Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.

24-11-2023 12:27 2388 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.

Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter :heart:. Daar worden we blij van.

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Naast de koele deken ook een klamboe besteld. Die kwam vanavond. Dus straks even alle ramen tegenover elkaar open. Hopelijk ben ik nu klaar voor warme nachten.
Ik heb dus ook die koeldeken besteld. Ik hoop dat die morgen binnenkomt 🤞
Liv8 schreef:
12-06-2025 22:37
Ik heb dus ook die koeldeken besteld. Ik hoop dat die morgen binnenkomt 🤞
Yeah, meteen een geschikte nacht om hem uit te proberen. Hopelijk bevalt het je goed!!
Lisa1986 schreef:
12-06-2025 22:07
Naast de koele deken ook een klamboe besteld. Die kwam vanavond. Dus straks even alle ramen tegenover elkaar open. Hopelijk ben ik nu klaar voor warme nachten.
Heb jij die koeldeken ook van de Action? Misschien dom, maar welke kant is de koele kant?
Ik heb 'm net binnen maar weet niet onder welke kant ik moet gaan liggen :facepalm: :proud:
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
12-06-2025 22:49
Heb jij die koeldeken ook van de Action? Misschien dom, maar welke kant is de koele kant?
Ik heb 'm net binnen maar weet niet onder welke kant ik moet gaan liggen :facepalm: :proud:
Haha. Dat soort dingen herken ik ja, snap dat dat onduidelijk is.
Maar ik heb een andere deken… die is alleen maar koel. Volgens mij maakt het niet uit onder welke kant ik lig. Deken van nap cool.
lisa1986 wijzigde dit bericht op 12-06-2025 22:56
2.09% gewijzigd
Alle regen is helaas alweer uit de vooruitzichten. Het was even zo lekker… voorlopig weer blauw en zonnig
Lisa1986 schreef:
12-06-2025 22:45
Yeah, meteen een geschikte nacht om hem uit te proberen. Hopelijk bevalt het je goed!!
Ah nee ik denk dat ik te optimistisch was. Hij is nog nergens te bekennen in de app, zie ik nu.

Dat wordt ongetwijfeld ná deze warme nachten 😅 (gelukkig heb ik de mobiele airco nog)

Maar goed, ik heb het snel warm 's nachts, dus ik verwacht dat ik er volgende week ook gewoon plezier van ga hebben

Ik heb ook de nap cool besteld
Lisa1986 schreef:
12-06-2025 22:54
Haha. Dat soort dingen herken ik ja, snap dat dat onduidelijk is.
Maar ik heb een andere deken… die is alleen maar koel. Volgens mij maakt het niet uit onder welke kant ik lig. Deken van nap cool.
Ik heb 'm al een paar keer omgedraaid, op de verpakking staat het ook niet heel duidelijk. Nou ja, ik ga het maar gewoon proberen en als ik vannacht verschrikkelijk lig te zweten weet ik dat ik toch niet de goede kant heb :D
Ook een Pluviofiel
En? Bevallen de dekbedden?

33 graden voor vanmiddag hier. Bah bah bah.
Om 23:00 nog 26 graden en niet onder de 22 de hele nacht.
Kan beter in een koud water bad gaan slapen.
flawed schreef:
13-06-2025 09:45
En? Bevallen de dekbedden?

33 graden voor vanmiddag hier. Bah bah bah.
Om 23:00 nog 26 graden en niet onder de 22 de hele nacht.
Kan beter in een koud water bad gaan slapen.
Ik werd vannacht wakker, badend in het zweet :D
Dekbed omgekeerd, bleef warm. Na een kwartier m'n andere zomerdekbed gepakt, die was heerlijk koel.
Dus mijn zogenaamde cooling dekbed gaat retour.
Ook een Pluviofiel
Was er al wat bang voor.
Ik heb ooit een koelmatje gekocht. Dat hielp wel, ….. 5 minuten :-(
Djessy schreef:
13-06-2025 09:55
Ik werd vannacht wakker, badend in het zweet :D
Dekbed omgekeerd, bleef warm. Na een kwartier m'n andere zomerdekbed gepakt, die was heerlijk koel.
Dus mijn zogenaamde cooling dekbed gaat retour.
Was hier al beetje bang voor, maar wilde je 'voorpret' niet meteen bederven :$
Een dun dekbed van katoen, bamboe of tencellen is vaak het prettigst met warm weer.
Aj dat klinkt niet hoopvol. Jij had die van de action toch? Dan houd ik nog een beetje hoop op die Nap cool

Net boodschappen in huis gehaald. Vond het nu al zwaar onaangenaam. Nu lekker thuis, alles dicht en voor de airco. En dan keer ik zondag of maandag wel weer terug in de samenleving 😜
Sterrenstof74 schreef:
13-06-2025 10:36
Was hier al beetje bang voor, maar wilde je 'voorpret' niet meteen bederven :$
Een dun dekbed van katoen, bamboe of tencellen is vaak het prettigst met warm weer.
Ik was er eerlijk gezegd ook al bang voor toen ik 'm gisteren binnen kreeg. Zo synthetisch als de pest :facepalm:
Action heeft trouwens wel een kuttig retourbeleid. Alles om het zoveel mogelijk te ontmoedigen natuurlijk.
Ook een Pluviofiel
Dan ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Lig toch naakt op bed :lol:
Het parasolletje doet zijn werk weer. "Maar 23" graden tot nu toe binnen.
Pluviofiel
Kidneybean schreef:
13-06-2025 13:05
Dan ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Lig toch naakt op bed :lol:
Het parasolletje doet zijn werk weer. "Maar 23" graden tot nu toe binnen.
Goed dat je het niet gekocht hebt idd, echt geen aanrader.
Hier binnen nog maar 22 graden, woonkamer op het zuiden en veel raam. Valt me nog alles mee.
Ook een Pluviofiel
Haha Kidneybean, ik zie nu jouw onderschrift :proud:
Ook een Pluviofiel
Wat een bloedhitte. Vannacht ventilator maar aan. Temperatuur boven loopt al flink op.
Djessy schreef:
13-06-2025 13:16
Haha Kidneybean, ik zie nu jouw onderschrift :proud:
En jouw onderschrift :rofl:
Pluviofiel
Sterrenstof74 schreef:
13-06-2025 13:55
Wat een bloedhitte. Vannacht ventilator maar aan. Temperatuur boven loopt al flink op.
Ik slaap met deze temperaturen standaard beneden. Dat scheelt al iets
Pluviofiel
Vanmorgen stond in de voorspellingen voor volgende week 20-23 graden. Inmiddels is dat alweer 24-28 geworden :cry:
Hebben jullie dat ook? In principe is er natuurlijk weinig verschil tussen 29 en 30 graden, maar het getal 30 is voor mij een soort psychologische grens. Dan slaat de paniek een beetje toe. Nou ja, veel binnen zitten de komende tijd.
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
Sterrenstof74 schreef:
13-06-2025 15:23
Vanmorgen stond in de voorspellingen voor volgende week 20-23 graden. Inmiddels is dat alweer 24-28 geworden :cry:

Hier gelukkig niet, wel met 1 à 2 graad omhoog. Jammer maar gelukkig nog onder de 25 en ook nog steeds wel wat regen in de voorspelling (maar dat komt meestal niet uit).

Voor mij maakt 29 of 30 geen verschil, allebei verschrikkelijk heet en reden om héél blij te zijn dat het beperkt is tot 2 dagen. Helaas ook 2 à 3 nachten erg warm, goed idee om de ventilator tevoorschijn te gaan halen!

Ik slaap met hitte trouwens alleen onder een katoenen laken. Liefst bloot maar dat vinden die muggen te fijn, dus dan maar een laken en evt. ventilator aan.
Kidneybean schreef:
13-06-2025 14:32
Ik slaap met deze temperaturen standaard beneden. Dat scheelt al iets
Ik heb geen beneden :|
Tenzij ik in de schuur ga liggen. Maar ja, muizen en spinnen enzo. Wel lekker koel, dat wel.
Ook een Pluviofiel
Kidneybean schreef:
13-06-2025 14:31
En jouw onderschrift :rofl:
:mrgreen:
Ook een Pluviofiel

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven