iemand ervaring met licht gidsen?

04-03-2012 00:12 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een discussie gehad met een vriendin van me.

Zij gelooft stellig in licht gidsen, sterker nog ze is er bijna van overtuigd dit zelf ook te zijn

hier linkje voor wie het niet kent

Nu ben ik zelf af en toe best wel zweverig in sommige opzichten en ik geloof hier en daar best wel in het onbekende, maar dit fenomeen gaat me toch echt te ver.

Ik merk dat als ik bv op het internet zit en ergens iemand tegen kom die zich lichtgids noemt het me vreselijk irriteert.(geen idee waarom precies ?) waarschijnlijk omdat zij die zich zo noemen zichzelf als perfect zien en ENORM zweverig zijn! Niets gebeurd voor niets en als jouw iets overkomt dan heb je er zelf om gevraagd beweren zij! Yeah right!

Ik ben benieuwd of er mensen zijn hier die ook met zulke mensen ervaring hebben? en wat zij ervan vinden ? of gewoon wat vinden jullie ervan, met of zonder ervaring?
Haha ik dacht ook meteen aan Charmed. Geen ervaring verder sorry. Ben daar net iets te nuchter voor denk ik (ook al geloof ik wel dat er 'meer' is dan wat we kunnen waarnemen).
Lichtgidsen? Net zoals Leo in Charmed?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 maart 2012 @ 00:14:

Lichtgidsen? Net zoals Leo in Charmed? stuk!
Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde, maar lichtgidsen nee, heb namelijk zitten martelen om een lamp aan te sluiten, geen hulp mogen krijgen , dus nee, ik geloof er niet in.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
ja, idd daar had ik nog niet eens aan gedacht ja! alhoewel leo bij mij wel als lichtgids mag aan kloppen hoor
Orbing

Levitation

Biokinesis Healing

Cloaking

Glamour

Thermokinese

Protégé Detecting

Glamouring

Hmmm, ik zit het linkje te lezen: wat een herkenning. Eindelijk weet ik wat er met me aan de hand is. Ik dacht dat ik gek was, maar nee...ik ben gewoon (heel logisch) een lichtgids.

Bovenstaande dingen doe ik dagelijks, liefst 2 keer per dag na het tandenpoetsen.
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 maart 2012 @ 00:14:

Lichtgidsen? Net zoals Leo in Charmed? Doe mij maar Cole
quote:Tinkeldel schreef op 04 maart 2012 @ 00:19:

Orbing

Levitation

Biokinesis Healing

Cloaking

Glamour

Thermokinese

Protégé Detecting

Glamouring

Hmmm, ik zit het linkje te lezen: wat een herkenning. Eindelijk weet ik wat er met me aan de hand is. Ik dacht dat ik gek was, maar nee...ik ben gewoon (heel logisch) een lichtgids.

Bovenstaande dingen doe ik dagelijks, liefst 2 keer per dag na het tandenpoetsen.
quote:elastiekje schreef op 04 maart 2012 @ 00:22:

[...]

Doe mij maar Cole

Das toch een demoon?

bij het lezen vd titel moest ik ook aan charmed denken

maarre er zijn dus echt mensen die zichzelf een lichtgids noemen?
quote:dotje10 schreef op 04 maart 2012 @ 00:23:

[...]

Das toch een demoon?

Ja, ik val op foute mannen Leo vond ik maar een wussy
ach ze zagen er allebei goed uit maar ik vond chris wel de knapste lichtgids hehe
Kan best, ik ben eigenlijk een hobbit.
quote:elastiekje schreef op 04 maart 2012 @ 00:24:

[...]

Ja, ik val op foute mannen Leo vond ik maar een wussy
quote:miss_marvellous schreef op 04 maart 2012 @ 00:23:

bij het lezen vd titel moest ik ook aan charmed denken

maarre er zijn dus echt mensen die zichzelf een lichtgids noemen?Ja, ze zijn er echt! belachelijk toch?
Moge duidelijk zijn: ik geloof hier niet in.

Wat trouwens grappig is. Een aantal jaar geleden was ik nog een echte 'believer' in dit soort dingen, heb ook nog wel in topics er over geschreven en verdedigd. Inmiddels echt helemaal niet meer. Apart hoe dat soort dingen kunnen veranderen.
quote:miss_marvellous schreef op 04 maart 2012 @ 00:25:

ach ze zagen er allebei goed uit maar ik vond chris wel de knapste lichtgids heheO ja Chris!! Jum
quote:dotje10 schreef op 04 maart 2012 @ 00:27:

[...]

Ja, ze zijn er echt! belachelijk toch?Vind t errug vreemd! En wat doen die gidsen dan? Helen ze in de trant van reiki? Of reizen ze elke keer naar de 'wijzen' om info te vragen?
quote:Tinkeldel schreef op 04 maart 2012 @ 00:27:

Moge duidelijk zijn: ik geloof hier niet in.

Wat trouwens grappig is. Een aantal jaar geleden was ik nog een echte 'believer' in dit soort dingen, heb ook nog wel in topics er over geschreven en verdedigd. Inmiddels echt helemaal niet meer. Apart hoe dat soort dingen kunnen veranderen.Ik dacht dat dat gedoe over lichtgidsen iets van de laatste jaren pas is of zit ik nu fout ? althans dat je mensen hebt die zich dan lichtgidsen noemen ? de zeg maar zweverige vorm daar hoor je wel vaker iets over, maar dan in de zin van gidsen die je behoeden voor dingen en over je waken zoiets ?
Leo - voor al je vragen waarbij een glazen bol benodigd is, maar deze niet beschikbaar is

[img]http://fc08.deviantart.net/fs20/f/2007/ ... eblue9.jpg[/img]

Leo kan het voor je oplossen
Oh damnit, plaatjesplakfunctie is weer uit zeker?
Wat ze precies doen of kunnen ? geen idee? maar ze geloven in dingen als dat alles wat goed is vanzelf op je pad komt en dat overal leven in zit eigenlijk geloven ze in alles wat maar geiten wollen sokken is in mijn ogen dan.
tja lichtgidsen, moet ook gelijk aan series denken... Ik denk dat je een probleem hebt als je denkt dat je over zulke gaven beschikt en dit ook uit. Het 'paranormale' is een makkelijk terug grijpende bron. Een overlevingskracht. En lichtgidsen, ze zullen best wel bestaan maar wat verstaat zij eronder?
quote:elastiekje schreef op 04 maart 2012 @ 00:31:

Leo - voor al je vragen waarbij een glazen bol benodigd is, maar deze niet beschikbaar is

[img]http://fc08.deviantart.net/fs20/f/2007/ ... eblue9.jpg[/img]

Leo kan het voor je oplossenJa...wat doet die nu eigenlijk. Al een tijdje niet meer zien rondzweven op aard..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven