Kleine dingen waar je blij van wordt

07-02-2020 14:27 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt al genoeg.
Waar wordt jij nu blij van?

Ik zit in een zonnig hoekje in de tuin. Kopje koffie, zonnebril en opkomende bolletjes in het perk naast me. :sun:
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat het zo warm was in mijn auto dat ik mijn jas maar uit deed :biggrin:
Lekker een stukje gewandeld in mooie natuur, in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Gewandeld in de polder met mijn honden. Doe ik vaker, maar nu pas vond ik de wind niet zo storend.
Alle reacties Link kopieren
Laayste potje vitamineC Online kunnen kopen..jeetjeee zelfs dat was gehamsterd . Ik had niks in huis
Dat ik na 8 pogingen eindelijk een teek uit mn kat heb weten te trekken!!!! Normaal lukt het veel sneller, maar deze rotzak wilde niet loslaten.
Alle reacties Link kopieren
7 enveloppen vol met leuks voor 7 kindjes die begin april 5 jaar worden.
En sowieso word ik blij van mn zwangerschapsappgroepje met dames die ik hier heb leren kennen. :cheer2:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn afspraak bij de trimsalon Maandag gewoon doorgaat in deze rare periode. De hondjes worden om de 3 maanden getrimd en dat is echt wel nodig.

Tijdens mijn wandeling vanmiddag de ouders van een oud-klasgenote tegengekomen. Klein praatje mee gemaakt.

Zo meteen verse broccolisoep eten.
Alle reacties Link kopieren
O wat ben ik blij met de plek waar ik woon, ruimte, rust, huis en tuin groot genoeg om te kunnen ademen in deze rare tijden. Vanmiddag heerlijk gefietst met mn kleine meid. Ik hoop dat we dat dagelijks kunnen blijven doen zolang ze niet naar school kan.
Been there, done that, got the T-shirt.
Weer het zonnetje :heart: :cheer: In deze tijden leer je de kleine dingen steeds beter waarderen.
Kikkers in de vijver!
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
21-03-2020 21:21
Kikkers in de vijver!
Oh ja vroeger bij de vijvers van mijn ouderlijk huis! Jarenlang hoopten we op groene kikkers. We hadden altijd alleen bruine. En net die laatste zomer dat we er woonden kwamen er 2 groene. Was van korte duur, want in het najaar verhuisden we. En de nieuwe bewoners hebben de vijvers dicht gemaakt. Zo jammer.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
21-03-2020 19:52
Weer het zonnetje :heart: :cheer: In deze tijden leer je de kleine dingen steeds beter waarderen.
Zeker! Kwartier meditatie gedaan..zo blij van geworden en trots!
hondenmens schreef:
21-03-2020 22:53
Oh ja vroeger bij de vijvers van mijn ouderlijk huis! Jarenlang hoopten we op groene kikkers. We hadden altijd alleen bruine. En net die laatste zomer dat we er woonden kwamen er 2 groene. Was van korte duur, want in het najaar verhuisden we. En de nieuwe bewoners hebben de vijvers dicht gemaakt. Zo jammer.
Och wat zonde! Wij kwamen erachter omdat we de vijver aan het leeghalen en schoonmaken waren. We hebben een grote zinken schaal gevuld met het oude vijverwater, substraat en wat plantjes, in de border gezet en daar voor nu de kikkers in geplaatst als een soort minivijver. Vandaag de vijver weer inrichten en vullen en dan zien er vanzelf of ze weer terugverhuizen. Ik hoop het wel, vind het superleuk!
Alle reacties Link kopieren
:heart: kikkers, ik hoop ze ook te kunnen verwelkomen als mijn nieuw geplande vijver is geïnstalleerd.

Verder word ik blij van het feit dat mijn kamerplanten de winter zijn doorgekomen en flink aan het groeien zijn geslagen.

Dat ik tijd heb voor het bakken van iets lekkers, en dat ik ‘s morgens de keet voor mezelf heb omdat de rest van het gezin nog op een oor ligt.

De rennende eekhoorns in de bomen aan de overkant, het geroffel van een specht, de zingende merel in de dakgoot.
Ik word in het algemeen blij van alles wat met de natuur en beestenboel te maken heeft. En mijn Bourgondische kant wordt heel blij van lekker koken en bakken en het daarna lekker opeten.... :)
rammie schreef:
21-03-2020 23:33
Zeker! Kwartier meditatie gedaan..zo blij van geworden en trots!

:heart:
Alle reacties Link kopieren
Je kunt kikkers ook uit je hand laten eten. Zag op een filmpje dat ze graag meelwormen lusten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn krokussen die zijn uitgekomen💐

#stayhome
Alle reacties Link kopieren
Net in mn uppie een rondje gefietst in de zon🤗

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven