Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
donderdag 12 juni 2025 om 22:49
Heb jij die koeldeken ook van de Action? Misschien dom, maar welke kant is de koele kant?
Ik heb 'm net binnen maar weet niet onder welke kant ik moet gaan liggen

Ook een Pluviofiel
donderdag 12 juni 2025 om 22:54
Haha. Dat soort dingen herken ik ja, snap dat dat onduidelijk is.
Maar ik heb een andere deken… die is alleen maar koel. Volgens mij maakt het niet uit onder welke kant ik lig. Deken van nap cool.
lisa1986 wijzigde dit bericht op 12-06-2025 22:56
2.09% gewijzigd
donderdag 12 juni 2025 om 23:01
Ah nee ik denk dat ik te optimistisch was. Hij is nog nergens te bekennen in de app, zie ik nu.
Dat wordt ongetwijfeld ná deze warme nachten
Maar goed, ik heb het snel warm 's nachts, dus ik verwacht dat ik er volgende week ook gewoon plezier van ga hebben
Ik heb ook de nap cool besteld
donderdag 12 juni 2025 om 23:10
Ik heb 'm al een paar keer omgedraaid, op de verpakking staat het ook niet heel duidelijk. Nou ja, ik ga het maar gewoon proberen en als ik vannacht verschrikkelijk lig te zweten weet ik dat ik toch niet de goede kant heb

Ook een Pluviofiel
vrijdag 13 juni 2025 om 09:55
Ik werd vannacht wakker, badend in het zweet

Dekbed omgekeerd, bleef warm. Na een kwartier m'n andere zomerdekbed gepakt, die was heerlijk koel.
Dus mijn zogenaamde cooling dekbed gaat retour.
Ook een Pluviofiel
vrijdag 13 juni 2025 om 10:36
Was hier al beetje bang voor, maar wilde je 'voorpret' niet meteen bederven

Een dun dekbed van katoen, bamboe of tencellen is vaak het prettigst met warm weer.
vrijdag 13 juni 2025 om 10:46
vrijdag 13 juni 2025 om 11:54
Ik was er eerlijk gezegd ook al bang voor toen ik 'm gisteren binnen kreeg. Zo synthetisch als de pestSterrenstof74 schreef: ↑13-06-2025 10:36Was hier al beetje bang voor, maar wilde je 'voorpret' niet meteen bederven![]()
Een dun dekbed van katoen, bamboe of tencellen is vaak het prettigst met warm weer.

Action heeft trouwens wel een kuttig retourbeleid. Alles om het zoveel mogelijk te ontmoedigen natuurlijk.
Ook een Pluviofiel
vrijdag 13 juni 2025 om 13:13
Goed dat je het niet gekocht hebt idd, echt geen aanrader.Kidneybean schreef: ↑13-06-2025 13:05Dan ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Lig toch naakt op bed
Het parasolletje doet zijn werk weer. "Maar 23" graden tot nu toe binnen.
Hier binnen nog maar 22 graden, woonkamer op het zuiden en veel raam. Valt me nog alles mee.
Ook een Pluviofiel
vrijdag 13 juni 2025 om 14:32
Ik slaap met deze temperaturen standaard beneden. Dat scheelt al ietsSterrenstof74 schreef: ↑13-06-2025 13:55Wat een bloedhitte. Vannacht ventilator maar aan. Temperatuur boven loopt al flink op.
Pluviofiel
vrijdag 13 juni 2025 om 15:23
Hebben jullie dat ook? In principe is er natuurlijk weinig verschil tussen 29 en 30 graden, maar het getal 30 is voor mij een soort psychologische grens. Dan slaat de paniek een beetje toe. Nou ja, veel binnen zitten de komende tijd.
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
You know it, and now I'm here.
vrijdag 13 juni 2025 om 15:33
Sterrenstof74 schreef: ↑13-06-2025 15:23Vanmorgen stond in de voorspellingen voor volgende week 20-23 graden. Inmiddels is dat alweer 24-28 geworden![]()
Hier gelukkig niet, wel met 1 à 2 graad omhoog. Jammer maar gelukkig nog onder de 25 en ook nog steeds wel wat regen in de voorspelling (maar dat komt meestal niet uit).
Voor mij maakt 29 of 30 geen verschil, allebei verschrikkelijk heet en reden om héél blij te zijn dat het beperkt is tot 2 dagen. Helaas ook 2 à 3 nachten erg warm, goed idee om de ventilator tevoorschijn te gaan halen!
Ik slaap met hitte trouwens alleen onder een katoenen laken. Liefst bloot maar dat vinden die muggen te fijn, dus dan maar een laken en evt. ventilator aan.
vrijdag 13 juni 2025 om 15:41
Ik heb geen benedenKidneybean schreef: ↑13-06-2025 14:32Ik slaap met deze temperaturen standaard beneden. Dat scheelt al iets

Tenzij ik in de schuur ga liggen. Maar ja, muizen en spinnen enzo. Wel lekker koel, dat wel.
Ook een Pluviofiel
vrijdag 13 juni 2025 om 15:41

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in