lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd

zondag 13 juni 2010 om 23:12
maandag 14 juni 2010 om 10:19
maandag 14 juni 2010 om 10:20
Sam is, zonder daarvoor opgeleid te zijn, een echte hulphond. Trekt je sokken uit (zonder dat er gaatjes in komen), brengt je sloffen, pikt je slippers in, haalt de post uit de brievenbus en vrolijkt je op.
Ik ga 'm dadelijk weer eens blij maken. Voordat ik op de bus stap (naar therapie) ga ik 'm uitlaten, en neem Dé Ballenwerper mee.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 14 juni 2010 om 10:22
Oh, dat is ook zo lief. Jonge katjes. Smelt. Alle jonge dieren zijn lief. De buren hier hebben van die Amerikaanse Amstaff honden. Zien er heel stoer uit. Een van hen had een paar maanden geleden een nestje. Ik ben een paar keer gaan kijken. Ook zo lief! Maar ze vond het wel heel veel werk, die pupjes. Nu hebben ze op één na allemaal een nieuwe thuis gevonden. Buren hebben nu drie van die grote honden.

dinsdag 15 juni 2010 om 16:22
Eerlijk gezegd zit ik er alleen nog maar om het samen met de groep af te ronden. Haal er zelf niets meer uit.
Maar ik heb er inderdaad echt wel wat aan gehad, zeker de eerste 2 a 3 maanden.
En ja, na volgende week dus 'therapievrij'. Geloof dat ik daar ook wel aan toe ben.
Het gaat goed met me en ik voel me daar ook wel stabiel in.
Op het moment wel even van slag en verdrietig, maar dat heeft een andere oorzaak. De basis is weer een stuk sterker zeg maar.
Als je er wat over kwijt wil Appel dan mag dat altijd he.
Kan je misschien vertellen op wat voor manier het niet zo lekker met je gaat?
Dikke
Maar ik heb er inderdaad echt wel wat aan gehad, zeker de eerste 2 a 3 maanden.
En ja, na volgende week dus 'therapievrij'. Geloof dat ik daar ook wel aan toe ben.
Het gaat goed met me en ik voel me daar ook wel stabiel in.
Op het moment wel even van slag en verdrietig, maar dat heeft een andere oorzaak. De basis is weer een stuk sterker zeg maar.
Als je er wat over kwijt wil Appel dan mag dat altijd he.
Kan je misschien vertellen op wat voor manier het niet zo lekker met je gaat?
Dikke

dinsdag 15 juni 2010 om 17:49
Fijn dat je nu stabiel bent, en je goed voelt.
Niet voor niets je iedere week naar therapie gesleept!
Wil je iets kwijt over het gevoel dat je nu hebt?
Ik voel me echt rot op het moment. Al een tijdje eigenlijk. Heb het kunnen weg kunnen duwen, maar dat lukt nu even niet. Het gevoel is te sterk.
Het is een herrie in mijn hoofd, ben veel aan het piekeren, ben nerveus voor de komende therapiesessie omdat psych een soort van behandelplan op wil stellen mbt de stemmen, werken word me een beetje teveel (is een gevolg van dit rotgevoel), ben doodmoe, en ben ongesteld
Nou ja.. das best wel een hoop dus en krijg het niet echt op een rijtje..
Zou zo graag even niets willen.. even rust..
Niet voor niets je iedere week naar therapie gesleept!
Wil je iets kwijt over het gevoel dat je nu hebt?
Ik voel me echt rot op het moment. Al een tijdje eigenlijk. Heb het kunnen weg kunnen duwen, maar dat lukt nu even niet. Het gevoel is te sterk.
Het is een herrie in mijn hoofd, ben veel aan het piekeren, ben nerveus voor de komende therapiesessie omdat psych een soort van behandelplan op wil stellen mbt de stemmen, werken word me een beetje teveel (is een gevolg van dit rotgevoel), ben doodmoe, en ben ongesteld
Nou ja.. das best wel een hoop dus en krijg het niet echt op een rijtje..
Zou zo graag even niets willen.. even rust..
dinsdag 15 juni 2010 om 18:51
Dat is inderdaad veel Appel.
Hopelijk geeft het opstellen van een soort behandelplan met psych je juist iets meer rust.
Probeer je grenzen een beetje in de gaten te houden. Als werk je teveel wordt dan mag je dat aangeven he (zeg ik nu even heel makkelijk..).
Ik wil er niets over kwijt. Niet hier in elk geval, misschien op hyves, maar dat weet ik nog niet. Voorlopig kan ik er toch niets mee. Maar zal over een poosje wel laten weten wat er speelt.
Hopelijk geeft het opstellen van een soort behandelplan met psych je juist iets meer rust.
Probeer je grenzen een beetje in de gaten te houden. Als werk je teveel wordt dan mag je dat aangeven he (zeg ik nu even heel makkelijk..).
Ik wil er niets over kwijt. Niet hier in elk geval, misschien op hyves, maar dat weet ik nog niet. Voorlopig kan ik er toch niets mee. Maar zal over een poosje wel laten weten wat er speelt.

dinsdag 15 juni 2010 om 20:13
Ik hoop dat het meer rust brengt, maar denk het niet.
Grenzen probeer ik te bewaken. Maar ik denk ook dat als ik er overheen ga, ik me niet terugtrek en er gewoon overheen stap.
Ik wil zo graag dat het goed gaat.. Voor mezelf, maar ook voor mijn omgeving.
En niet werken is zo ongeveer hetzelfde als: het gaat niet goed. Weer voor mezelf, maar ook voor anderen.
Misschien helpt het je Saar, om te schrijven op hyves..
Misschien ook niet.. dat weet ik niet.
Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat ier!
Grenzen probeer ik te bewaken. Maar ik denk ook dat als ik er overheen ga, ik me niet terugtrek en er gewoon overheen stap.
Ik wil zo graag dat het goed gaat.. Voor mezelf, maar ook voor mijn omgeving.
En niet werken is zo ongeveer hetzelfde als: het gaat niet goed. Weer voor mezelf, maar ook voor anderen.
Misschien helpt het je Saar, om te schrijven op hyves..
Misschien ook niet.. dat weet ik niet.
Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat ier!
dinsdag 15 juni 2010 om 20:22
Zo'n valkuil is dat ook hé, willen dat het goed gaat. Daar heb ik ook heel veel last van. Herkenning alom, ik kan niet anders zeggen.
Saar, je vroeg nog hoe therapie gisteren was. Zo heftig dat ik er sinds gisteravond helemaal draaierig van ben. En dan hebben we toch alleen maar gepraat over mijn verlangen naar een oermoeder en wat die dan zou moeten doen voor mij. Ofwel: wat heb je nodig.
En daarvoor (proberen te) zorgen..
Saar, je vroeg nog hoe therapie gisteren was. Zo heftig dat ik er sinds gisteravond helemaal draaierig van ben. En dan hebben we toch alleen maar gepraat over mijn verlangen naar een oermoeder en wat die dan zou moeten doen voor mij. Ofwel: wat heb je nodig.
En daarvoor (proberen te) zorgen..