Lang geleden... deel 4
maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
dinsdag 1 december 2009 om 17:38
dinsdag 1 december 2009 om 17:39
Ha Ster. En dank je voor je compliment. Je bent de tweede vandaag. Therapeute zei ook dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen als therapeute, maar dat ze zo trots op me was.
Fijn en ook verwarrend. Hoe kunnen 'vreemden' dit voelen voor mij?
Appel, dat klinkt als een heel mooie ring. Ben benieuwd. Ja, ook naar wat je erin hebt laten graveren!
Appel, dat klinkt als een heel mooie ring. Ben benieuwd. Ja, ook naar wat je erin hebt laten graveren!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 1 december 2009 om 17:40
quote:Elmervrouw schreef op 01 december 2009 @ 17:39:
Ha Ster. En dank je voor je compliment. Je bent de tweede vandaag. Therapeute zei ook dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen als therapeute, maar dat ze zo trots op me was.
Dat is wel heel lief van dr!
En nog waar ook!
Dat is wel heel lief van dr!
En nog waar ook!
dinsdag 1 december 2009 om 17:40
Mooi Appel.
He lieve Ster!
Balen dat je nu al blut bent en nog zo'n lange maand voor de boeg hebt. Hopelijk heb je het wel besteed aan leuke dingen?
Efexor slik ik nog, maar op het moment merk ik geen verlichting. Al is dat natuurlijk lastig te zeggen, want weet niet of het nog erger zou zijn zonder die medicatie.
Ja, ik denk wel dat ik depressief ben. Liever niet natuurlijk, maar als ik het van een afstandje probeer te bekijken kan ik dat niet ontkennen.
He lieve Ster!
Balen dat je nu al blut bent en nog zo'n lange maand voor de boeg hebt. Hopelijk heb je het wel besteed aan leuke dingen?
Efexor slik ik nog, maar op het moment merk ik geen verlichting. Al is dat natuurlijk lastig te zeggen, want weet niet of het nog erger zou zijn zonder die medicatie.
Ja, ik denk wel dat ik depressief ben. Liever niet natuurlijk, maar als ik het van een afstandje probeer te bekijken kan ik dat niet ontkennen.
dinsdag 1 december 2009 om 17:41
quote:Elmervrouw schreef op 01 december 2009 @ 17:39:
Wauw wat gaaf!
Super dat je therapeute dat zei.
Maar waarom mocht ze dit eigenlijk niet zeggen?
Wauw wat gaaf!
Super dat je therapeute dat zei.
Maar waarom mocht ze dit eigenlijk niet zeggen?
dinsdag 1 december 2009 om 17:43
quote:saartje1980 schreef op 01 december 2009 @ 17:40:
Mooi Appel.
He lieve Ster!
Dat herken ik wel Saar. Ik slik ook AD, en heb ook het idee dat het geen donder helpt.
Maar misschien helpt het wel, en zou het nog erger zijn als we het niet zouden slikken.
Mooi Appel.
He lieve Ster!
Dat herken ik wel Saar. Ik slik ook AD, en heb ook het idee dat het geen donder helpt.
Maar misschien helpt het wel, en zou het nog erger zijn als we het niet zouden slikken.
dinsdag 1 december 2009 om 17:44
Ik denk dat ze vindt dat therapeutes niet zoiets persoonlijks mogen zeggen. Het geeft toch wel enigszins blijk van een persoonlijk gevoel. Misschien mag dat niet. Maar ja, ik denk dan: het is toch mensenwerk, wat is er mis mee? Juist een mooie bemoediging, want het was verder een erg zware sessie voor mij vandaag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 1 december 2009 om 17:48
Ik vind dat je zoiets als therapeut prima kan zeggen hoor.
Het is idd mensenwerk.
En het heeft toch ook te maken met het werk dat je daar verricht?
En Appel, komt er nog een keer een OP?
Als we in dit tempo doorgaan zitten we zo aan een nieuw topic en heb je nog geen mooie tekst verzonnen voor deze.
Het is idd mensenwerk.
Als we in dit tempo doorgaan zitten we zo aan een nieuw topic en heb je nog geen mooie tekst verzonnen voor deze.
dinsdag 1 december 2009 om 17:48
quote:saartje1980 schreef op 01 december 2009 @ 17:48:
Het is idd mensenwerk.
Als we in dit tempo doorgaan zitten we zo aan een nieuw topic en heb je nog geen mooie tekst verzonnen voor deze. Haha! Ik doe mijn best...
Het is idd mensenwerk.
Als we in dit tempo doorgaan zitten we zo aan een nieuw topic en heb je nog geen mooie tekst verzonnen voor deze. Haha! Ik doe mijn best...
dinsdag 1 december 2009 om 17:49
Je hebt gelijk ook Saar.
Schrale troost, depressies gaan altijd weer vanzelf over. Alleen met begeleiding ben je daar sneller van af.
Sorry, hier heb je geen fuck aan. Maar heb er al zo vaak mee te dealen gehad.
Vind het mooi dat ze zoiets kan uitspreken EV.
Mijn therapeut zou nooit zoiets zeggen. Die is heel erg volgens de regeltjes en niet mee gaan in emoties en bla bla bla. Voelt vaak onpersoonlijk en rot.
Schrale troost, depressies gaan altijd weer vanzelf over. Alleen met begeleiding ben je daar sneller van af.
Sorry, hier heb je geen fuck aan. Maar heb er al zo vaak mee te dealen gehad.
Vind het mooi dat ze zoiets kan uitspreken EV.
Mijn therapeut zou nooit zoiets zeggen. Die is heel erg volgens de regeltjes en niet mee gaan in emoties en bla bla bla. Voelt vaak onpersoonlijk en rot.
dinsdag 1 december 2009 om 17:53