Ik voel me zo dom

21-07-2013 15:51 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag viva vriendinnen.

Het dringt nu pas echt door dat ik een drank probleem heb.

Eigenlijk al jaren,maar ik vond het altijd wel meevallen.

Nou ik werd vanmiddag wakker midden op de trap met de broek op mijn enkels. Ik weet dus echt niet meer wat er gisternacht is gebeurd. Het is erg,maar nu is het nog erger want het was een BBQ van de sportschool dus allemaal bekenden.

Ik was echt hammered en was helemaal van het padje.

Nu komt het ergste. Als eeuwig vrijgezel heb ik het helemaal verprutst bij een leuk meisje, Oh waarom ben ik nou zo.
Meld je morgen direct bij de huisarts voor hulp! Goed dat je het nu inziet. Nu doorpakken en aan jezelf werken! Succes en sterkte!
Wees slim en meld je morgen bij de huisarts. Zet hem op!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je aanmelden bij de AA, sterkte, en je hebt al de eerste stap gezet, door het te erkennen.
Heb je vaker van dit soort genante uitspattingen?

In dat geval lijkt een bezoekje aan de huisarts me inderdaad niet overbodig. Sterkte ermee .
stoppen met drinken. en als je zelf niet kan stoppen via je huisarts een verwijzing vragen. Drinken en sporten gaat sowieso niet samen
quote:Louba schreef op 21 juli 2013 @ 15:52:

Meld je morgen direct bij de huisarts voor hulp! Goed dat je het nu inziet. Nu doorpakken en aan jezelf werken! Succes en sterkte!Ja wil ik ook doen. Mijn huisarts is al op de hoogte van mijn drankprobleem want ik heb al 2x de rehab bezocht. Heeft dus niet veel geholpen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 15:54:

Heb je vaker van dit soort genante uitspattingen?

In dat geval lijkt een bezoekje aan de huisarts me inderdaad niet overbodig. Sterkte ermee .Ja ik werk me regelmatig in de nesten...
En daar is verslavingstopic 5 deze week.... uhuh
Ik ben naar de rehab gestuurd en stond er toen totaal niet achter dus dan gaat het echt niet werken.

Ik zag het probleem zelf ook nooit zo in.
quote:spectral schreef op 21 juli 2013 @ 16:01:

En daar is verslavingstopic 5 deze week.... uhuh
Soms denk ik dat alleen het La légion de oplossing is,maar dat is ook alweer zoiets.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 21 juli 2013 @ 16:02:

Ik ben naar de rehab gestuurd en stond er toen totaal niet achter dus dan gaat het echt niet werken.

Ik zag het probleem zelf ook nooit zo in.Nu wel. Besef dat je nooit meer alcohol kan drinken, omdat het in no time uit de hand loopt. Misschien sta je er nu wel volledig achter om het ook voor de rest van je leven vol te houden.
Ik kan trouwens niet op whatsapp om te kijken hoe erg het allemaal is want ik moet eerst een puk code invoeren.
quote:Louba schreef op 21 juli 2013 @ 16:05:

[...]

Nu wel. Besef dat je nooit meer alcohol kan drinken, omdat het in no time uit de hand loopt. Misschien sta je er nu wel volledig achter om het ook voor de rest van je leven vol te houden.Ja ik weet het.
En waarom deel je dit op een forum?
Het ergste is nog dat ik het verputst heb bij een een heel leuk meisje,
Spectral, hou dan gewoon op met forummen als je alle topics stom vindt en nutteloos.
quote:spectral schreef op 21 juli 2013 @ 16:13:

En waarom deel je dit op een forum?Omdat dit een beetje oplucht zeg maar.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 21 juli 2013 @ 16:07:

Ik kan trouwens niet op whatsapp om te kijken hoe erg het allemaal is want ik moet eerst een puk code invoeren.

Misschien kun je je puk-code opvragen bij je provider. Maar misschien is het ook wel beter zo .

Veel succes. De eerste stap heb je alvast gezet!
Het ergste is dat je het verprutst hebt bij een leuk meisje? Lijkt me toch niet. Het ergste is dat jij zoveel zuipt dat je jezelf compleet de vernieling in helpt.
Whatsapp werkt ook via wifi.... bullshit dus van je pukcode.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 16:19:

[...]

Misschien kun je je puk-code opvragen bij je provider. Maar misschien is het ook wel beter zo .

Veel succes. De eerste stap heb je alvast gezet!Ik ga morgen naar 'the phone house' Die fixen het zo. Is dus ook niet de eerste keer
Moet je wel je telefoon aan kunnen krijgen Spectral. En daar heb je nou die pukcode voor nodig
quote:spectral schreef op 21 juli 2013 @ 16:22:

Whatsapp werkt ook via wifi.... bullshit dus van je pukcode.Wat is dit ? Ik kan helemaal niet inloggen trol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven