Hoe vergeet je iemand?

14-03-2011 17:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is uit met mijn vriend, omdat het gewoon niet werkt tussen ons. We zijn als even goede vrienden uit elkaar gegaan en is dus niks voorgevallen ofzo.

Ik heb alleen zo het gevoel alsof ik heb gefaald! alsof ik hem niet gelukkig kon maken. terwijl ik zo ontzettend veel van hem hou. Waarom zou een ander hem gelukkiger kunnen maken dan ik? Of is dit erg egoïstisch van mij om te denken? Ik ben gewoon even helemaal de weg kwijt en wee tniet hoe ik hem moet vergeten.
Waarom nog een topic? Je kreeg toch reacties op je andere?
quote:vicodin schreef op 14 maart 2011 @ 17:39:

Waarom nog een topic? Je kreeg toch reacties op je andere?ja, misschien psych een betere, dacht ik.
Je moet het gewoon tijd geven hem te vergeten en intussen leuke dingen blijven doen met andere mensen.
Ben je nog heel jong en is dit je eerste lange relatie?

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Geef jezelf de tijd om het een beetje te verwerken. Het is nu nog erg vers. Het wordt na een tijdje echt beter.

Probeer gewoon leuke dingen te doen. Misschien heb je daar helemaal geen zin in nu maar afleiding zoeken helpt echt. Heb je een aantal vriendinnen waar je je verhaal aan kwijt kan?
quote:becominghappy schreef op 14 maart 2011 @ 17:38:

Het is uit met mijn vriend, omdat het gewoon niet werkt tussen ons. We zijn als even goede vrienden uit elkaar gegaan en is dus niks voorgevallen ofzo.

Ik heb alleen zo het gevoel alsof ik heb gefaald! alsof ik hem niet gelukkig kon maken. terwijl ik zo ontzettend veel van hem hou. Waarom zou een ander hem gelukkiger kunnen maken dan ik? Of is dit erg egoïstisch van mij om te denken? Ik ben gewoon even helemaal de weg kwijt en wee tniet hoe ik hem moet vergeten.

Je hoeft hem niet meteen te vergeten. Denk gewoon aan de fijne tijd die jullie hadden. Voor nu: kijk in de toekomst, naar wat je nu met je leven wilt en probeer je daar op te focussen.

Ik snap wel dat je je afvraagt of iemand anders hem gelukkig zou kunnen maken. Ik denk dat iedere relatie anders is. Je moet het vergelijken met jezelf. Kun jij gelukkig worden met een ander? Waarschijnlijk wel, maar dan anders als met je vriend. Heel veel dingen zullen anders zijn, sommige beter en sommige slechter.
Contact kappen, als je het niet aankunt. Nummer verwijderen uit je telefoon, contact weghalen uit hyves/facebook, en vooral leuke dingen doen! Haal contacten aan, ga wat leuks met vriendinnen doen, zoek een nieuwe hobby, er is genoeg!
Hoe?

Nou euh....niet!

Want dat zou betekenen dat je een soort Alzheimer aan het ontwikkelen bent, en das niet goed hoor.

Maar hoe over iemand heen te komen?

Niet meer bellen, niet meer Facebooken, niet meer Hyven, niet meer smssen, niet meer postduiven, niet meer faxen

Zeg maar een soort Ctrl Alt Delete in je sociale media zeg maar

En dan...

Andere dingen doen

Zoals daar zijn:

Lezen

Sporten

Bioscoop

Wandelen

Hardlopen

TV series kijken

Werken

Blijven eten

Bellen met vriendinnen

En dan:

Dan wordt het verdriet steeds minder

case closed
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 maart 2011 @ 18:04:

Hoe?

Nou euh....niet!

Want dat zou betekenen dat je een soort Alzheimer aan het ontwikkelen bent, en das niet goed hoor.

Maar hoe over iemand heen te komen?

Niet meer bellen, niet meer Facebooken, niet meer Hyven, niet meer smssen, niet meer postduiven, niet meer faxen

Zeg maar een soort Ctrl Alt Delete in je sociale media zeg maar

En dan...

Andere dingen doen

Zoals daar zijn:

Lezen

Sporten

Bioscoop

Wandelen

Hardlopen

TV series kijken

Werken

Blijven eten

Bellen met vriendinnen

En dan:

Dan wordt het verdriet steeds minder

case closed Daar heb ik eigenlijk alleen nog alcohol, chocola en dansen op harde muziek aan toe te voegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven