Ik voel me zo dom
zondag 21 juli 2013 om 15:51
Dag viva vriendinnen.
Het dringt nu pas echt door dat ik een drank probleem heb.
Eigenlijk al jaren,maar ik vond het altijd wel meevallen.
Nou ik werd vanmiddag wakker midden op de trap met de broek op mijn enkels. Ik weet dus echt niet meer wat er gisternacht is gebeurd. Het is erg,maar nu is het nog erger want het was een BBQ van de sportschool dus allemaal bekenden.
Ik was echt hammered en was helemaal van het padje.
Nu komt het ergste. Als eeuwig vrijgezel heb ik het helemaal verprutst bij een leuk meisje, Oh waarom ben ik nou zo.
Het dringt nu pas echt door dat ik een drank probleem heb.
Eigenlijk al jaren,maar ik vond het altijd wel meevallen.
Nou ik werd vanmiddag wakker midden op de trap met de broek op mijn enkels. Ik weet dus echt niet meer wat er gisternacht is gebeurd. Het is erg,maar nu is het nog erger want het was een BBQ van de sportschool dus allemaal bekenden.
Ik was echt hammered en was helemaal van het padje.
Nu komt het ergste. Als eeuwig vrijgezel heb ik het helemaal verprutst bij een leuk meisje, Oh waarom ben ik nou zo.
zondag 21 juli 2013 om 17:01
quote:carmen5 schreef op 21 juli 2013 @ 16:26:
Goed doet je nu echt iets aan je probleem wilt doen. Veel succes gewenst.
Een drankprobleem gaat trouwens niet samen met een leuke relatie. Dus eerst van je verslaving afkomen, dan kun je daarna je leven opbouwen.Zo blijf ik wel eeuwig vrijgzel ja.
Het is ook niet de eerste keer dat het verpruts bij vrouwen met mijn dronken hoofd.
Goed doet je nu echt iets aan je probleem wilt doen. Veel succes gewenst.
Een drankprobleem gaat trouwens niet samen met een leuke relatie. Dus eerst van je verslaving afkomen, dan kun je daarna je leven opbouwen.Zo blijf ik wel eeuwig vrijgzel ja.
Het is ook niet de eerste keer dat het verpruts bij vrouwen met mijn dronken hoofd.
zondag 21 juli 2013 om 17:03
zondag 21 juli 2013 om 17:06
quote:muppetophetvivaforum schreef op 21 juli 2013 @ 17:01:
[...]
Zo blijf ik wel eeuwig vrijgzel ja.
Blijkbaar was het nodig om het een paar keer te verprutsen. Nu ben je er klaar voor, en ga je je alcoholprobleem echt aanpakken.
Maak je morgen een afspraak met de huisarts ?
[...]
Zo blijf ik wel eeuwig vrijgzel ja.
Blijkbaar was het nodig om het een paar keer te verprutsen. Nu ben je er klaar voor, en ga je je alcoholprobleem echt aanpakken.
Maak je morgen een afspraak met de huisarts ?
zondag 21 juli 2013 om 17:16
zondag 21 juli 2013 om 17:20
quote:waarbij schreef op 21 juli 2013 @ 17:16:
En ik zou maar eens serieus gaan overwegen om wat aan je verslaving te doen. Dit kan alleen maar heel slecht aflopen. Als je je op een openbaar feestje al zo laat gaan dat je jezelf staat te bezeiken en het de volgende dag niet eens meer kan heugen dat het gebeurde, dan ben je ver heen vriend.Ja ik ben al aardig ver heen.
En ik zou maar eens serieus gaan overwegen om wat aan je verslaving te doen. Dit kan alleen maar heel slecht aflopen. Als je je op een openbaar feestje al zo laat gaan dat je jezelf staat te bezeiken en het de volgende dag niet eens meer kan heugen dat het gebeurde, dan ben je ver heen vriend.Ja ik ben al aardig ver heen.
zondag 21 juli 2013 om 17:27