Is dit nog positief?

08-11-2019 20:19 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor t weghalen
Maar modje reageert niet op mijn verzoek het te verwijderen ivm privacy
anoniem_381542 wijzigde dit bericht op 11-11-2019 22:11
92.97% gewijzigd
Ik heb ook nog mailcontact met m'n oude psych terwijl ik al weer een half jaar onder de pannen ben bij een nieuwe. Ik mail slechts eens in de paar maanden en hij mailt altijd terug.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-11-2019 10:17
Ik heb ook nog mailcontact met m'n oude psych terwijl ik al weer een half jaar onder de pannen ben bij een nieuwe. Ik mail slechts eens in de paar maanden en hij mailt altijd terug.
Heb je gevoelens voor je oude psych? Geeft hij behandeladvies die anders is dan je huidige behandeling?
Alleen al de frequentie en intensiteit is anders van jouw contact...kortom het is niet hetzelfde.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hm ja in het verleden wel tegenstrijdige adviezen gekregen, maar dat heb je toch snel. Elk persoon kijkt anders tegen iets aan

Ik heb een andere behandelaar gekregen omdat de problematiek beter passend was op de nieuwe afdeling
Alle reacties Link kopieren
Zij had zij moeten onthouden van adviezen...het is onprofessioneel en verwarrend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
To, je krijgt therapie bij jouw behandelaar.
Vervolgens ga je die therapie "nabespreken" bij iemand met wie je geen behandelrelatie hebt, en doe geeft je advies dat ingaat tegen wat je met jouw behandelaar bespreekt. Lees ik dat zo goed?

Zo ja is het echt onprofessioneel wat ze doet en niet in jouw belang.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven