Lang geleden... deel 4

maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *

vrijdag 11 december 2009 om 20:48
vrijdag 11 december 2009 om 21:08
Hoi
Wat vervelend dat jullie naar bericht kregen Iry en Ster..:hug voor jullie!(en ook voor anderen die 'em gebruiken kunnen)
Voel me eindelijk weer eens goed !!Ik ben naar de kapper geweest ;ik had 2x vlak achter elkaar spiraalpermanent genomen een tijd terug en mijn haar was dus erg dood van onderen.Heb dat voor het grootste gedeelte eraf laten knippen en nu heb ik dus een korter koppie.Het is even wennen en ze heeft ook mijn pony korter gemaakt wat ik eigenlijk niet wilde(..)Maar nu ben ik wel tevreden hoor het is alleen even wennen(kan nog net een klein staartje in)Maar nodig was het zeker want er was al een pluk haar afgebroken zo dood was het dus.Bleek dat je na een spiraalpermanent zolang mogelijk moet wachten voordat je dat opnieuw doet (ze hadden gezegd minimaal 3 maanden en dat had ik dus ook gedaan) want andres gaat je haar wel erg kapot zei de kapster.Ik zei maar niet dat ik het bij hun had laten doen want anders zou ik haar misschien voor lul doen staan (..)
Bij Psyq gepraat over welk ondrewerp we het zouden gaan hebben -los van wat tedoen daarmee-We kwamen wel op een onderwerp uit ,het heeft met dit topic temaken.Ik kan ook iets andres naar voren brengen maar ik denk wel dat dit het wordt.Wat we er dan verders meegaan doen is niet duidelijk
Wat vervelend dat jullie naar bericht kregen Iry en Ster..:hug voor jullie!(en ook voor anderen die 'em gebruiken kunnen)
Voel me eindelijk weer eens goed !!Ik ben naar de kapper geweest ;ik had 2x vlak achter elkaar spiraalpermanent genomen een tijd terug en mijn haar was dus erg dood van onderen.Heb dat voor het grootste gedeelte eraf laten knippen en nu heb ik dus een korter koppie.Het is even wennen en ze heeft ook mijn pony korter gemaakt wat ik eigenlijk niet wilde(..)Maar nu ben ik wel tevreden hoor het is alleen even wennen(kan nog net een klein staartje in)Maar nodig was het zeker want er was al een pluk haar afgebroken zo dood was het dus.Bleek dat je na een spiraalpermanent zolang mogelijk moet wachten voordat je dat opnieuw doet (ze hadden gezegd minimaal 3 maanden en dat had ik dus ook gedaan) want andres gaat je haar wel erg kapot zei de kapster.Ik zei maar niet dat ik het bij hun had laten doen want anders zou ik haar misschien voor lul doen staan (..)
Bij Psyq gepraat over welk ondrewerp we het zouden gaan hebben -los van wat tedoen daarmee-We kwamen wel op een onderwerp uit ,het heeft met dit topic temaken.Ik kan ook iets andres naar voren brengen maar ik denk wel dat dit het wordt.Wat we er dan verders meegaan doen is niet duidelijk

vrijdag 11 december 2009 om 23:24
Julie reageren lief, voel mij een beetje bezwaard omdat het gegeven mij niet heel dichtbij raakt.
Maar het gaat mij wel aan het hart.
Wil er niet te veel over zeggen vanwege privacy (van anderen)
Maar het is verdrietig en dat raakt mij, zet mij ook aan het denken.
Bah Ster jij ook al naar nieuws.
Liefs en knuffels voor iedereen.
Maar het gaat mij wel aan het hart.
Wil er niet te veel over zeggen vanwege privacy (van anderen)
Maar het is verdrietig en dat raakt mij, zet mij ook aan het denken.
Bah Ster jij ook al naar nieuws.
Liefs en knuffels voor iedereen.

zaterdag 12 december 2009 om 20:14
Kom even voorbij om jullie een goed weekend tewensen!
Voel me best goed gelukkig,ben moe maar voldaan (heb daar een stukje van op hyves gezet)Ga morgen ochtend lekker een duinrit maken tepaard en heb daar zin in!
Gister naar de kapper geweest ;heb mijn spiraalpermanent eruit laten knippen(of val ik nu in herhaling??)Het is vrij kort maar het kan nog net in een staartje.Ben wel tevreden..
zaterdag 12 december 2009 om 22:20
zondag 13 december 2009 om 11:57
Hee pluizebolletjes!
Sponge, heel veel plezier met je buitenrit, gaaf zeg!
Vind het stoer hoor, op zo'n groot paard. Brrr..
Maar het lijkt me heel gaaf om zo in de natuur te zijn.
Geniet!
Voel je vrij om te schrijven Saar op hyves.
Hier alles okee.
Wel nerveus voor volgende week. Schrijf er op mijn eigen topic af en toe wat over.
Liehiefs!
Sponge, heel veel plezier met je buitenrit, gaaf zeg!
Vind het stoer hoor, op zo'n groot paard. Brrr..
Maar het lijkt me heel gaaf om zo in de natuur te zijn.
Geniet!
Voel je vrij om te schrijven Saar op hyves.
Hier alles okee.
Wel nerveus voor volgende week. Schrijf er op mijn eigen topic af en toe wat over.
Liehiefs!

zondag 13 december 2009 om 21:12
Het was heerlijk de duinrit alleen deden we het erg rustig aan,we hebben maar 1 x gegalloppeerd jammer genoeg,omdat er een meisje niet zo goed rijden kon waardoor wij ons hebben aangepast .Maar ik heb verders wel genoten hoor:veel herten gezien!Daar schrokken de paarden nogal van aan het begin van de rit.Ik reed achter diegene die de ruiterbewijs heeft en daarachter volgenden de anderen.We hadden ook mazzel met het weer,de zon scheen en het was droog.
Verders nies bijzonders gedaan ,wat tv gekeken en verveeld.Ga vroeg naar bed,weltrusten voor straks.
Verders nies bijzonders gedaan ,wat tv gekeken en verveeld.Ga vroeg naar bed,weltrusten voor straks.