wat verplichtingen en daar moet je dan allemaal leuk op komen draven terwijl ik zwaar depressief ben momenteel, ik zie er ook echt stom uit in de Zomer, (zal ook wel door vermoeidheid komen en ik ben een Herfst type dus Zomerkleding staat me gewoon niet, altijd dat gedoe) voel me zo niet mezelf. Zondag heb ik eindelijk even niks maar dan wordt het 34 graden blehh. Weer niet bij kunnen komen.

Sowieso de combinatie van verplichtingen de lange dagen en niet tot mezelf komen, moe somber de hele riedel, mis mezelf en de rust van de Herfst en Winter :-(
:there:
Tanteslankie20 schreef:
26-06-2025 17:07
Weer een weekend waarin ik niks kan doen. Ik wil zo graag wandelen en fietsen. Niet te doen met 32 en 33 graden. Gadverdamme!!!
Kan je niet heel vroeg opstaan en dan gaan wandelen ? Dat doe ik in de zomer wel eens als het overdag te warm is.

Het is en blijft kut die voorspelde hitte.
flawed schreef:
26-06-2025 08:02
De voorspelling is weer om te janken inderdaad.
Echt gadverdamme. Tot 20 graden ideaal. 20 tot 25 niet ideaal maar leefbaar. 25 tot 30 kutweer maar overleef ik nog. Maar 30+ graden vind ik de hel. Hier staat voor dinsdag 35 voorspeld. Zouden er mensen zijn die dat nog fijn vinden?
Ik leef helemaal met jullie mee.
Wat een ellendige temperatuur voor de boeg. Inderdaad weer een weekend niets kunnen.
Kon ik de tijd maar vooruit spoelen.
Temperaturen zijn ondanks mijn afkloppen alweer bijgesteld naar boven. De 20 graden die ik vanmorgen nog zag, is foetsie. Bah bah bah....

Over 2,5 week begint B&B Vol liefde, 9 weken lang. Als die voorbij zijn, zitten we in half september :cheer:
Daar hou ik me maar aan vast en ondertussen klaag en jank ik wat....
muts87 schreef:
26-06-2025 17:53
Echt gadverdamme. Tot 20 graden ideaal. 20 tot 25 niet ideaal maar leefbaar. 25 tot 30 kutweer maar overleef ik nog. Maar 30+ graden vind ik de hel. Hier staat voor dinsdag 35 voorspeld. Zouden er mensen zijn die dat nog fijn vinden?
Ja, de mensen in het Zomerliefhebbers topic :lol:
Pluviofiel
Yesss: :hug:
muts87 schreef:
26-06-2025 17:51
Kan je niet heel vroeg opstaan en dan gaan wandelen ? Dat doe ik in de zomer wel eens als het overdag te warm is.

Het is en blijft kut die voorspelde hitte.
Ik begin om 7 uur met werken, dat vind ik vtoeg zat :-D

Ik heb net 2 uur gelopen. Heerlijk in mijn tshirt, haren in de wind.
Weeronline geeft 35 graden en zon weercijfer 9. Dat je het maar weet.
flawed schreef:
26-06-2025 18:00
Ik leef helemaal met jullie mee.
Wat een ellendige temperatuur voor de boeg. Inderdaad weer een weekend niets kunnen.
Kon ik de tijd maar vooruit spoelen.
Dit vooral..
Juni is ook nog eens een hele volle maand dus je kunt me onderhand opvegen, loop de hele dag te mopperen :furious:
Bij alles breekt het zweet me uit en dan die korte nachten bah!
Sterrenstof74 schreef:
26-06-2025 18:23
Temperaturen zijn ondanks mijn afkloppen alweer bijgesteld naar boven. De 20 graden die ik vanmorgen nog zag, is foetsie. Bah bah bah....

Over 2,5 week begint B&B Vol liefde, 9 weken lang. Als die voorbij zijn, zitten we in half september :cheer:
Daar hou ik me maar aan vast en ondertussen klaag en jank ik wat....
Love it.. ga ik ook lekker kijken en aftellen toch weer iets om naar uit te kijken en verder jank ik met je mee.
yesss schreef:
26-06-2025 17:16

Yesss, kan jouw AD niet tijdelijk opgehoogd worden in de zomer?
To the end of my days; I will follow.
Ik weet niet wat ik heb maar ik zweet me kapot al de hele dag. Pffff
Al 2 keer omgekleed en nu weer doorweekt in bed. Zal de leeftijd wel zijn dan. Het is in huis ook zo warm, pffff

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven