ik mis een relatie
woensdag 6 juni 2012 om 20:07
Ik heb al een jaar geen relatie gehad en niet echt iemand tegenkomen, wel is een scharrel maar meer niet.
Alles in mijn leven klopt helemaal, leuke vrienden, familie, studie gaat goed.
Alleen nu mis ik de laatste tijd toch wel iemand waar ik liefde mee kan delen.
Zou zo graag wel is weer met iemand gezellig willen kletsen en samen in slaap vallen.
Herkent iemand dit?
Ik weet dat ik vooral niet zo veel bezig moet zijn met een relatie vinden, omdat het dan niet lukt, al mag de liefde nu wel een keer naar mij toe komen
Alles in mijn leven klopt helemaal, leuke vrienden, familie, studie gaat goed.
Alleen nu mis ik de laatste tijd toch wel iemand waar ik liefde mee kan delen.
Zou zo graag wel is weer met iemand gezellig willen kletsen en samen in slaap vallen.
Herkent iemand dit?
Ik weet dat ik vooral niet zo veel bezig moet zijn met een relatie vinden, omdat het dan niet lukt, al mag de liefde nu wel een keer naar mij toe komen
woensdag 6 juni 2012 om 20:10
ik snap heel goed wat je bedoelt, ik ben ook al een tijdje single en mis het ook. Het is toch anders dan 'gewone' vrienden...het gaat veel dieper en je hebt een heel ander soort band. Verliefd zijn en een relatie hebben (mits deze goed is) is gewoon superfijn.
Tips heb ik nog niet zoveel, maar veel nieuwe mensen proberen te ontmoeten is wel belangrijk denk ik
Tips heb ik nog niet zoveel, maar veel nieuwe mensen proberen te ontmoeten is wel belangrijk denk ik