Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Bootje, ik ben er weer!

Wat lees ik een hoop ontwikkelingen meid, met bulten en glazen platen en uitlopende notenbomen!

Doe Ro heel veel sterks van mij, wat rot ook voor hem en doodeng ja, liggende spieren en bloedende mannen.

Bo, wéér een bult, wat ruk zeg, potverdomme, zoals iemand anders al zei; het is bijna fijn dat je met de chemo kunt beginnen.

Ik heb heel veel aan je gedacht de afgelopen dagen en je een still uit de serie gestuurd, dan kun je vast sfeer proeven.

Fijn dat het mooi weer is bij je, hier is het ook stralend. Ik ga vandaag zo weinig mogelijk doen, alleen de visite entertainen die zo meteen komt.

Hoe voel je je, hergetrouwd en zo? Heeft het iets toegevoegd voor je, qua gevoel?

Oh Zoebie, wat lief!!! Die hond die voorzichtig snuffelt aan de kittens, echt schattig.

En Phoehee's konijnenfoto's: ook al zo lief! Die kip ernaast die kijkt helemaal moederlijk! Een moederkloek dus.

Leo, ik heb je link ontvangen, de foto alleen al is hilarisch! Heb je het leuk gehad, tijdens de draaidagen? Kan bijna niet anders hè.

Ja, met mij gaat het wat minder, ik heb best veel pijn momenteel, maar gelukkig begint donderdag dan toch de chemo. Ik ben eraan toe, want anders vrees ik dat het snel voorbij is allemaal. Het gaat zo hàrd ineens.

Hertrouwd zijn is super; alleen al omdat ik echt terugkijk op een hele fijne, lieve, mooie dag. Dat helpt, op een gekke manier, om met de rest te dealen.

Norre, ja, mail ontvangen! Maar tussen de stress van dit weekend door heb ik een beetje achterstand met het beantwoorden; sorry! Ik schrijf je zsm terug.

Anita, hier is het ook al zo superwarm; ik zit lekker onder de grote noteboom in de schaduw hoor, anders smelt ik weg. Volgens mij spelen de hormonen daar ook een rol bij; zo warm als ik het heb heeft niemand het hier verder.

Gelukkeling, jij zit zeker lekker op de fiets?? Geniet ervan :-)

Ik bereid me voor op morgen; de VSL staat al om 5.50 voor de deur morgenochtend, dus ik moet én vroeg naar bed, én alle last minute dingetjes nog regelen vandaag. En ik ben dan ook nog zo'n muts die alles perfect schoon wil hebben vantevoren :-) Dus: op naar de badkamer met de zwabber in de hand!
Robo zonde van dat mooie weer om de huisvrouw uit te hangen! Zeker als je pijn hebt, niet doen! Die badkamer loopt vast nog niet weg van de schimmels.

Ps de blik van de kip heb je goed herkent; ze is broeds. Dat doet ze heel vaak, broeden op niets. Later viel ze ook het konijn aan om dr 'kroost' te beschermen. Gelukkig pakte ze het sterke vrouwtje, die kan veel hebben. Daarna ging ze gelukkig weer broeden.

Zoebie wat een lieve poesjes, vrouwtjes denk ik allemaal hè? Lapjes.
Hai lieve Robo,

Fijn dat je van het mooie weer geniet.

Heel veel sterkte morgen toegewenst, en ook het béste voor de arm van je mannetje. +
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Gekke Robo. Badkamer loopt niet weg, al herken ik t wel dat schoonmaken vlak voor de start van een traject. Doe wat gaat, dat geeft denk ik ook weer wat rust.

Zet m op deze week, ik hoop dat ie snel zijn werk gaat doen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
wil je echt even een geven en veel sterkte wensen voor morgen
Wat een toestanden.

Wat een lieve foto's!
Hoi lieve Bo,

Ja wij zaten op de fiets, we hebben maar 20 kilometer gefietst, mijn achterste kon het niet meer hebben, het voelt alsof ik bont en blauw ben op de zitbotten, zitvlees moet je kweken zeggen ze.

Waar heb je die pijn? het was aan je ribben ook dacht ik, of alleen aan je heup? Het is hoog tijd dat je die chemo krijgt, het gaat erg snel, hopelijk zal de taxol het proces stoppen.

Niet te veel proberen schoon te maken al snap ik helemaal dat je straks wilt kunnen uitrusten in een schoon huis, Ro ook al gehandicapt, kan hij zich wel een beetje redden met die arm?zodat hij je helpen kan straks tenminste.

Wat een dotjes die dieren ik zou ze zo allemaal willen hebben, och och wat is het toch een leuk spul dat lieve grut.
Alvast sterkte voor morgen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Vandaag kwam een goede vriend onverwachts op bezoek; dat was leuk! Dus heb ik weinig schoongemaakt en zometeen gaan we een pizza eten.

Geen zin om te koken.

Ik heb verder alles voorbereid voor morgen; mocht ik niet thuiskomen morgenavond, dan laat Ro even wat horen. Binnen het mogelijke natuurlijk, als hij pas om middernacht thuis is wordt het woensdag, maar dat begrijpen jullie denk ik wel.

Verder hebben we alvast een hoop foto's gehad, dus dit weekend ga ik een album aanmaken op internet. iets om naar uit te kijken!

Tot later allemaal.
Leuk, onverwacht bezoek. En fijne afleiding. Dan maar geen geschrobde badkamer. Is het bij jullie ook nogsteeds mooi weer?

Geniet van je pizza en sterkte voor morgen.
Heel veel toitoitoi voor morgen, dat eerst maar. Dan doe ik later deze week nog meer toitoitois voor donderdag!

Enneh, eet smakelijk zometeen
Heerlijk, de badkamer is nog vies ;) (hier ook met tandpasta vlekken op de wastafel)

Leuk onverwachts bezoek (uitzondering; schoonmoeder) en lekker pizza eten.

Op naar morgen, veel te vroeg op, ga je op tijd naar bed? Ik zal aan je denken en hoop dat je weer kan schrijven 's avonds (lees; dat je weer in de eigen bedje mag slapen)

zet m op!
Bootje toch, wat is er toch weer veel gebeurd bij jouw. Hoop dat het met Ro wat beter gaat en dat jij nog een beetje hebt kunnen genieten van het zonnetje.

Succes morgen, ik zal aan je denken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ontzettend veel succes morgen!

Ik denk aan je...
Veel sterkte voor morgen!

Ik hoop dat je toch lekker kunt slapen vannacht
Lieve schat,

Heel veel sterkte morgen, we kijken uit naar Ro, als het kan en als het lukt en anders wachten we tot woensdag.

Ja, het was leuk, het draaien, heel erg leuk zelfs, ik ben er nóg kapot van, poeh......

Zodra ik ook maar iets heb om te laten zien mail ik het je.

Ik denk ontzettend veel aan je lieverd!

Lieve Robo,

Heel veel sterkte toegewenst morgen.

Ik heb eens gelezen dat je je bezighoudt met Advaita Vedanta. Ik lees en luister vaak op deze site van Paul Smit. Aan de rechterkant staan interviews. Ik vind ze leuk en leerzaam. Misschien heb je er iets aan (misschien ken je de site allang )
Lieve Bo, heel veel succes morgen en hopelijk ben je er morgenavond weer. Hoe is het met Ro's hand?

Lé mijn naam is Aag.

Ik moet morgen trouwens voor de mammografie en de echo.
Nou, naar bed inderdaad.

Ik hoop met heel mijn hart dat het goed gaat morgen; in ieder geval gaat de wekker al om 5.15!

Lieve allemaal, tot snel!!!
Dat hoop ik ook heel hard slaap ze lieverd.
Knuffel lieverd denk an jou liefs anita. Robo ik hoop mee.

Gisteren strand geweest moest na twee uur weg werd misselijk en hoe. Terras maar rustig gaan zitten. Ook goed naar golven luisteren. Zat gisteren zo vol van veel te veel te benoemen.
Wou je de zon kon geven.

Je al krachten geven.

Kansen geven tijd geven.

Moe van denken.

Weet ik je nu.

Zeer veel liefde te sturen.

Mijn gedachte zijn bij jou.

Want je ben prachtige vrouw.

Oprecht van hou liefs anita.
Succes vandaag Robo! Ik hoop dat de ingreep voorspoedig verloopt en dat je vanavond gewoon in je eigen bed slaapt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven