Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Wurm, wat ben jij goed bezig geweest zeg!!

Kan ik jou ook inhuren?

Ben vandaag naar de kermis geweest. Was erg leuk! Maar wel beetje te druk..

Morgen weer! (denk ik...)
Oo leuk kermis!

Ben ik gek op!!

Dank voor het warme welkom lieverds. Doet me goed.
Leuk dat je er weer bent Ster!

(ik reageer morgen wel want ben nu temoe)
Zo, hier zit EV, voldaan. Al gesport met de Wii, gedoucht, was aangezet en een lekker bakje kersen hier naast me. Heerlijk!

Nu mag ik forummen. Tot de wasmachine klaar is. En dan ga ik 'm buiten ophangen. De zon schijnt hier. Vandaag niets gepland. Eeeeven bijkomen van al die gesprekken en inzichten en eens goed nadenken over de vriendschappen in mijn leven.

Jullie nog plannen vandaag?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik zit ook best tevree te zitten hierzo.

Wurman ontbijtje op bed gebracht, uitgebreid gedouched en alle natuurlijke haargroei weer tot de maatschappelijk verantwoordde strookjes ingeperkt.

Wat verzamelde troepjes schoongemaakt en ingepakt, papierdingen uitgezocht en opgeruimd, en zit nu even wat werk-gerelateerde artikelen door te lezen die Wurman heul lief voor me uit ons vakblad geknipt had. Ik ben altijd te lui om dat ding door te lezen (hij normaal ook), en hij heeft gister een jaargang doorgenomen en alle interssante dingen uitgeknipt.

Lief!!!!

Plannen verder? Hm.

Dozen verschepen naar onze tijdelijke opslagruimte. Huisbaas melden wanneer we ervandoor gaan. (doodeng. Ik zweer je, die vent bijt. Nog een keer voor we gaan, zeker weten.)

Nog wat dozen inpakken, Wurman inmaken met een spelletje Yatzee, bed verschonen en de rest van de was uit de droger opruimen.

Meer weet ik nog niet

Enne, ja hoor schatten, ik ben te huur. Voor welke doeleinden zou je me precies willen hebben?

Ik ben namelijk ont-zet-tend multifunctioneel.

Van het uitkrabben van de wc, tot het maken van 200 cupcakes, de badkamer uitmesten, verhuisdozen inpakken, knippen en plakken voor gevorderden, een kunstje op mn kop doen... Echt joh, je zegt het maar.

(volgens mijn ouders had ik trouwens heule andere kwaliteiten. Heuh..)
Hai mevrouwen...daar ben ik weer. Ik was er al hoor, ben een beetje kort van zinnige stof. Het lijkt wel alsof ik op slot zit.

Vanochtend heb ik de kinderen dag gezegd en ben thuis weggegaan. Philoman zou tien minuten later thuis komen, zodat we elkaar niet tegenkwamen. Nu lig ik in een luxe suite in Den Haag, die overnachting heb ik gewonnen met Viva bel en win maanden geleden.

Nou...en nu ben ik twee en een halve week alleen, das een nieuwe sensatie kan ik je vertellen. Vanavond dus hier in mijn eentje in hotel, misschien een beetje melodramatisch maar ik wilde niet meteen met mensen om me heen moeten zijn.

De vakantie was, naar omstandigheden, heerlijk! De kinderen hebben genoten en ik ook. Heel relaxed en heel vredig al moest ik af en toe wel heel hard huilen. Maar dat mocht.

Nou een paar dingen die ik niet moet doen deze weken maar wel naar neig: een heleboel hele grote tatoeages laten zetten, een hondje uit het asiel halen en beginnen met roken.

Saar en Iry: super!

EV: gefeliciteerd met je 13 jaar moederschap. Wat een boel beweging bij je. Mooi je andere topic, mooi dat je verteld hoe ziek je bent van het goed moeten omgaan met het missen van je kinderen. Rauw maar waar.

Wurm: kan ik je ook op zeer korte termijn inhuren als entertainment? Vanavond een leuke sketch op mijn luxe maar saaie hotelkamer??

Alle anderen een dikke knuf!
Ha Philo! Ja dat kan zeker!

Prive het adres maar door hoor. Wordt wel een latertje, want heb nog een etentje vanaaf.

Morgenochtend entertainment in Den Haag kan ook. Alleen ontbijtservice doe ik niet aan, want ik heb een ochtendhumeur

Fijn om te horen dat jullie het fijn gehad hebben samen!

Hoop dat de rust vanacht je goed doet, hoe raar het ook is.

Ben iig blij dat je er weer bent!

Heb een hoop aan je moeten denken afgelopen weken!

(f)
Fijn dat je er weer bent Philo!

En goed om te lezen dat jullie genoten hebben van de vakantie.

Nu dus tweeënhalve week alleen? Vind je dat een fijn vooruitzicht?

Geniet van je rust in het hotel.

En als je je verveelt vanavond geef je maar een gil, dan kom ik je hier entertainen .

Wurm, ik huur je binnenkort een keer in. Moet nog even bedenken waarvoor...
He hallooooo!! Ja ik vind het een fijn vooruitzicht twee weken alleen, ik merk alleen dat ik niet meer weet wat mensen ook al weer doen als ze alleen zijn.

Ga ik nu dutjes doen, naar buiten, shoppen, tv kijken, het klinkt allemaal leuk maar ik wordt er misselijk en verdrietig van eigenlijk nu ik het zo opschrijf...

Vrijdag kan ik weer in mijn eigen huis, daar verheug ik me wel op. Morgen denk ik naar vrienden tot vrijdag. Of niet...alles is mogelijk.

Ik kan ook op een vliegtuig stappen of naar Parijs rijden of niet, of wel of niet of wel.

Misschien maar even niet. Heb ergens het idee dat ik alleen MOET zijn, maar das natuurlijk ook onzin. Niets moet en daar wordt ik onrustig van....zei ze na een uur alleen.
Ja, wat doen mensen als ze alleen zijn...

Ongegeneerd boeren en scheten laten natuurlijk

Kan me best voorstellen dat het even wennen is nu je ineens alle tijd voor jezelf hebt.

Dat heb je met een gezin nauwelijks natuurlijk, laat staan een paar weken.

Probeer dingen te doen die jij leuk vindt, waar jij je goed bij voelt.

En geef jezelf even de tijd om eraan te wennen.

Je hoeft echt niet op je eerste dag alleen al precies te bedenken wat je allemaal wil gaan doen.

Bekijk per dag waar je zin in hebt, of je behoefte heb aan gezelschap of liever alleen bent.
Ik heb het idee dat je vind dat je alleen moet zijn, omdat je dat wilde. Omdat je vindt dat dit allemaal jou idee is, jij wilde meer ruimte en meer alleen zijn, dus nou moet je alleen zijn ook.

Maarrrrr toevallig lieve Philo denk ik daar heul anders over .

Je wilde namelijk niet perse alleen zijn, je wilde zonder het nare gedrag van Man. En aangezien Man niet zonder dat gedrag kon, wilde je een poosje zonder man. Even adem halen.

En zonder man is niet hetzelfde als alleen.

Goeie goden, je was de rest van de wereld toch niet zat? Of moet je ons nog iets vertellen?

Eindconclusie: Je kan doen en laten wat je wilt en goed voelt komende twee weken. Want je hebt gevraagd om man-loze tijd, om ruimte om adem te halen, om na te denken.

Of je die manloze tijd nou alleen doorbrengt, of met andere mensen bij wie je wel adem kan halen, dat mag je helemaal zelf weten.

Nu hopen dat je schuldgevoel onder de indruk is van mn redenatie.

Enne.. wat ik zei meende ik stiekem wel. Als je wilt ben ik morgen in Den Haag voor een strandwandeling en een luisterend oor.
Ps: to do list voor alleen-zijners:

-scheten laten

-een hele bak Ben&Jerry's leegeten zonder te delen

-marathon sex&the city kijken, of iets plaatsvervangends

-onopgemaakt met je haar in de war en je verwassen hangoutfit heel hard met de radio meebrullen in je haarborstel

-een gruwelijk sexy outfit kopen, je mooi opmaken en je haar doen, en tot 4 uur soggends uitgaan zonder verantwoording af te leggen.

-vriendinnen uitnodigen bij je thuis voor een manloos etentje/bbq en met zijn allen stomdronken worden en met zijn allen in de woonkamer slapen

-overdwars slapen in bed - of op zijn kantje

-Eten wat hij of de kids niet lusten en jij o-zo-graag

-een in-huis-verwendagje houden: yoga-mee-met-tv, maskertje, nagels lakken etc. Zonder uitgelachen te worden.

-middagdutjes doen op onmogelijke tijden

-compleet opgaan in een boek en drie dagen lang niet aanspreekbaar zijn

-niets aan het huishouden doen

Nou, als je nog meer inspiratie nodig hebt hoor ik het wel he
Ha Philo, welkom terug hier.

Fijn dat jullie hebben genoten.

Een ding zou ik niet doen. Die tattoo. Zoiets nooit overhaast doen. Die hond trouwens ook niet.

Als je een tattoo wilt zien, een hond wilt aaien en langs een water wilt lopen, ben je hier ook welkom. Maar dat is een eindje uit de richting denk ik zo. Den Haag en strandwandelingen klinkt ook echt lekker.

Wurm, wat kun je het toch altijd ontzettend leuk zeggen. Ik bewonder jouw crea-manier van schrijven!
quote:Wurmpje schreef op 21 juli 2009 @ 17:45:

Ps: to do list voor alleen-zijners:dWeer zo'n voorbeeld daarvan dus.
He Wurm, je hebt gewoon mijn dagelijkse bezigheden gejat voor je to-do lijstje

Even klagen hoor...

Ik heb eind van de middag de huisarts maar eens gebeld om te vragen hoe het ervoor staat met mijn doorverwijzing.

Had zo'n gevoel dat hij daar nog niets mee gedaan heeft.

En inderdaad, de brief die psych hem gestuurd had (met verzoek voor verwijzing) lag er nog. Niets mee gebeurd.

Ik raakte flink geïrriteerd, snap niet dat ze zo'n brief al 3 weken hebben liggen en dat niemand kan bedenken dat ze er misschien iets mee moeten.

Assistente besprak het snel met mijn huisarts en die zegt doodleuk dat hij mij een verwijsbrief heeft meegegeven.

Nou, niet dus.

Ik nog meer over de zeik natuurlijk.

Wel wat pillen erin drukken in de hoop dat iemand zich koest houdt en vervolgens moet je het maar uitzoeken zonder enige vorm van hulp.

Nou ja, beetje overdreven reactie van mij dat laatste, maar het werkte wel. Assistente beloofde vandaag die verwijzing persoonlijk nog op de post te doen en een verzoek aan die instantie om wat spoed te zetten achter een reactie/bevestiging naar mij toe.

Geloof dat ze nu denkt dat ik nogal in een crisis zit, want ze wenste mij heel veel sterkte
Tssss, waardeloos zeg.

Zit je daar maar te wachten en te wachten, voor niets.

Ik hoop dat er nu flink vaart achter gezet wordt. Goed dat je ze nu wel even goed duidelijk hebt gemaakt hoe het echt gaat met je. (of misschien deze )
Goed dat je effe uit je pan gegaan bent over t idiote gedrag daar. Vind dat je daar ook wel een klacht over in mag dienen hoor! 3 weken wachten met een verwijsbrief maken!

Lekker dan.

Wat doen ze als je om een zwangerschapstest komt? 5 maanden wachten met het doorbellen van de uitslag? Weet je iig zeker dat je geen keuze meer hebt.

Sjeez. vind het echt idioot hoor.

En EV... *bloos* dankje..
Lieve Philo, welkom terug!!

En Saar, schande!!

Morgen ga ik lekker naar Scheveningen maar geloof dat het niet erg mooi weer wordt..

Dan maar lekker lang schuilen in See World.

Kusjes en Groetjes
Ooo leuk!!! Schuilen tussen het water!

Veel plezier morgen!
He lieve vrouwen...wat fijn alle to do dingen! Er zitten een aantal heel bruikbare tussen. Ik ben vandaag nadat ik had gepost naar buiten gelopen en heb mijn Haagse tante gebeld en daar heb ik zitten kletsen, wijn drinken en roken...

Behalve het roken wel een heel fijn ding dus.

Wurm ik kreeg tranen want je hebt gelijk: ik wil helemaal niet alleen zijn. Ik wil met mijn kinderen zijn, met mensen zijn en een gezellig leven leiden en dat lijkt nu zo ver weg ineens.

Heel erg lief dat je met me wil wandelen morgen en ik voel me best wel stom dat ik het niet aangrijp maar ik heb zo'n verschrikkelijke behoefte om morgen pas te weten wat ik wil dat ik gewoon niet ja durf te zeggen nu.

Ik zou het liefst met de auto gaan rijden, gewoon rijden.

Ik ga morgen naar vrienden in brabant en ik denk dat ik maar de toeristische route ga rijden. Zoiets.

Ik voel me door jullie wel minder alleen en verlaten en das fijn.

Pfoe, nu ga ik met ongewassen haren een filmpje kijken en ondertussen heel harde scheten laten en ook nog bitterballen bestellen...en cola!
Ster, veel plezier morgen!

Die behoefte aan autorijden herken ik.

Toen ik begin dit jaar thuis kwam te zitten ben ik regelmatig gewoon een eind gaan rijden, als ik het allemaal even niet meer wist. Zonder doel, muziekje op en proberen het hoofd een beetje leeg te maken.

Dus goed plan om morgen die toeristische route te nemen.

Scheten laten ben ik helaas niet zo goed in, maar een wedstrijdje boeren laten ga ik graag aan als jij voor die bitterballen zorgt.
Hmm, zonder tegenstanders is zo'n wedstrijd toch minder leuk.

Mijn katten imponeer ik allang niet meer met mijn capaciteiten.
Nou, ik dacht toch even dat het onweerde hoor Saar.

Maar ik denk dat jij het was, al boerend.

Philo, fijn dat je het voelde. Want zo is het ook gewoon. Je wilde niet alleen zijn, je wilde meer respect en ruimte.

En ik vind je he-le-maal niet stom dat morgen pas wilt beslissen wat je doet. Echt niet.

Bij deze: wsl ben ik morgen ook veel thuis, dus je kan altijd besluiten dat je alsnog gezelschap wilt. Gooi je nummer dan maar prive op hyves, dan neem ik contact op zo snel ik het lees.

Fijn he, van die forumvriendinnen die geen leven hebben en dus altijd kunnen.

Hoop eigenlijk dat je hart je ingeeft wat je wel wilt, en dat je dat gaat doen. Of dat nou uren uitwaaien op het strand is, of lekker rijden via de toeristische route.

Voor de liefhebber-van-rijden zoek ik nog een breng-en-haalservice op de maandagmiddag haha, kan ik ein-de-lijk dramatherapie gaan doen!

Welterusten dames!

Philo, wat heerlijk dat je er weer bent.
Hoi Lieverds!!!

Even gedag zeggen!!

Ik heb alles bijgelezen......en ik denk weer heel veel dingen,wil zoveel zeggen...maar ik kom net brak uit de auto rollen dus een ander tijdstip maar om mijn hersenen aan te zwengelen.

Paris!!!!

C' est tres joli!

Mais fatigant!!

Je suis un peu epuise... .

Pfff..genoeg steenkolenfrans er uit geperst.

We hebben het erg leuk gehad.

Het weer was geweldig !

Alleen veel te veel gedaan,heel wat meters gelopen,trappen gelopen,metro's in gesprongen( en er weer uit).Ik wil ook altijd veel te veel in een paar dagen proppen.

En een tempo bij houden wat ik helemaal niet kan (eh...grenzen,wasda???).

Bovendien werd ik nu behoorlijk met mijn neus op de feiten gedrukt wat een vitamine B12 tekort inhoudt.

Dus ik ben gesloopt,te veel van mijn lichaam, gevraagd en die was en is behoorlijk opstandig (grrr....dat lichaam moet gewoon doen wat ik wil )

Enfin,

Ook twee dagen in chateau Versaille rondgelopen( rondgelopen? ..ja de hele dag,ook nog.

Wisten jullie dat je zelfs spierpijn in je scheenbenen kon hebben? Ik wist niet eens dat daar ook spieren zaten)

Maar ik ben weer even vol van Marie Antoinette,lodewijk de imbecile (god daar zat echt een steekje los) ,Jean Baptiste Lully,Moliere...zo betoverend daar.

Ik hou van een plek met een verhaal en alles is daar zo imponerend.

Versaille

Dochter en ik zijn er dol op en we hebben samen twee heerlijke dagen gehad(vriend moest die dagen werken),het was erg gezellig samen.

Zo,nog even mijn hoofd een beetje leeg maken en dan uitrusten.

Liefs!!
voor alle lieverds hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven