Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Getsie, wat een narigheid hier.

Luonto en Zoeb, dikke hug.

Bo, ik hoop zo dat de koorts inmiddels weg is...
edit: ivm herkenbaarheid toch maar even weggehaald.

Wat rot dat je slecht slaapt luonto. Dat nachtzweten, dat lijkt me verschrikkelijk!
Goedemorgen, de koorts is gezakt, beetje verhoging nog maar goed.

Ik ga wel, dan kijk ik wel wat de oncoloog zegt.

Voel me niet zo best eigenlijk, maar ik wil toch wel graag chemo.

Inderdaad, wat een narigheden allemaal.... van Zoeb met haar pols en niersteen tot Norre met haar griep, van Luonto met dat nare rotbericht over haar zusje tot Netje's verdriet... het jaar begint helaas niet zo soepel als ik gehoopt had!

Ingmagh, inderdaad héél erg ironisch, van je ex... dat zet je aan het denken, zoiets!

Voor het kindje hoop ik dat hij zich tegenover zijn eigen baby beter weet op te stellen dan tegenover zijn ex-vriendin!
Bo is de koorts weg? Het is wel te hopen. Moet je vandaag voor de kuur of morgen? Ik heb dat ergens gemist.

Luont het is ook wat om te verwerken. Niet zo gek dat je droomt en zweet.

Wat fijn dat je stage is verlengt met normaler werktijden. Gefeliciteerd.
Oh vandaag dus. Niet goed opgelet. Sterks. Gaat het door de stent? Ja toch zeker. Hoe laat moet je weg.

De pijn van de niersteen is weg door de pijnstillers. Fijn. Ik ga straks lopend naar de kapper. Het grijs moet weer weg.
Ik word om 9.45 opgehaald, eerst naar de oncoloog en daarna voor de chemo.

Ik hoop als alles doorgaat tegen 17u weer thuis te zijn.

Geniet van de kapper :-)

Lekker, een kleurtje erdoor!
Ik duim dat het door kan gaan. Voel je je nog steeds niet lekker?

Tot vanavond. Daar gaan we maar vanuit.
Fijn dat de koorts iets gezakt is, al heb je 's morgens altijd een wat lagere temp. gek dat je je niet lekker voelt, ik maak me er zorgen over en ben blij dat je vandaag de oncoloog kunt spreken.

Ik hoop dat alles gewoon door kan gaan en dat je van deze chemo niet zo heftig ziek wordt. Terwijl ik dit zit te schrijven draait mijn maag in mijn lijf, ik wilde zo dat het anders was allemaal. Lieve Bo ik wens je alle sterks die je nodig kunt hebben en ben in gedachten bij je.
Bo nog niet terug dus. Ik hoop dat het. Is doorgegAan,.

Ik zit nu in de verf. Geen idee of ales goed overkomt. Ben mijn bril vergeten. Het zullen dus wel weer ruigpoten em meer van die rare dingen worden.
hEleMaAl GoED ZoEb !
Lieve Bo, hoe is het gegaan vandaag?
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ben er weer, chemo is toch doorgegaan, voel me flink naar ervan.

Toch is het maar Taxol, maar ik denk dat mijn lichaam er een beetje zat van begint te worden.

De koorts komt waarschijnlijk van een virusje; als ik overmorgen niet beter ben moet ik naar de HA.

Nu even liggen, ben echt niet lekker.
Ja, dat bedoel ik dubiootje, dat ik ooit gedacht heb: jouw tijd komt nog wel, en dat het inderdaad zo je gebeurd...

Ik denk dat de chemo erin mocht, anders was Bo toch wel al thuis geweest? Ik hoop dat dat goed is gegaan en dat ze je mooie okkie-haar sparen dit keer...

Spuka, over haar gesproken: hoe gaat het met jou?
oh, we hadden een crosspost. Dat krijg je op de iphone...

Vervelend dat het zo vervelend voelt met "maar" de Taxol Bo. Aan de andere kant wel fijn dat het erin mocht, heb je toch weer het idee dat er wat is gebeurd. Als je je er nou eens een beetje beter door voelde...

Heb je de bloeduitslagen wel alweer gehad? Ik ben benieuwd wat je markers doen!

Rust lekker uit Bo.
Fijn je bent er weer,echt ruk dat je je weer rot voelt, ga maar gauw liggen, ik hoop dat het in bed draaglijker is.

Ing ik dacht ook meteen, natuurlijk heb je hem zoiets in de verte toegedacht indertijd, niet in het echt natuurlijk, maar toch voel je je nu ietsjes schuldig want natuurlijk gun je dat niemand, het is een rare gewaarwording hoor.

Luonto fijn dat je verlenging van je stage hebt, nu ben je weer een tijdje van je dilemma af.

Zoebie heb je weer een frisse kleur?
Ha daar ben je weer!

Ben je eigenlijk opgelucht dat de chemo er toch in kan? Of niet omdat je dan dubbelop ziek bent.

Luonto wat goed van je stage!
Ingmagh ik had het nog gelezen vanmorgen, inderdaad ironisch. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe en wat, wel echt sneu...
ing, ik heb je verhaal helaas gemist

Luonto, wat fijn van die stagverlening

Bo, lekker rustig aan doen. Hoop dat je je snel iets beter voelt

ik heb een afspraak voor mijn mammografie donderdag. De dokter heeft nu alleen een echo aangekruist, nu zelfs nog assertief erom durven vragen
Its, goed zeg! Ik wattsapp je even.
toch wel handig zo een iphone
What's whatapp? Ik mis af en toe wat geloof ik?

Bo hoe gaat het? Ben je misselijk of ellendig? 't Is allebei niks natuurlijk. Is de sneeuw nu helemaal weg bij jullie?

Jan had luchtfoto's van het hoge water in Limburg. Dan zie je pas echt hoeveel water er overal stond. Onvoorstelbaar. Ik snap niet waar het vandaan komt en waar het blijft als het zakt.
Whatsapp kan op je iPhone, kost 70 cent en dan kan je gratis sms'en/chatten met anderen die ook whats app hebben.
Aha handig. Weet je dat je heel creatief wordt als je alleen maar je linkse hand kan gebruiken.

Ik heb net mijn bed afgehaald en weer opgemaakt. Het was wel ellebogenwerk ook, maar het is gelukt. Ik vond het zo rot om Jan wakker te maken. Hij doet al alles.

Ik ga die app nu ook maar downloaden.
Ik krijg nog geen activatiecode toegestuurd voor die app.?
Doet-ie het al, zoebie? Hoop dat je nou niet een nog overbelastere linkerhand krijgt van het whatssappen! Het is wel een fijne tijdsbesteding

Bo, hoe voel je je nu? Het zal wel niet geweldig zijn na de chemo met verhoging.... Ik hoop dag je vandaag een beetje kunt bijtanken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven