Lang geleden... deel 4

09-11-2009 23:27 2747 berichten
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.

gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.

gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.

gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.

gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.

gun jezelf jezelf.

en gun jezelf je fouten.

gun jezelf je tekortkomingen.

gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.

gun jezelf dat je het moeilijk hebt.

en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.

niet zoals je denkt dat het hoort.

het hoort zoals jij het doet.

het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.

Geloof in jezelf!

*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
Alle reacties Link kopieren
Hai waar is iedereen??-stil hier-

Ben vandaag in de buurt van Venlo naar een papagaaienpark/museum geweest;er waren pingwins,een hert,papgaaien(natuurlijk),allerlei soorten vogels( van over de hele wereld werden daar opgevangen),aapen,2 pony''s,pelikanen,flamingo's ,eekoorntjes,slangen,leguanen echt van alles;gaaf hoor!Dieren die ondreschept waren bij smokkel maar ook mishandelde dieren of als mensen het niet meer zagen zitten met het beest worden ze daar onder gebracht.De entree was 10 euro maar was de moeite waard en ze kunnen wel wat geld gebruiken (hadden ook allerlei sponsoren stond er regelmatig bij vermeld)Eeen gedeelte was binnen en een groot gedeelte buiten overdekt met gaas maar ook open en bloot liepen en vlogen ze rond.Je kon sommigen gewoon voeren uit je hand,ze verkochten speciaal nootjes om tevoeren.Er pikten zelfs een papagaai een helastiekje met glimmende hartjes van mijn tas af;echt brutaal!!Ik vertelde dat in het busje op de terug weg hadden anderen van ons die 2 hartjes gevonden(toevallig he!!) op de grond(die ik verloren was)terwijl ze zochten naar een oorbel die uit een vrouw (die met ons mee was)haar oor gepikt was door een vogel daar die ze overgens terug gevonden hadden op de grond,echt maf(..)

Gister gereden op een paard dat lelijk deed in de stal met opzadelen,best moeilijk om me dan niet telaten imponeren want als je dat laat gebeuren ben je de baas niet meer.Hij was ook zo groot ;kreeg het hoofdstel amper om..

Heb via de mail nog contact gehad ivm. dat verzorgpaard ga hopelijk volgende week kijken,vind dat erg spannend het moet wel klikken +ze zijn soms niet makkelijk.ben er best wat onzeker over maar probeer dat niet telaten overheersen maar da's best moeilijk merk ik(lig er bijna wakker van s'nachts ,(twijfel dan of ik wel goed genoeg ben en goed genoeg rijden kan enz.)

Zolang ben ik nog niet weer begonnen met rijden ook al heb ik die 6 jaar ervaring (waarvan de laatste 4 jaar elke dag).Ik word steeds aangesproken op mijn houding in de les waarvan ik door 1 instructrise(de eigenaaresse van de manege) heel streng ben aangepakt tijdens 1 les waardoor ik daarna helemaal onzeker werd.Ik weet dat ik me daar verder niets zoveel van moet aantrekken maar toch..
kus terug Iry!!
Hoi lieverds!

Kom even snel langs om een teken van leven te geven.

Hectische dag vandaag. Vanochtend gewerkt, nu even snel omkleden en naar een begravenis. En dan later vandaag weer naar het werk. Bah!

Wens jullie een fijne dag

Liefs!
Sterkte vandaag, Saar.

Verder even gewoon een zwaai naar jullie.

Appel, je OP past me nu wel heel goed.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Klinkt als een heftige dag Saar, sterkte

Ook van mij even een zwaai.
Heel veel sterkte lieve Saar.

Dit is vandaag een moeilijke en verdrietige dag.

(ik denk dat ik vanavond wel online ben, mocht je behoefte hebben aan wat aanspraak)
Bedankt lieverds!

Pff, ben net thuis en kapot.

Lange dienst en ook nog een eind rijden.

Nu weer omkleden en dan weer door naar het werk.

Waar we een verplichte 'feestavond' hebben.

Echt geen zin in, maar moet er in elk geval zo even een paar uurtjes naartoe.

Iry, ik denk dat ik vanavond wel behoefte heb aan wat aanspraak. Ik hoop dat ik er op tijd tussenuit kan glippen.

Misschien spreek ik je vanavond dus nog wel even.

Rare dag vandaag met veel emoties.
Hee moppies, ik denk aan jullie!

Klinkt heftig Saar. En dan ook nog een 'verplicht' feest. Rare dag lijkt me.

Knuf en liefs voor jullie.

Ik kan nie op msn nie, ben mijn wachtwoord kwijt. Heb het gisteren veranderd, en kan er nu niet meer in.

Balen dus, want op die mail komen alle belangrijke dingen binnen.

Het kan dus zijn dat jullie een uitnodiging krijgen voor een nieuw msn vriendje, dat ben ik dan..
Hoi meiden

Ster leuk dat je er ook weer bent!-ook al ben ik later-

Saar zware dag lijkt me,sterkte meid..

Vanochtend getekent voor het eerst sinds weken,deed me goed!Twee musjes met (andere)kleuren dan op dat plaatje.We nemen meestal een plaatje/foto die we na tekenen of een eigen impressie aan geven.En aangezien ik gister zoveel gekleurde vogels gezien heb..was de keus bij wat ik tekenen zou snel gemaakt.

Nog vlak bij de plek geweest waar die stal zou moeten staan,althans bij die dijk gekeken.Om tekijken hoever het fietsen was,het was tedoen al had ik wel windje mee op de heen weg.Maar dichterbij dan dit zal ik het waarschijnlijk niet echt vinden aangezien ik ook gevraagd ben om buiten de bak terijden moet je toch echt buiten de stad zijn.Afwachten nu tot ze contact opneemt,zal waarschijnlijk na het weekend zijn want ze heeft een feest geloof ik.

Heb de manege gemailed over dat ik misschien een verzorgpaard gevonden heb en dat ik niet weet of ik na a.s kwartaal ik nog bij hun lessen zal.Heb er nog geen reactie terug opgehad..Ook heb ik gevraagd of de duinrit van a.s zondag doorgaat en of ik er bij stond om ook mee tegaan want ik heb geen zin om er voor niets sóchtends vroeg testaan.Ben benieuwd wat hun reactie is..
Saar, dikke

Ik hoop je snel weer eens te spreken!
Ik ga slapen.. ben kapot. Drukke dag gehad. Ook een leuke mini-meet gehad vandaag. Was gezellig!

Ik hoop dat ik morgen antwoord krijg op mijn vragen aan hotmail, zodat ik weer in mijn mail kan, en weer op msn kan.

Trusten!
Ook al een minimeet Appel!!

Vertel!! (oh wat ben ik een nieuwsgierig aagje)

Slaap lekker zo Appel, morgen maar weer een beetje rustig aan.
Slaap lekker Appeltje!
Ik kan weer in mail/msn! Das goed nieuws.

Slechte nieuws is dat ik me zo ontzettend rot voel vandaag.

Ik heb gewerkt, maar dat ging niet goed.

En op de terugweg naar huis heb ik op een haar na niet een ongeluk gehad... werd alleen verrot getoeterd.

Ik voelde het niet aankomen, was de controle even kwijt. Concentratie verloren denk ik.

Was echt wel een beetje eng..

Ik weet niet wat er is waardoor ik me zo voel. Wil keihard janken, maar lukt niet.

Ik heb wat pillen genomen, en ga proberen even tot rust te komen op bed.

Misschien tot later!
Net verdrietig nieuws gekregen.

Hoe maakbaar het leven ook is, je kan zomaar weggerukt worden.
Och Iry, sterkte..

Ier...

Wil je er iets meer over vertellen?
Hier ook verdrietig nieuws gekregen.

Ben er helemaal naar van. Blergh.

Sterkte Iry..

En appel, dat klinkt niet goed.. Probeer het niet te over- analyseren. Die dagen heb je er soms tussen zitten. Sterkte! En gewoon gaan voor de volgende keer, dat je het wél ziet aankomen en het misschien eerder kan (h)erkennen.

Je bent op de goede weg meid!
Dank je Ster.

Ook boor jou een

Wil je er iets meer over vertellen?
Zou wel willen, maar kan echt niet hier.

En nu doet hier de MSN het niet!!

Hoe voel je je nu?
voor alle verdrietigen, alle wanhopigen, alle werkenden en allen die gewoon een willen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ster, wat naar..

Hyves?
Dankje EV

Heb 'm in ontvangst genomen en voel me meteen beter!

Hoe gaat ie met je?
Ja, misschien binnenkort Lynne!

Nu nogal moe van een dag werk, duik lekker de bank op.

Liehiefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven