Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Ja bah, dat is vervelend. Je durft bij wijze van spreken niet eens op de wc te gaan he? hoop dat ze snel komt.
Phoehee, ik kan geen leuk spannend topic vinden en de "rel" van dit moment heb ik totaal gemist :-)

Werk ze (en geniet van je tijdelijk vergrote boezem )
is er weer een rel dan? Totaal aan me voorbij gegaan.
trouwens, weet niet of je van sudokus houdt en ik verwacht dat je met je enorme wiskundige inzicht zo klaar bent, maar hier kun je sudokus doen met 16 vakjes. Misschien iets om de tijd mee te doden?
O aan mij ook? ik heb gisteravond nog wel wat zitten lezen over een man die niet kon kiezen tussen zijn vriendin en zijn vrouw, maar dat was denk ik niet wat jij bedoelt??????
Ik heb bij 'wijkverpleegkundige' wel een raar idee bij jou dorp. Meer iets voor een stad!
ja ze kan het lopend af...............
Ze is geweest, ging prima en hartstikke snel.

Ik kan me nu beter bewegen, nu die grote pleisters eraf zijn.

En hier kan de verpleegkundige het juist niét lopend af: hun werkgebied beslaat alle kleine dorpjes in de buurt, in verschillende valleien en verbonden met van die rottige landweggetjes, dus ze rijden wat af.....

Nu ga ik lekker even liggen!
Mooi dat je je beter kan bewegen.

Het is meer een dorpenverpleegkundige dus.
Dat noemen ze hier de thuiszorg Phoehee. En ga jij eens aan het werk. Bo als je wat leuke (vind ik dan) spelletjes op de pc wilt, kan ik je wel wat codes om onbeperkt te spelen sturen via mail.

Kijk maar eens of je het wat vind.

Gemsweeper de luxe en Big city Australië.Mag ik hier reclame maken. What the hell. Ze staan op Zylom.nl
En het rijmt ook nog.
dat de recalmebureaus daar nog niet op zijn gekomen zoebie! die doen altijd "ga snel naar puntje puntje punt nl." Die van jou is veel leuker!
quote:ingmagh schreef op 26 mei 2010 @ 11:50:

dat de recalmebureaus daar nog niet op zijn gekomen zoebie! die doen altijd "ga snel naar puntje puntje punt nl." Die van jou is veel leuker! It's so simpel.
O ja haha natuurlijk, je kunt er niet eentje voor jullie dorp alleen hebben, daar zijn weer te weinig patienten voor. Ga maar lekker uitrusten, ik ga nu een bammetje eten en dan naar het werk.

Tot vanavond
Ja meiden, er was een rel. Van A tot Z gelezen en me zitten verbazen tot en met.

Dat mensen geen rem hebben, niet op kunnen houden met posten, zuigen, zaniken en trekken aan elkaar.

Ik zou er al lang klaar mee zijn geweest, maar goed, degene om wie het gaat daar verspil ik geen letters meer aan. En ze ging ook nog eens twee van mijn forumverloofdes verbaal te lijf.

Kansloos gebeuren was het weer.

Bo, fijn dat je beter kunt bewegen lieverd.

Welterusten!

(heel voorzichtig)
oh... met deze cryptische omschrijvingen maak je me alleen nog maar nieuwsgieriger Leo!
Ja ja vertel Lé vertel. Welk topic. Ik heb juist zo'n zin in een rel.

Het rijmt alweer.
Het mag niet, er over praten op andere topics en hoewel ik eigenlijk steeds minder zin in forummen heb, vind ik het nou ook weer geen ban waard, dat geneuzel allemaal.

Bah, ik vind er geen ruk meer aan op het forum. Ik denk er serieus over er mee te nokken.
Toevallig zit ik me vandaag enorm te vermaken met allemaal nergens-op-slaande topics; maar dat is omdat ik even mijn zinnen moet verzetten.

Leo, ben je echt zo teleurgesteld in het forum momenteel? Waarom?

Ik zie jouw eet-topic vaak in de lijst staan en van wat ik daar zie is het een prachtig, lief en motiverend topic geworden. Ik hoop alleen al daarom dat je blijft forummen!

Ja, ik ben echt teleurgesteld.

Veel tijd van veel mensen die ik oprecht leuk vind gaat zitten in gedoe om het beleid, waar ik inmiddels ook niets meer van begrijp. Wat mag wel, wat mag niet, waarom de ene keer wel, waarom de andere keer niet en élke keer weer dat gezeik om waarschuwingen en bans die soms volstrekt willekeurig lijken te worden uitgedeeld.

En als het even niet over het beleid, waarschuwingen of bans gaat en het is leuk, dan is het wachten op iemand die zich afvraagt wanneer er een engel in komt grijpen en of ze misschien wel een ban krijgt voor wat ze even daarvoor gezegd heeft. Zelfs de humor gaat tegenwoordig over al dan niet een ban of waarschuwing krijgen.

Ik vind er geen zak meer aan.

Voor jou, de meiden hier, voor de meiden van het 'eten met je verstand' topic, de BEO en de tetterettes ben ik er nog, verder heb ik niet het gevoel dat ik hier nog echt iets te zoeken heb.
RoBeau, prachtige vrouw (ik hoop niet dat ik je naam iets heb aangepast, maar ik vind je zo'n mooi mens!), wat maak je toch veel mee. Die taxichauffeur is echt ongelofelijk, ik hoop dat Ro ze een lesje leert! Fijn dat je zo'n lieve man hebt.

Verder weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven, heb geen ervaring of tips ofzo. Toch ben je vaak in m'n gedachtes, je bent volgens mij echt een bijzonder mooi mens! Ik wil je dan ook alle liefde, sterkte en kracht wensen met de weg die je te gaan hebt.
Bo, inderdaad, die taxichauffeur is verdorie de bloody limit qua horkerigheid, hoe haalt die man het in zijn hoofd!

Kun je een klacht indienen?

is dat wat Ro gaat doen?

Gelijk heeft 'ie!

Ik vind het echt belachelijk......

Ro is net thuis en heeft inderdaad gebeld; ik ga NU alle details horen :-)

Ik kom erop terug!
Ja ik heb nog hard gewerkt hoor.... Oh Zoebie, Bo noemde haar de wijkverpleegkundige vandaar ;)

Robo hoe laat moet je morgen en hoe ga je ernaartoe? Is Ro nog vrij of alweer aan het werk?
Oh we typten gelijk maar ik ben zo sloom op dat ding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven