Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Zoeb ik ook!
Mag ik ook Zoeb?
En ik natuurlijk ook heel graag, als het mag Zoebie!
lieve meiden,

Ik ben er weer even. Weer een hele emotionele dag geweest en helaas afgewezen voor die leuke baan. Maar dat kan me ff niet bommen.

Ik ben aan het oefenen voor mijn 'speech' morgen, en ik hoop dat het gaat lukken. Ik kan het al zeggen zonder in huilen uit te barsten, maar ik denk dat het morgen wel een stuk moeilijker zal zijn met al die mensen erbij.

Ik wil ff Leo speciaal bedanken voor haar lieve tussenkomst i.v.m. doorgeven van mail-adressen. Komt helemaal goed!

Nu staat mijn hele leven nog op zijn kop, maar na deze hectiek maak ik graag gebruik van de aanboden.

Ook Zusje78 hartelijk bedankt voor je lieve kaartje wat ik vandaag over de post ontving. Dit word heel erg gewaardeerd!

Ik hoop dat Ro vanacht een rustige nacht heeft in dat vreemde bed in het ziekenhuis en morgen een goede, succesvolle operatie.

Morgen om half 2 is de bijeenkomst, om 2 uur zal manNetje begraven worden...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Stel je er niet te veel van voor hoor. Mij viel het tegen.

Maar jullie hebben mail.
Lieve dappere nuchtere Netje,

Wat een moeilijke dag morgen. Ik hoop dat je achteraf kan zeggen dat het een mooie dag is geweest. Dat is zo belangrijk.

Wat jammer van de baan zeg. Natuurlijk kan het je nu niet schelen, maar 't is toch een tegenvaller voor straks.

Heel veel sterkte morgen. Hier brand nog steeds een kaarsje voor Bo en voor jou.
Netje, wat een verschrikkelijke tijd heb je, en wat kom je sterk over. Hartstikke logisch dat je je nu wat "onderkoeld" voelt, dat straks je gevoel om de hoek komt kijken als alle regelzaken achter de rug zijn. Hier branden kaarsjes voor je, naast die van Bo. Jullie gaan morgen een zeer heftige dag tegemoed. In gedachten ben ik bij jullie

Zoebie, op m'n mobiel is de link zeer slecht leesbaar, ik ga op een later tijdstip op m'n gemak het interview lezen. Je foto heb ik al wel gezien, mooie vrouw ben je en niet alleen in letters!
*meelezer sluipt even in*

Netje, wat vreselijk voor je. Je speech: veel hardop oefenen. Voor de spiegel, voor de buurvrouw, voor de planten in je huiskamer. Dan heb je kans dat het morgen best gaat lukken. En weet je, als je wel gaat huilen is het ook goed.

Hier is Robo veel in mijn gedachten. Hoop donderdag weer iets van haar te kunnen meelezen.

* sluipt weer weg*
Bo, ik ben veel te laat, maar ik denk aan je.

En Netje, graag gedaan, ik wens je alle sterkte morgen.
Netje alle sterkte voor de dag die morgen komt.

Denk aan je.
Lieve Zoebie, het is een goed stukje, ik dacht nog, heee die naam klopt toch niet? totdat het doordrong dat Nienke een afleiding van die naam is.

Netje lieverd, heel veel sterkte voor jou gewenst, ik hoop dat het je morgen lukt, dat je iets gaat zeggen is sowieso mooi, hoe het verder ook gaat lopen.

Vandaag kreeg ik de allerleukste kerstkaart ooit, tot nu toe! Een baby zo schattig
Kreeg jij Jezus op de deurmat gelukkeling?

Netje, sterke vrouw, maak er een prachtig mooi afscheid van! Ik zal aan je denken morgen!

Hetzelfde geldt natuurlijk voor bo!
Kindeke Jezus op de mat

Zoebie op de iPhone wordt het interview afgekapt bij 'Lachend; En'. Morgen op de laptop kijken. Wel leuke foto!

Zal Bo een lekker bed hebben?
Dat hoop ik maar, konden we maar even om een hoekje gluren he? Ach dames toch, veeeeeel leuker dan het kindje Jezus kan zijn geweest

Er hing hier trouwens een tekst op de kerk die ik wel pakkend vond, ik ben niet gelovig, maar toch sprak het me aan.

Zonde om kerstfeest te vieren als je de jarige niet kent.....
Ah die tekst is wel goed Gelukkeling. Een goed motto ook in deze tijd. Niet dat ik iemand over wil halen hoor!

Het kindeke Jezus op je deurmat. Maar hij is geweldig Phoehee.

Wat een leuke foto.

Gelukkeling ik heb je adres niet eens dus ik kan je geen kaart sturen. Maar dat geldt voor meer meissies hier.
Ik het jouwe ook niet Zoeb, ik heb wel in het telefoonboek gekeken maar er staan zoveel mensen in met jouw achternaam dat ik het maar heb opgegeven. We doen het wel via het forum toch?
quote:Netje-67 schreef op 21 december 2010 @ 19:55:

lieve meiden,

Ik ben er weer even. Weer een hele emotionele dag geweest en helaas afgewezen voor die leuke baan. Maar dat kan me ff niet bommen.

Ik ben aan het oefenen voor mijn 'speech' morgen, en ik hoop dat het gaat lukken. Ik kan het al zeggen zonder in huilen uit te barsten, maar ik denk dat het morgen wel een stuk moeilijker zal zijn met al die mensen erbij.

Ik wil ff Leo speciaal bedanken voor haar lieve tussenkomst i.v.m. doorgeven van mail-adressen. Komt helemaal goed!

Nu staat mijn hele leven nog op zijn kop, maar na deze hectiek maak ik graag gebruik van de aanboden.

Ook Zusje78 hartelijk bedankt voor je lieve kaartje wat ik vandaag over de post ontving. Dit word heel erg gewaardeerd!

Ik hoop dat Ro vanacht een rustige nacht heeft in dat vreemde bed in het ziekenhuis en morgen een goede, succesvolle operatie.

Morgen om half 2 is de bijeenkomst, om 2 uur zal manNetje begraven worden...

Lief Netje, je bent sterker dan je denk. Jij kan dit morgen. Echt waar

Veel sterkte
Lieve Bo, ook hier nog even, ik denk aan je en tot donderdag!
Ja 't is een familiekliek met die naam. Allemaal broers, neven achterneven en aanverwante artikelen.
Lieve Netje

Sterkte morgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Voor Bo en Netje!

Bo en Netje. Ik denk aan jullie.
Bo en netje in gedachten bij jullie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Lieve Bo heel veel sterke stralen stuur ik jou, hou je goed en kom snel thuis.

Netje, honderd hugs zijn niet genoeg, er wordt aan jullie gedacht, heel veel sterkte vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven