Ik ben zo blij!

20-11-2011 15:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje gek om hier een topic over te openen maar ik ben zoo blij!

Ik zat thuis zonder opleiding en soms werk door endometriose, voele me echt niet goed erbij omdat ik juist een werk-mens ben, lekker met mensen om wil gaan en wat om handen wil hebben.. En opeens binnen 3 weken gaat alles goed! Wajong aanvraag is erdoor, donderdag al 2e gesprek! Verder ben ik met een vriend van mijn moeder mee geweest naar een communicatie training omdat er een plekje open was.. Daarna ben ik benaderd door de gever van de training dat ik talent heb en dat ik een tijdje daar (gratis!) mag komen trainen om later in mijn omgeving zulke trainingen te kunnen geven, gewoon als baan. Morgen een gesprek met die man en ik heb er zo'n zin in! ^^ Gaat lekker met m'n vriendje, mijn moeder heeft misschien weer een baan, mijn zusjes gaan lekker, alles gaat gewoon even zo lekker! Ik heb weer wat te doen!

Dus nu ik dit gedeeld heb, wat gaat er bij jullie lekker de laatste tijd? Waar krijg jij nou echt een glimlach van?
Ik krijg een glimlach van jou.
voor jou koettie Wat heerlijk dat alles zo goed gaat!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Wat fijn Koettie!!

Is je hoofdpijn inmiddels ook wat minder geworden?
Hih, thanks! Zit hier echt met zo'n big smile nu!

Hoofdpijn is er helaas nog, moet 8 paracetamol per dag van het ziekenhuis maar dat werkt prima dus dat mag de pret niet drukken!
Geweldig Koettie. Gaat je zeker lukken met zoveel enthousiastme en wil.

Veel succes en plezier
, leuk om te lezen!
Good for you!
Hihi, bedankt!
Ik krijg een glimlach van jouw OP. Fijn voor je!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mooi zo koettie
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Nog ééntje dan maar:
Jaaa wat goed!! Wat fijn!

Wat er bij mij goed gaat? De relatie met mijn man! We lijken elkaar steeds beter te begrijpen en beter te kunnen praten. Ik ben erg vaak vrolijk de laatste tijd en mede hierdoor heb ik me opgegeven voor een cursus basismanagement! En donderdag de eerste les gehad en het was super.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Mies85 schreef op 20 november 2011 @ 18:21:

Jaaa wat goed!! Wat fijn!

Wat er bij mij goed gaat? De relatie met mijn man! We lijken elkaar steeds beter te begrijpen en beter te kunnen praten. Ik ben erg vaak vrolijk de laatste tijd en mede hierdoor heb ik me opgegeven voor een cursus basismanagement! En donderdag de eerste les gehad en het was super.Ook fijn! Ik hoop dat je er goed in wordt!
Wat fijn voor je Koettie!

Ik ben blij omdat ik bij mijn huidige werkgever kan blijven, met een leukere functie! Daar heb ik wel een vreugdedansje over gemaakt!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik kan met je meedoen Hasse88! Ik heb onder dezelfde baas gister een veel leukere functie gekregen Zo fijn dat mensen zien dat je hard werkt en goed bent in dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven