Hoe snel kun je terecht voor een abortus.

13-11-2010 23:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik maandag een afspraak maak hoe lang duurt het dan?

Moet je echt eerst een intake en dan nog een hele week wachten of kan het ook sneller?

Hoop dat iemand me kan helpen.
quote:Nammma schreef op 14 november 2010 @ 07:12:

Ik begin de 22ste met nieuw werk en wil het voor die tijd achter de rug hebben.

Eerlijk gezegd vind ik dit nogal kil overkomen....alsof je het over een zakelijk iets hebt...Als je even onder het loepje kijkt van TO krijg je wellicht een andere indruk .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:15:

kent iemand dat men de gevolgen van een daad moeten nemen

ik vind dit heel erg!

zijn zoveel mensen die wel graag een kind willen

en jij laat zomaar ..... ja het zegt al genoeg!Leuk voor het kind dat geboren gaat worden terwijl het niet gewenst is..
het is hier binnen beter dan buiten

ik vind dit heel erg!

en jij laat zomaar ..... ja het zegt al genoeg!

Heb je gedronken?

Misschien even het loepje aanklikken.
anoniem_52184 wijzigde dit bericht op 14-11-2010 09:33
Reden: Loepje ipv poepje...
% gewijzigd
daar hadden ze dan voor die tijd over na moeten denken
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:27:

daar hadden ze dan voor die tijd over na moeten denkenEn dus moeten ze op de blaren zitten? Ik ben blij dat ik geen blaar ben voor mijn ouders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wel je handen wassen daarna, Celeone.
Sommige vrouwen worden ondanks pilgebruik toch zwanger.
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:27:

daar hadden ze dan voor die tijd over na moeten denken

Tuurlijk meid.

Ga jij eens snel op actueel een topic openen over de voors en tegens van de abortus wet en laat dit topic schoon van deze discussie.
quote:StabiloBoss schreef op 14 november 2010 @ 09:31:

[...]

Tuurlijk meid.

Ga jij eens snel op actueel een topic openen over de voors en tegens van de abortus wet en laat dit topic schoon van deze discussie.Eens
quote:misspoez schreef op 14 november 2010 @ 09:30:

Wel je handen wassen daarna, Celeone. Leuk zo'n iPad die je woorden verandert. Excuses voor mijn smerige taalgebruik.
*poef*
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 19-11-2010 20:21
Reden: provocerende opmerking verwijderd
% gewijzigd
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:34:

ik ben weg!Ik ben U in dit topic zeer erkentelijk .
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:34:

*poef*

Jij hebt werkelijk het emphatisch vermogen van een knikker om in een topic als dit waarin je al gewezen bent op het feit dat TO een ander topic heeft zo te reageren.

* ik zet je in mijn negeerstand*
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 19-11-2010 20:21
Reden: provocerende opmerking verwijderd
% gewijzigd
Ah, we moeten eerst de motieven van TO weten... daat zijn we natuurlijk wijf voor. Eerst alles uit de doeken en staat ons dat niet aan dan noemen wij dat lekker moord. Of de andere dooddoener; er zijn vrouwen die zo graag een kind willen waarbij dat niet lukt..... en dus moet de TO een kind krijgen. Daar word de situatie van alle ongewenst kinderlozen en masse een stuk beter van he?

Stel nou voor dat er een dame uit verkrachting zwanger was geraakt hier maar die info nou net niet wil delen.. dan is ze al afgeslacht omdat ze dat niet wil delen. Ik ben zo blij dat ik in een land woon waar vrouwen het recht hebben om dit besluit te mogen nemen !!! Ik wens de TO heel veel succes met haar besluit.
Sterker nog; ik ben maatschappelijk gezien niet snel van mijn luie kont af te krijgen, maar als het recht op abortus wordt afgeschaft sta ik morgen bij wijze van in mijn blote reet molotov cocktails in elkaar te draaien op de dam, met op mijn buik geschreven "baas in eigen buik"....

Vrouwen hier die zeggen dat ze er niet over na heeft gedacht hebben dit blijkbaar nooit van dichtbij mee gemaakt. Van alle dames die ik ken die een abortus hebben ondergaan was er niet eentje, maar dan ook geen een die daar niet heel lang en goed over heeft nagedacht. Sterker nog, ik durf keihard te beweren dat ze beter hebben nagedacht dan heel veel vrouwen die een kind op de wereld gooien terwijl moederschap uiteindelijk niet in hun competentie pakketje zat......
quote:Oriane schreef op 14 november 2010 @ 09:52:

Sterker nog; ik ben maatschappelijk gezien niet snel van mijn luie kont af te krijgen, maar als het recht op abortus wordt afgeschaft sta ik morgen bij wijze van in mijn blote reet molotov cocktails in elkaar te draaien op de dam, met op mijn buik geschreven "baas in eigen buik"....

Vrouwen hier die zeggen dat ze er niet over na heeft gedacht hebben dit blijkbaar nooit van dichtbij mee gemaakt. Van alle dames die ik ken die een abortus hebben ondergaan was er niet eentje, maar dan ook geen een die daar niet heel lang en goed over heeft nagedacht. Sterker nog, ik durf keihard te beweren dat ze beter hebben nagedacht dan heel veel vrouwen die een kind op de wereld gooien terwijl moederschap uiteindelijk niet in hun competentie pakketje zat......
quote:Oriane schreef op 14 november 2010 @ 09:52:

Vrouwen hier die zeggen dat ze er niet over na heeft gedacht hebben dit blijkbaar nooit van dichtbij mee gemaakt. Van alle dames die ik ken die een abortus hebben ondergaan was er niet eentje, maar dan ook geen een die daar niet heel lang en goed over heeft nagedacht. Sterker nog, ik durf keihard te beweren dat ze beter hebben nagedacht dan heel veel vrouwen die een kind op de wereld gooien terwijl moederschap uiteindelijk niet in hun competentie pakketje zat......Hear, hear!
Ik ben het zelden zo eens met iemand geweest als met Oriane
Ik heb hier weken over nagedacht. Ik ben altijd tegen abortus geweest en gezegd dat ik het nooit zou doen.

Ik wil het eigenlijk ook niet maar ik wil ook geen kind op de wereld zetten die ik niks kan bieden.

Ik ben 2 jaar lang depressief geweest en heb in een kliniek gezeten. Het laatste jaar gaat het beter en ben ik weer bezig mijn leven op te pakken.

Mijn familie zal me verstoten als ik het kind hou en ik zal naar een opvanghuis moeten.

ik weet zeker dat ik het emotioneel niet aan kan.

Met pijn in mijn hart, en ik zie het ook als moord ga ik dus een moord plegen.
quote:bettypage schreef op 14 november 2010 @ 09:26:

[...]Leuk voor het kind dat geboren gaat worden terwijl het niet gewenst is..Als je TO's vorige topic hebt gelezen, dan weet je dat het kindje wel gewenst was. Ze wilde het heel graag houden. Maar soms zijn er situaties waarin een moeder het kindje niets kan bieden... TO zal het kind moeten opvoeden, zonder financiele middelen, zonder werk, zonder enige opleiding, zonder steun van haar familie en waarschijnlijk in een opvang omdat ze van haar familie word verstoten. In wiens belang is het dan dat het kind word geboren?

ik vind dit heel erg!

Wat heeft zij daar nou weer mee te maken?

Dus omdat er mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen, mag ik die van mij nooit 'vervloeken'? Hou nou toch op zeg.
quote:L3ien schreef op 14 november 2010 @ 23:25:

Ik heb hier weken over nagedacht. Ik ben altijd tegen abortus geweest en gezegd dat ik het nooit zou doen.

Ik wil het eigenlijk ook niet maar ik wil ook geen kind op de wereld zetten die ik niks kan bieden.

Ik ben 2 jaar lang depressief geweest en heb in een kliniek gezeten. Het laatste jaar gaat het beter en ben ik weer bezig mijn leven op te pakken.

Mijn familie zal me verstoten als ik het kind hou en ik zal naar een opvanghuis moeten.

ik weet zeker dat ik het emotioneel niet aan kan.

Met pijn in mijn hart, en ik zie het ook als moord ga ik dus een moord plegen.Dan maak je voor jou de beste keuze, wellicht is het ook goed om met iemand te gaan praten hierover. Ik bedoel dan iemand wellicht in de kliniek waar je heen gaat. Doe jouw verhaal en wees net zo eerlijk als in deze post misschien dat het je helpt.

ik vind dit heel erg!

Ja en?

Daar kun je geen rekening mee gaan houden hoor...
L3ien, heel erg veel sterkte!

Ik ben dus een van de vrouwen die door de pil heen zwanger is geworden en dus ook een abortus heeft gehad.

Heb toen ook meteen een spiraal laten plaatsen, en moet zeggen, t is wel makkelijk hoor! 5 jaar geen omkijken naar eigenlijk, en je kunt em niet vergeten.

Naar welke kliniek ga je als ik mag vragen?

Nogmaals heel veel sterkte, en zoek iemand in je omgeving om erover te praten. Het kan opluchten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven