Ik voel me zo dom

21-07-2013 15:51 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag viva vriendinnen.

Het dringt nu pas echt door dat ik een drank probleem heb.

Eigenlijk al jaren,maar ik vond het altijd wel meevallen.

Nou ik werd vanmiddag wakker midden op de trap met de broek op mijn enkels. Ik weet dus echt niet meer wat er gisternacht is gebeurd. Het is erg,maar nu is het nog erger want het was een BBQ van de sportschool dus allemaal bekenden.

Ik was echt hammered en was helemaal van het padje.

Nu komt het ergste. Als eeuwig vrijgezel heb ik het helemaal verprutst bij een leuk meisje, Oh waarom ben ik nou zo.
Pukcode is voor je sim, niet voor de telefoon zelf....
quote:LillyFeeee schreef op 21 juli 2013 @ 16:23:

Moet je wel je telefoon aan kunnen krijgen Spectral. En daar heb je nou die pukcode voor nodig Ja precies :P
Volgens mij kun je je pukcode vinden als je inlogt op de site van je provider (bv mijnvodafone)
.
Goed dat je nu echt iets aan je probleem wilt doen. Veel succes gewenst.

Een drankprobleem gaat trouwens niet samen met een leuke relatie. Dus eerst van je verslaving afkomen, dan kun je daarna je leven opbouwen.
Hangt er maar net vanaf hoe je het ingesteld hebt Spectral.
Ik ken geen 1 telefoon, herstel geen 1 smartfoon waar de sim en telefoonlock in 1 zijn!

Bb niet, iPhone niet, androidtels niet...
Mijn BBdus wel hoor! Als ik te vaak verkeerd ww ingeef heb ik de PUK code nodig was ook al vroeger bij mijn Nokia!

tO sterkte!
Mijn telefoon gaat echt na drie keer op slot als ik de verkeerde pin geef, en ja... dan vraagt ie om mijn puk code...
quote:carmen5 schreef op 21 juli 2013 @ 16:26:

Goed doet je nu echt iets aan je probleem wilt doen. Veel succes gewenst.

Een drankprobleem gaat trouwens niet samen met een leuke relatie. Dus eerst van je verslaving afkomen, dan kun je daarna je leven opbouwen.Zo blijf ik wel eeuwig vrijgzel ja.

Het is ook niet de eerste keer dat het verpruts bij vrouwen met mijn dronken hoofd.
Update:

Ik heb dus ook in mijn broek gepist. Hopelijk niet tijdens de BBQ!
Bij de Nokia van mijn man kwam ik er ook niet in hoor toen zijn sim geblokkeert was. Gelukkig kon ik online wel de pukcode vinden op zijn myben.nl . Zou dus idd even kijken op internet bij je provider en desnoods even bellen of ze de pukcode kunnen mailen oid?
quote:muppetophetvivaforum schreef op 21 juli 2013 @ 17:01:

[...]

Zo blijf ik wel eeuwig vrijgzel ja.

Het is ook niet de eerste keer dat het verpruts bij vrouwen met mijn dronken hoofd.

Blijkbaar was het nodig om het een paar keer te verprutsen. Nu ben je er klaar voor, en ga je je alcoholprobleem echt aanpakken.

Maak je morgen een afspraak met de huisarts ?
Wat Spectral denk ik bedoelt is dat hij ook zijn sim uit zijn telefoon had kunnen halen en dan kun je de tel vaak ook gewoon gebruiken op Wifi. Uiteraard kun je zonder sim niet bellen maar wel internetten ed is mijn ervaring.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 21 juli 2013 @ 17:03:

Update:

Ik heb dus ook in mijn broek gepist. Hopelijk niet tijdens de BBQ!Charming.
Waarom blijf je het maar hebben over verprutsen bij de vrouwen?? Dat moet echt je laatste zorg zijn op dit moment.
Wat ben je van plan om aan je probleem te gaan doen to?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En ik zou maar eens serieus gaan overwegen om wat aan je verslaving te doen. Dit kan alleen maar heel slecht aflopen. Als je je op een openbaar feestje al zo laat gaan dat je jezelf staat te bezeiken en het de volgende dag niet eens meer kan heugen dat het gebeurde, dan ben je ver heen vriend.
Oh crap.
quote:waarbij schreef op 21 juli 2013 @ 17:16:

En ik zou maar eens serieus gaan overwegen om wat aan je verslaving te doen. Dit kan alleen maar heel slecht aflopen. Als je je op een openbaar feestje al zo laat gaan dat je jezelf staat te bezeiken en het de volgende dag niet eens meer kan heugen dat het gebeurde, dan ben je ver heen vriend.Ja ik ben al aardig ver heen.
Oh crap?
quote:LillyFeeee schreef op 21 juli 2013 @ 17:20:

Oh crap?De foto's zijn online gezet. Op een foto sta ik met een big smile en een fles tequila en een paar foto's verder lig ik met mijn dronken kop letterlijk tussen de flessen
Hopelijk staat je naam er niet bij, zodat die foto niet blijft opduiken als iemand je 'googled'?

Dit is alleen maar een aansporing om het probleem aan te pakken.

Leuke sportschool 'vrienden'heb je trouwens.
doe es een linkje?
Dus, wat is je plan van aanpak? Neem aan dat je nu wel diep genoeg gezonken bent.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 21 juli 2013 @ 17:22:

[...]

De foto's zijn online gezet. Op een foto sta ik met een big smile en een fles tequila en een paar foto's verder lig ik met mijn dronken kop letterlijk tussen de flessenDoe ons een plezier en deel je ellende. Linkje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven