Hoe snel kun je terecht voor een abortus.

13-11-2010 23:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik maandag een afspraak maak hoe lang duurt het dan?

Moet je echt eerst een intake en dan nog een hele week wachten of kan het ook sneller?

Hoop dat iemand me kan helpen.
Soms denk ik ook dat het beter was als ik niet geboren was.

Misschien als ik het kind hou dat hij/zij er later ook zo over gaat denken.
quote:L3ien schreef op 14 november 2010 @ 23:25:

Ik heb hier weken over nagedacht. Ik ben altijd tegen abortus geweest en gezegd dat ik het nooit zou doen.

Ik wil het eigenlijk ook niet maar ik wil ook geen kind op de wereld zetten die ik niks kan bieden.

Ik ben 2 jaar lang depressief geweest en heb in een kliniek gezeten. Het laatste jaar gaat het beter en ben ik weer bezig mijn leven op te pakken.

Mijn familie zal me verstoten als ik het kind hou en ik zal naar een opvanghuis moeten.

ik weet zeker dat ik het emotioneel niet aan kan.

Met pijn in mijn hart, en ik zie het ook als moord ga ik dus een moord plegen.

L3ien,

Ik ben blij dat je goed over je keuze hebt nagedacht, het is natuurlijk geen makkelijke beslissing.

Ik hoop echt dat je daarna een rustig leven kan opbouwen en dat je iemand hebt met wie je kan praten.

Zorg goed voor jezelf!
L3ien, heel veel sterkte de komende tijd.

Eens met beide posts van Oriane.
quote:blablalizz schreef op 14 november 2010 @ 09:34:

...Wat een sneutje ben jij zeg, moet je eea nog verwerken ofzo? Geeft niet hoor, maar val er een ander niet mee lastig. Bah.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 10-12-2010 19:07
Reden: provoceren
% gewijzigd
quote:L3ien schreef op 14 november 2010 @ 23:45:

Soms denk ik ook dat het beter was als ik niet geboren was.

Misschien als ik het kind hou dat hij/zij er later ook zo over gaat denken.Hey kom op je komt van heel ver. Het gaat het laatste jaar juist beter het komt echt goed hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:L3ien schreef op 14 november 2010 @ 23:25:

Ik heb hier weken over nagedacht. Ik ben altijd tegen abortus geweest en gezegd dat ik het nooit zou doen.

Ik wil het eigenlijk ook niet maar ik wil ook geen kind op de wereld zetten die ik niks kan bieden.

Ik ben 2 jaar lang depressief geweest en heb in een kliniek gezeten. Het laatste jaar gaat het beter en ben ik weer bezig mijn leven op te pakken.

Mijn familie zal me verstoten als ik het kind hou en ik zal naar een opvanghuis moeten.

ik weet zeker dat ik het emotioneel niet aan kan.

Met pijn in mijn hart, en ik zie het ook als moord ga ik dus een moord plegen.Lieve Lien. Als je dat zo ziet, dan moet je het niet doen. Want dan ga er nog enorme problemen mee krijgen als je geweten gaat opspelen. Ik bedoel het goed en niet om jou om te praten, maar het zijn jouw eigen woorden dat je het als een moord ziet. Als je dat echt zo ziet weet ik niet of een abortus wel de juiste beslissing voor je is, iets wat zo indruist tegen je gevoel, geweten en principes, daar ga je het nog heel moeilijk mee krijgen.
L2ien, kun je er wel met je moeder en met je zussen over praten? Wat zeggen zij van het feit dat je het kindje laat weghalen?
Sorry voor mijn labiele opmerkingen ben erg emotioneel op dit moment.
quote:L3ien schreef op 14 november 2010 @ 23:50:

Sorry voor mijn labiele opmerkingen ben erg emotioneel op dit moment.Maakt niets uit echter niet meer zo naar over jezelf praten dat ben je niet waard. Jij bent het dus waard.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
je kunt het land afbellen naar klinieken met de minste wachttijd (zeg ik uit ervaring). bijv. in de randstad heb je er meerdere. ik kon in den haag eerder terecht dan in amsterdam en ben daarheen gegaan.

dit kan dus dagen schelen.

succes!!!
lieve lien,

Wat moedig van je. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je hulp zoekt / krijgt bij het verwerken hiervan. Het is niet niks. Trek je svp niks aan van een aantal reacties hier. Jouw keuze is een keuze uit liefde. Laat niemand je wijs maken dat dat niet zo is...
Bedankt voor alle steun en ik probeer me id niks aan te trekken van bepaalde reacties.

Deed me wel pijn de eerste keer toen ik het las maar dat komt ook doordat ik nu even in een dip zit,

Gelukkig heb ik mijn zussen die me steunen en dit forum dus sta er niet alleen voor.
quote:L3ien schreef op 15 november 2010 @ 00:01:

Bedankt voor alle steun en ik probeer me id niks aan te trekken van bepaalde reacties.

Deed me wel pijn de eerste keer toen ik het las maar dat komt ook doordat ik nu even in een dip zit,

Gelukkig heb ik mijn zussen die me steunen en dit forum dus sta er niet alleen voor.Kop op Lien en lees PoisenIvy nog eens wat een geweldige post.
quote:L3ien schreef op 13 november 2010 @ 23:21:

Als ik maandag een afspraak maak hoe lang duurt het dan?

Moet je echt eerst een intake en dan nog een hele week wachten of kan het ook sneller?

Hoop dat iemand me kan helpen.

Ik kan je niet helpen, helaas.

Wel vind ik je dapper en ik vind niet dat je moord pleegt, zeg dat toch niet.

Je neemt een liefdevolle beslissing je denkt nl aan de gevolgen in de toekomst en bent zo waarschijnlijk tot de conclusie gekomen dat abortus de beste oplossing is.Dat is bewonderingswaardig!Zeker omdat je tegen abortus bent van huis uit.

Ik wil je op het hart drukken er toch veel over te praten met je hulpverleners.Je komt op mij nl. behoorlijk angstig over en het lijkt me voor jou fijn als je dit nog met iemand kan bespreken.

Misschien is het fijn als er iemand met je mee kan naar een kliniek?

Heel veel sterkte, met alles!
ja je klinkt behoorlijk... ondersteboven...

succes, veel sterkte. maak er geen drama van.

jij gaat voor, en als je je kind niks te bieden hebt, behalve ellende, dan is het ook geen goed idee het te nemen.

soms moet je voor jezelf kiezen, en dat mag ook en is goed.

wees maar lief voor jezelf!
quote:Tralalalala schreef op 15 november 2010 @ 00:23:

ja je klinkt behoorlijk... ondersteboven...

succes, veel sterkte. maak er geen drama van.

jij gaat voor, en als je je kind niks te bieden hebt, behalve ellende, dan is het ook geen goed idee het te nemen.

soms moet je voor jezelf kiezen, en dat mag ook en is goed.

wees maar lief voor jezelf!

Helemaal mee eens. Sterk van je hoor Lien, dat je voor je eigen leven kiest, echt heel knap.

En laat je niet gek maken door die moord verhalen hier. Moord is als je een persoon ( geen klompje cellen ) bewust vermoord. Dat is moord.

Dit is kiezen voor je eigen leven. Is het ideaal nee, is het verstandig? Ja.

Veel sterkte meid
Lieve L3ien, heel veel sterkte. Het is absoluut geen makkelijke beslissing. Trek je niks aan van die domme dozen die het over moord hebben, ik ken je vorige topic en zelfs als ik dat niet zou doen; dan maken zij nog steeds belachelijke opmerkingen. Je doet iets liefdevols voor een eventueel kind, door de beste keuze te maken met alle middelen die je nu tot je beschikking hebt. Van alle vrouwen die ik ken die een abortus hebben gepleegd, hebben ze het allemaal met lood in hun schoenen en een zwaar hart gedaan. Maar ze hebben allemaal wel daarna achter hun beslissing gestaan.

Succes L3ien.
ja, ik heb het dus ook gedaan...

maar eerlijk gezegd viel het mij niet heel zwaar. ik had niets te bieden, en dat wou ik ten eerste mijzelf niet aandoen en ten tweede een kind niet.

ik was erg opgelucht dat ik het gedaan had.

ik sta er nog steeds achter. een abortus is 1 dag vervelend, maar een kind heb je voor het leven. en als je er dan niks van weet te maken is dat wel heel lang.
Heej L3ien, ik heb je topics gevolgd en het is zeker dat je lang hebt nagedacht, en helemaal niet lichtvaardig hebt besloten om maar even een abortus te gaan halen. Het feit is, dat je op dit moment een kind niet kan bieden wat het nodig heeft. En je kunt het ook niet zo regelen dat het wel in orde komt - het is niet de goede tijd en je bent er niet klaar voor. Je beslissing toont verantwoordelijkheidsgevoel, hoe moeilijk hij ook is. Zorg dat het je niet nog een keer overkomt - en je krijgt weer nieuwe kansen, latrr, op een beter moment, onder betere omstandigheden.
Hoe is het met je L3ien?

Kon je ergens in Roermond terecht?
quote:choca schreef op 16 november 2010 @ 19:52:

Hoe is het met je L3ien?

Kon je ergens in Roermond terecht?

Hey

Ik kan maandag de 22ste terecht in Maastricht. Gelukkig gaat mijn zus met me mee.

Bedankt voor het vragen.
Veel sterkte! Lijkt me echt verschrikkelijk. Laat je nog weten hoe het is gegaan?
Helemaal vergeten te vragen hoe het is afgelopen...bij deze dus!

Hoe was en is het nu met je TO..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven