Iemand blijven helpen?
vrijdag 8 juli 2016 om 01:36
Ik heb een neefje, mijn petekindje. Hij is 23 heeft een zoontje van 1 jaar. Hij werkt als bouwvakker, zijn vriendin via een uitzendbureau.
Altijd geld te kort. Nu ben ik als tante altijd bereid bij te springen, niet met geld maar wel met zaken als in de auto die gemaakt moet worden, tijden niet op vakantie geweest, ik boek dan een weekendje voor ze, als verassing.
Nu speelt er weer een geval bij ze van geen geld en hulp nodig. Mijn man vindt dat ik niet mag bijspringen, wat vinden jullie?
Altijd geld te kort. Nu ben ik als tante altijd bereid bij te springen, niet met geld maar wel met zaken als in de auto die gemaakt moet worden, tijden niet op vakantie geweest, ik boek dan een weekendje voor ze, als verassing.
Nu speelt er weer een geval bij ze van geen geld en hulp nodig. Mijn man vindt dat ik niet mag bijspringen, wat vinden jullie?
vrijdag 8 juli 2016 om 02:14
vrijdag 8 juli 2016 om 02:14
quote:strikjess schreef op 08 juli 2016 @ 02:09:
[...]
Ik wil niet dat hij me leuk vindt, ik zie wel dat mijn broer er ook een kopzorg aan heeft. Ik wil ze wel steunen. Eh een autostoel van 300?? geloof je het zelf?
Nieuw en prima rond de honderd, en er zijn ook echt wel goedkoper.Laat staan 2e hands.. De duurste die ik heb gevonden was 249.
[...]
Ik wil niet dat hij me leuk vindt, ik zie wel dat mijn broer er ook een kopzorg aan heeft. Ik wil ze wel steunen. Eh een autostoel van 300?? geloof je het zelf?
Nieuw en prima rond de honderd, en er zijn ook echt wel goedkoper.Laat staan 2e hands.. De duurste die ik heb gevonden was 249.
vrijdag 8 juli 2016 om 02:17
Maar waarom een nieuwe stoel? Er zullen zat dingen zijn die ze dan niet kunnen betalen. Op een tweedehandssite had je voor een derde van het bedrag drie dingen kunnen kopen die ze kunnen gebruiken. Wie weinig geld heeft en iets krijgt kan niet verwachten dat het dan het neusje van de zalm is. Wil je dat wel, moet je je zaken anders regelen.
Je schept nu ook torenhoge verwachtingen.
Je schept nu ook torenhoge verwachtingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 8 juli 2016 om 02:20
vrijdag 8 juli 2016 om 02:20
quote:nina1966 schreef op 08 juli 2016 @ 02:14:
[...]
Eh een autostoel van 300?? geloof je het zelf?
Nieuw en prima rond de honderd, en er zijn ook echt wel goedkoper.Laat staan 2e hands.. De duurste die ik heb gevonden was 249.De duurste is volgens mij zelfs boven de 300, maar die heb ik niet gekocht voor ze.
[...]
Eh een autostoel van 300?? geloof je het zelf?
Nieuw en prima rond de honderd, en er zijn ook echt wel goedkoper.Laat staan 2e hands.. De duurste die ik heb gevonden was 249.De duurste is volgens mij zelfs boven de 300, maar die heb ik niet gekocht voor ze.
vrijdag 8 juli 2016 om 02:24
quote:strikjess schreef op 08 juli 2016 @ 02:22:
Ik rij zelf geen oude barrel, kijk eens in de boekjes van een auto dealer, dan is 300 voor een kinderstoel niet gek hoorJe neefje zal geen nieuwe auto rijden, neem ik aan. Dus daar zo'n dure stoel in is erg overdreven.
Ik rij zelf geen oude barrel, kijk eens in de boekjes van een auto dealer, dan is 300 voor een kinderstoel niet gek hoorJe neefje zal geen nieuwe auto rijden, neem ik aan. Dus daar zo'n dure stoel in is erg overdreven.
vrijdag 8 juli 2016 om 02:25
quote:strikjess schreef op 08 juli 2016 @ 02:23:
in mijn mening heb ik het budget model cadeau gedaan...
Whatever.
Als jij iemand die een beetje honger heeft oesters en kaviaar wil geven, prima. Maar je vent is tegen. Daar hadden we het toch over, of in ieder geval : daar kom jij mee.
Whatever.
Als jij iemand die een beetje honger heeft oesters en kaviaar wil geven, prima. Maar je vent is tegen. Daar hadden we het toch over, of in ieder geval : daar kom jij mee.
vrijdag 8 juli 2016 om 02:27
quote:strikjess schreef op 08 juli 2016 @ 02:23:
Krent. Waarom zo gierig ? En waarom is je vent zo'n nietsgunner ?
Prima als je het topic over deze boeg wilt gooien, hoor. Ook goed.
Krent. Waarom zo gierig ? En waarom is je vent zo'n nietsgunner ?
Prima als je het topic over deze boeg wilt gooien, hoor. Ook goed.
vrijdag 8 juli 2016 om 02:28
quote:strikjess schreef op 08 juli 2016 @ 02:27:
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 02:22:
Maar je man is het zat?[/quote
Mijn man vindt dat we het best ruim hebben en dat ze soms een beetje misbruik maken van tante..En ? Eens of oneens ? En wie is " ze " ?
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 02:22:
Maar je man is het zat?[/quote
Mijn man vindt dat we het best ruim hebben en dat ze soms een beetje misbruik maken van tante..En ? Eens of oneens ? En wie is " ze " ?
vrijdag 8 juli 2016 om 02:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 02:25:
[...]
Whatever.
Als jij iemand die een beetje honger heeft oesters en kaviaar wil geven, prima. Maar je vent is tegen. Daar hadden we het toch over, of in ieder geval : daar kom jij mee.nou nou, ik wil alleen iemand een goede stoel geven, in welke ik mijn kinderen ook vervoer
[...]
Whatever.
Als jij iemand die een beetje honger heeft oesters en kaviaar wil geven, prima. Maar je vent is tegen. Daar hadden we het toch over, of in ieder geval : daar kom jij mee.nou nou, ik wil alleen iemand een goede stoel geven, in welke ik mijn kinderen ook vervoer
vrijdag 8 juli 2016 om 02:30