Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Leuk Bo dat het leuk was en lekker eten. Is iedereen weer weg?

Dubiootje, veel plezier en genieten in de sauna.

Ik heb mijn was weggewerkt en weer wat kleren kleiner gemaakt.

Heb ik weer eens wat anders om aan te trekken.

En nu ga ik chinees halen.
We zijn samen thuis, iedereen is na het restaurant weer naar zijn eigen huis gegaan :-)

Eet smakelijk Zoeb; gaaf dat je wat kleding vermaakt hebt. Met je veranderende lichaam zul je wel moeten ook, wil je niet alles weg hoeven doen.
Klinkt gezellig, Bo! Wat heb je gegeten? (vind het eten in Fr altijd erg mjam, verheug me er nu alweer op ) Ik ben blij dat je een fijne middag hebt gehad! Nu uitpuffen, en een fijne avond samen met Ro. Fijn trouwens dat met hem alles ok is!

Luont, ik had nog helemaal niet gereageerd op je valpartij en de franse meneer. Allebei mooi k*t zeg. Hoe aardig hij het ook brengt, dit is gewoon niet fijn. Understatement! Ben wel blij voor je dat het je ook iets goeds gebracht heeft in jouw hele verwerkingsproces. Hoe is het met je zusje?

Zoeb, alweer kleren aan het vermaken... Hoe is het met je gewicht? Blijft dat een beetje stabiel? Niet nog meer afvallen hoor! (laat dat maar aan mij over, ik heb nog wel wat reserve )

Het was weer een fijn weekend. Gister geschilderd, barst van de inspiratie momenteel. Misschien dat ik nog meer opdoe als we straks op vakantie zijn. 's Middags met vriendin uitgebreid thee zitten leuten bij onze stamtent aan het strand. Het waaide hard, er waren veel golven!

Vanmorgen sportief gedaan: bij de sportschool al fietsend naar het schaatsen gekeken. Vond ik wel een goeie combi

Morgen heeft sjurman nog een maagonderzoek, hij gaat met roesje onder zeil en ik neem de e-reader mee om de tijd een beetje te doden. We moeten de stad uit naar een academisch ziekenhuis, net iets te ver om even op en neer te reizen. Maar met leesvoer en internet op de telefoon red ik me prima. Als sjurman maar niet al te beroerd weer terug komt, vind ik het best...

voor allen!
Het eten in dit restaurant was inderdaad heel erg mjam; ik heb zalm en een voorgerecht met koriander en soja gegeten, en een appeltoetje ook nog :-)

Alvast heel veel succes gewenst morgen voor Sjurman; ik hoop dat het allemaal vlotjes verloopt voor jullie!

Ik ga zo eens lekker naar bed; morgen echt jarig, alhoewel ik eigenlijk nogal het gevoel heb vandaag mijn verjaardag al 100% te hebben gevierd :-)

Liefs & slaap lekker!
Het valt vast mee, als het onderzoek achter de rug is, dan is alles al weer snel bij het oude is mijn ervaring Sjur. Hij zal op de dagbehandeling in bed moeten wachten tot het roesje is uitgewerkt, ik had gelijk het gevoel dat ik wel weer naar huis kon rijden maar ja dat mocht echt niet.

Fijn dat het een gezellige dag was en dat je ook lekker hebt kunnen eten, dat je het trok vooral! nu maar fijn slapen.

Ja Meepie je maakt mij ook nieuwsgierig, kwam er een vonk aan te pas? dat zou eens leuk zijn!
Zo dat klinkt heel erg lekker Bo. Wat fijn dat het eten weer gaat.

Hoe gaat het met jou gewicht? Met het mijne goed. Ik ben hardstikke stabiel wat dat betreft. Wil het er ook niet meer aan hebben. Maar ik heb het een beetje gehad met steeds dezelfde kleren aan. Ook al valt dat wel mee. Dat denken we natuurlijk als vrouw zijnde.

Komt er niemand meer morgen Bo, geen buren ofzo?

Leuk Sjur dat je zoveel inspiratie hebt om te schilderen. Je doet in je vakantie vast nog wel meer op.

Ik ga naar bed. Morgen moet ik lekker weer eens om 8 uur beginnen. Al die carnavalvierende mensen die uit moeten slapen.

Hieperdepiep Hoera.

Lieve Bo.

Vandaag je echte verjaardag. Maak er samen met Ro een fijne dag van. En ook al heb je het al gevierd. Je weet maar nooit welke verrassingen je nog te wachten staan.

Dikke van mij.
Zij leve hoog, zij leve hoog (retteketet) zij leve hoog zij leve hoog (retteketet) zo hoog! Zo hoog! Zij leehheevee hoog!

Gefeliciteerd met je verjaardag Bo! Ik kan me niet voorstellen dat mijn kaart het heeft gehaald vandaag, maar ik hoop dat je verjaardag gisteren zo leuk was dat dat het wel compenseert. Maak er alsnog een leuke dag van!

Had je nog wat van Ro gekregen?

Zoebie, wat fijn dat je gewicht nu stabiel blijft. Moet je nog steeds opletten met wat je eet zodat je niet afvalt?

Ik zit nog steeds op -4,5kg. Er is dus al wat bij gekomen qua gewicht, maar ben nog steeds netto afgevallen. Twee weken geleden kwam er ineens een kilo ruim bij, maar nu is het alweer stabiel sindsdien. Ik hoop dat het tot de 25 weken ofzo duurt voordat ik weer op mijn startgewicht zit...

De broek met elastiek is niet gelukt, kon het er niet mee worden. De 44 in de ene winkel zat me nu iets te goed en als mijn buik dan wel echt gaat groeien, pas ik er binnen no-time niet meer in. En de 46 bij de andere winkel had ten eerste een voor mij erg onflatteus model en zakte af. Ik ga maar eens op internet kijken.

Vanavond weer naaicursus. Heb er zin in!

Fijne dag vandaag!
Twéé violen en een trommel en een fluit, Bo die is jarig en de vlaggen hangen uit!

Lieve Bo, van harte met je verjaardag

http://www.youtube.com/watch?v=Nrd8CGvRBJI
Een fijne dag gewenst vandaag Bo, ik hoop dat je lekker hebt geslapen.

Ik ga eerst voor controle naar de tandarts en daarna kom ik nog uitgebreider posten.
Er is er een jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is Bo.

Meis een hele fijne verjaardag.

Er is in iedergeval een goede "klik" tussen die meneer en mij. Ik zie wel hoe het verder gaat, ik zal jullie op de hoogte houden.

Geluk was alles goed bij de tandarts?
Meepie wat spannend! Ik gun het je van harte

Ik zit nu in een heel saaie wachtkamer. Sjurman is net opgehaald voor de voorbereiding van het onderzoek. We zijn niet op een dagbehandeling, het is hier zo ongeveer lopendebandwerk. Ik mag jammer genoeg niet bij hem blijven tijdens het wachten, beetje saai...

Er wordt hier in het ziekenhuis ontzettend verbouwd, mensen komen hier niet voor hun rust ofzo

Eens kijken of ik iets leuks te lezen kan vinden!
Thanks lieve allemaal!

Ik voel me helemaal jarig, toen ik naar beneden kwam lag het hele huis vol ballonnen :-) 100 stuks, om precies te zijn!

Lief hè?
Heel, heel hartelijk gefeliciteerd Bootje en ik hoop van harte hier nog heel veel van jou te mogen lezen.

Je bent de sterkste vrouw die ik ken.
Ohhh Bo wat lief van Ro. Wat een leuke verrassing. Geweldig. Daar is hij al vroeg mee moeten beginnen. Wat een werk om 100 ballonnen op te blazen. Helemaal leuk.

Ik zie nu Sam en Joe als een stel dolle honden door die ballonnen rennen.
Joe vindt het best eng, maar Sam is nergens bang voor, die goedzak:

Morrigana,

Samen zijn we sterk, dat weet je toch?

Zoeb, voor jou altijd een moeilijke tijd hè, zo rond Nienke's sterfdag. ik vind het extra lief dat je zo feestelijk reageert!
Die Sam ligt gewoon tussen de ballonnen. Wat een held.

Saar vind ballonnen ook heel eng. Er zal er wel eens een zijn geklapt in zijn buurt. Maar ze kan zowiezo niet tegen harde geluiden. Als ik de keuken op ga ruimen als zij aan het eten is, wacht ze tot ik klaar ben. Ik wacht dus maar tot zij klaar is met eten. (Maar ik ben dan ook wel erg luidruchtig met pannen enzo).

Bo morgen is Nienkes sterfdag, dus voor mij is het morgen pas een rare dag. Vandaag is het voor jou feest en dat vier ik virtueel mee.

Heb je nog meer gekregen? Of had je Ro's cadeautje al?

Nou ja ik vind die ballonnen al een erg leuk cadeau hoor.

Ons cadeau was ons etentje gisteren; zowel Ro's cadeau als het mijne. Verder hebben we niks, ik heb voor hem zijn lievelingstaart gemaakt en hij dus voor mij de ballonnenzee

Grappig dat Saar ook wat bangig is, Joe namelijk ook :-)

Schrikachtiger dan Sam, die durft alles.

Nienke's sterfdag is inderdaad morgen, maar ik moest er gewoon aan denken dat deze dagen me voor jou zo raar lijken.

Het is hier trouwens mooi weer, zonnig en koud, dat is geloof ik voor het eerst op mijn verjaardag zeg!
Leuk cadeau dat etentje. Doen wij met de kinderen als Jan 60 wordt in april.

Ik moet mijn nichtje ook nog feliciteren. Die is vandaag 15 geworden. Niet vergeten te doen

Hieperdepiep hoera voor onze Bo

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo wat een leuke verrassing al die balonnen. Mooie tegels trouwens. Ook hiet is het zonnig weer. Gewoon een extra cadeautje van moeder natuur op jouw geboortedag.

Zoebie jij ook gefeliciteerd met je nichtje. Pss je moet haar feliciteren

Ik ga mijn auto naar de APK brengen. Hoop dat er gelijk wat aan de benzine lekkage gedaan kan worden.
Hip hip, onze Bo mag weer een jaartje bijtellen!

Van harte liefje, op een mooi nieuw jaar. Ik hoop dat jullie en fijne dag hebben en lekker van taart genieten.
Wat een ontzettend leuke verrassing! heb je er niets van gemerkt Bo? Hopelijk had hij een pompje of is hij zo'n sterke man dat hij dat eventjes opblaast?

Sjur sterkte en succes, ik hoop dat hij snel klaar was en vooral dat de uitslag goed is.

Meepie leuk een klik! succes met je auto, ik ben weer voor een half jaar van de tandarts af, alles zag er keurig uit vond hij.

Wat een heerlijk plaatje Its

Zoebie sterkte meid

Luont jij krijgt een kus op je zere neus! hoe is het nu?
Heerlijk dat er een zonnetje schijnt. Vanmorgen moesten we nog de auto schoon krassen. Helemaal bevroren en nu is het heerlijk buiten. Misschien ga ik toch even naar de optocht kijken.

Eerst bloemetjes halen voor Nienke. Eens kijken voor een mooi stukje met voorjaarsbloemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven