Kan je beter worden van een psychose zonder behandeling?

12-08-2018 12:53 429 berichten
.
anoniem_650aef2a90ae7 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 09:12
99.89% gewijzigd
Wat is/doet een casemanager eigenlijk en aan welke organisatie is zij verbonden?
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, je gaat meteen voor een moeilijk beest. Ik heb vroeger veel origami gedaan en dat soort beesten zijn echt wel moeilijk. Respect dat je daarvoor gaat. Ik kan me nog wel een kikker herinneren, die lukte mij wel.
Veel vouwplezier!
Alle reacties Link kopieren
FadeToBlack schreef:
17-09-2018 12:54
Wat is/doet een casemanager eigenlijk en aan welke organisatie is zij verbonden?
Casemanager is te vergelijken met een persoonlijk begeleider/mentor. Hij/zij voert gesprekken met je en helpt met dingen regelen. Als er veel instanties of mensen om iemand heen staan, is de casemanager vaak degene die met iedereen contact heeft over de client en het eerste aanspreekpunt is voor de client zelf (en diens omgeving). Casemanagers zitten doorgaans in de ggz/behandeling, waar persoonlijk begeleiders/mentoren eerder vanuit een begeleidingssetting (ambulant of intern) werken.
Ah fijn te horen dat de eekhoorn moeilijk is. Dacht al dat ik zo onhandig was!

Bijna afdeling heb je een psychiater en een casemanager. Casemanager is wat meer voor de dagelijkse zaken (hier en nu).

Gesprek ging goed. Ik was wel erg moe. En ik loop cognitief behoorlijk vast telkens. Dat was tijdens het gesprek ook veel meer te merken dan ik had verwacht. Maar dat is telkens. Ik raak bijvoorbeeld vaak de draad kwijt.
Na een half uur was het ook totaal op.

Maar het ging wel goed! Ben wel weer ontzettend moe.
Het blijft pittig voor mezelf zorgen enzo als ik zo slecht alles kan overzien en zo moe ben. Maar het is gewoon even volhouden en dan lukt het vast allemaal beter.
Wel heel fijn dat mijn nieuwe casemanager meekijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven