Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
dinsdag 21 december 2010 om 09:35
Lieve Bo, wat rot eigenlijk dat je voor je opname die vreselijke prikken moet krijgen, maar zoals je zegt dan heb je het maar gehad. In het ziekenhuis zul je ook nog van hot naar her moeten voor allerlei onderzoeken, maar laat het maar over je heen komen allemaal, Ondertussen heb je dan wel een bed mag ik hopen. Ik hoop ook dat er niets bij is wat erg pijnlijk of vervelend is, al ben ik bang dat dat niet op zal gaan, alleen het infuus lijkt me al moeilijk met jouw aders, kunnen ze iets via de site?
Ik ben in gedachten bij jullie, heel veel lieve sterksen voor allebei.
Ik ben in gedachten bij jullie, heel veel lieve sterksen voor allebei.
dinsdag 21 december 2010 om 09:44
Lieve Netje, Je klinkt zeker niet emotieloos, maar wel nuchter en dat is heel goed voor nu, je moet het hoofd koel houden en doen wat je nog voor hem kunt doen. De klap komt hopelijk een beetje gedoseerd, ieder mens heeft zo zijn eigen manier om met de vreselijke dingen om te gaan die hem of haar zijn overkomen. Praten met mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt kan, denk ik, veel steun geven. Alleen het accepteren lijkt me al erg moeilijk.
Heel veel sterkte voor vandaag en vooral voor morgen, dat het maar een onvergetelijke dag mag worden, waar jullie als familie toch ook met trots op terug kunnen kijken.
Heel veel sterkte voor vandaag en vooral voor morgen, dat het maar een onvergetelijke dag mag worden, waar jullie als familie toch ook met trots op terug kunnen kijken.
dinsdag 21 december 2010 om 09:57
Lieverd nog even en je moet op weg.
Ik ga je een hele dikke knuffel geven en de kaarsjes branden.
Hoop dat je die vervelende prikken al hebt gehad en dat je je nu verder kan voorbereiden op je verblijf in het ziekenhuis. Rust lekker uit. We zullen je missen, maar we zien je hier donderdag weer. Geef Sam en Joe een extra stevige omhelzing en een dikke zoen op hun koppen. Ook zij zullen deze dagen zonder jou door moeten zien te komen. Maar dan zijn ze helemaal super blij en enthousiast als je terug bent.
Dat Saar de plaid kapot heeft gebeten is mijn eigen schuld. De mand met speelgoed stond op de bench en als ze niets te spelen heeft en zich verveelt gaat ze overal aan knagen. Ze zit nog weinig in de bench, dus ik denk dat die binnenkort de kamer uitgaat. Van Siep nog steeds geen spoor. Maar die komt wel weer boven water. Of boven sneeuw. Hij is al zo vaak weg geweest. Ik maak me er nog niet zo druk over. Ik denk dat hij wel weer ergens een lekker warm plekkie in de buurt heeft gevonden. De schooier.
Ik denk aan je vandaag, morgen en overmorgen. Veel sterks.
Ik ga je een hele dikke knuffel geven en de kaarsjes branden.
Hoop dat je die vervelende prikken al hebt gehad en dat je je nu verder kan voorbereiden op je verblijf in het ziekenhuis. Rust lekker uit. We zullen je missen, maar we zien je hier donderdag weer. Geef Sam en Joe een extra stevige omhelzing en een dikke zoen op hun koppen. Ook zij zullen deze dagen zonder jou door moeten zien te komen. Maar dan zijn ze helemaal super blij en enthousiast als je terug bent.
Dat Saar de plaid kapot heeft gebeten is mijn eigen schuld. De mand met speelgoed stond op de bench en als ze niets te spelen heeft en zich verveelt gaat ze overal aan knagen. Ze zit nog weinig in de bench, dus ik denk dat die binnenkort de kamer uitgaat. Van Siep nog steeds geen spoor. Maar die komt wel weer boven water. Of boven sneeuw. Hij is al zo vaak weg geweest. Ik maak me er nog niet zo druk over. Ik denk dat hij wel weer ergens een lekker warm plekkie in de buurt heeft gevonden. De schooier.
Ik denk aan je vandaag, morgen en overmorgen. Veel sterks.
dinsdag 21 december 2010 om 10:09
Goedemorgen,
ik ben zo druk als een kip zonder kop!!!
De prikken komen nog, de wijkzuster is er altijd rond 11u. Dus daar zit ik nu op te wachten. Verder heb ik mijn tas al ingepakt, de honden platgeknuffeld (zelfs Joe liet zich knuffelen, kun je nagaan!) en alle laatste dingetjes geregeld.
En zodra ik in het ziekenhuis ben zie ik het wel: ik laat het maar gewoon gebeuren.
Ik neem wel een slaappil mee voor vanavond, voor als ik niet kan slapen.
Gelukkig is het zeker dat ik een bed heb, daarom ben ik nu ook in het andere ziekenhuis.
Nou, ik kom nog even zwaaien zo hoor!
Lieve Netje, ik weet steeds niet wat te zeggen. De hel die je meemaakt nu, ik krijg het zo koud als ik eraan denk.
Ik wens je veel liefde en warmte om je heen van mensen die je steunen.
Hou vol lieve vrouw.
ik ben zo druk als een kip zonder kop!!!
De prikken komen nog, de wijkzuster is er altijd rond 11u. Dus daar zit ik nu op te wachten. Verder heb ik mijn tas al ingepakt, de honden platgeknuffeld (zelfs Joe liet zich knuffelen, kun je nagaan!) en alle laatste dingetjes geregeld.
En zodra ik in het ziekenhuis ben zie ik het wel: ik laat het maar gewoon gebeuren.
Ik neem wel een slaappil mee voor vanavond, voor als ik niet kan slapen.
Gelukkig is het zeker dat ik een bed heb, daarom ben ik nu ook in het andere ziekenhuis.
Nou, ik kom nog even zwaaien zo hoor!
Lieve Netje, ik weet steeds niet wat te zeggen. De hel die je meemaakt nu, ik krijg het zo koud als ik eraan denk.
Ik wens je veel liefde en warmte om je heen van mensen die je steunen.
Hou vol lieve vrouw.
dinsdag 21 december 2010 om 10:53
dinsdag 21 december 2010 om 11:30

dinsdag 21 december 2010 om 11:35
dinsdag 21 december 2010 om 11:39
dinsdag 21 december 2010 om 11:56
Vooral dat harige onthaal donderdag Bo, dat wordt 'm helemaal
Het zal hier wel rustig zijn de komende twee dagen. Maar hopenlijk kunnen we dat vanaf donderdag (avond) met zijn allen weer helemaal goed maken.
Lieve Bo, veel succes en sterks, doe je best, laat ze de boel eens lekker afkoelen vanbinnen en tot snel!
Het zal hier wel rustig zijn de komende twee dagen. Maar hopenlijk kunnen we dat vanaf donderdag (avond) met zijn allen weer helemaal goed maken.
Lieve Bo, veel succes en sterks, doe je best, laat ze de boel eens lekker afkoelen vanbinnen en tot snel!
dinsdag 21 december 2010 om 12:15
Eens kijken:
Die lieve chauffeur komt helemaal goed. Heen en terug.
Dat warme bed ook. En dat harige onthaal donderdag ook.
Die lieve verplegers hoop ik, dan komt dat ook goed. En Ro hoeft niet jaloers te zijn want het zijn meest homo's. Maar die zijn dan wel extra lief. De rest gaan we voor duimen.
Die lieve chauffeur komt helemaal goed. Heen en terug.
Dat warme bed ook. En dat harige onthaal donderdag ook.
Die lieve verplegers hoop ik, dan komt dat ook goed. En Ro hoeft niet jaloers te zijn want het zijn meest homo's. Maar die zijn dan wel extra lief. De rest gaan we voor duimen.