lekker zeuren om eigelijk niks

10-12-2012 12:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had eens zin lekker te zeuren eigelijk om niks maar wel eens zin in wie doet er mee? alles mag ook als is het toaal onbelangrijk

ik trap af

ik wil ff zeuren over het werk ze hebben zich bedacht dat ze de kersviering in een motel lang de autobaan houden waar iedereen die dus geen auto heeft en waar total geen bussen komen zelf heen moet komen. sjonge jonge

nou kom op zeuren
Ik durf mijn kerstboom niet van de zolder te halen. Daar zitten hele grote spinnen op mij te wachten en de lamp is stuk.

Iedereen is al in kerstsfeer behalve ik
Ja en?
TS wordt alleen maar gebruikt door geen echte ViVaforummers.
Weet iemand waar ik voor weinig geld mooie kerstboomlampjes met een programma kan kopen? Action heeft wel lampjes maar volgens mij zonder programma. Ik ben die kutlampjes die ik al 10 jaar heb meer dan zat.
Ik heb een veel grotere hekel aan opruimen dan aan zooi, maar nu begint de zooi zulke vormen aan te nemen dat het toch wel erg vervelend wordt.
Ik ben ook in een k*thumeur vandaag... Dochter (2.5) vannacht 2x wakker geworden, ik moe (want 29 weken zwanger), last van allerlei stomme kwaaltjes als spataderen en misselijkheid enzo en als klap op de vuurpijl mag ik mijn collega pas op de allerlaatste dag voor m'n verlof gaan inwerken want onze baas heeft helemaal niks geregeld voor de vervanging (hij weet al zo'n 3.5 maand dat ik zwanger ben maargoed...)

pffff
Ik moet stofzuigen en heb geen zin....oh zo'n zwaar leven.
quote:snoopylynn schreef op 10 december 2012 @ 13:00:

Ik durf mijn kerstboom niet van de zolder te halen. Daar zitten hele grote spinnen op mij te wachten en de lamp is stuk.

Iedereen is al in kerstsfeer behalve ik
quote:himalaya schreef op 10 december 2012 @ 12:36:Dat het vaste personeel een chocoladeletter kreeg op het werk, omdat de werkgever zo blij was met hun inzet het afgelopen jaar. Blijkbaar voldeed geen een van de inhuurmensen (zo'n 15 personen op een bestand van 100 werknemers) want die kregen niets. Op het ene bureau lag dus wel een letter, op een andere niet. Sneu.

Ik ken dat. Als "professioneel inhuurkracht" word ik ook vaker dan niet overgeslagen en ik kan me er iets bij voorstellen wanneer het om een duur kerstpakket gaat. Maar een chocoladeletter of banketstaaf is toch wel heel sneu, als je dit niet krijgt.

Voor de rest ben ik totaal niet in m'n hum. Al een paar dagen onrustig en geen idee waarom.
Vanmorgen was ik eindelijk weer eens van plan om na het tanken mijn bandenspanning op peil te brengen. Gevraagd bij het afrekenen van de benzine of het apparaat het deed, ja hoor, moest wel 50 cent in. Ik terug naar de auto, auto bij apparaat geparkeerd, geen 50 cent in portemonnee, dus naar binnen om te wisselen. Ik draai alle dopjes van mijn banden af (want dan zou ik het met 1 muntje redden volgens de benzineman), kom ik bij het apparaat en wat staat erop?? KAPOT
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:GreetBilspleet schreef op 10 december 2012 @ 13:02:

Weet iemand waar ik voor weinig geld mooie kerstboomlampjes met een programma kan kopen? Action heeft wel lampjes maar volgens mij zonder programma. Ik ben die kutlampjes die ik al 10 jaar heb meer dan zat.blokker, hema, kruidvat
Mijn kind mocht zelf een kerstbal uitzoeken en heeft het allerlelijkste gedrocht gekozen wat ze kon vinden in de Tuinland. Daar kijk ik straks drie weken tegenaan. Doe je ook eens iets aardigs
Hallo?!
quote:Juultje schreef op 10 december 2012 @ 13:11:

Vanmorgen was ik eindelijk weer eens van plan om na het tanken mijn bandenspanning op peil te brengen. Gevraagd bij het afrekenen van de benzine of het apparaat het deed, ja hoor, moest wel 50 cent in. Ik terug naar de auto, auto bij apparaat geparkeerd, geen 50 cent in portemonnee, dus naar binnen om te wisselen. Ik draai alle dopjes van mijn banden af (want dan zou ik het met 1 muntje redden volgens de benzineman), kom ik bij het apparaat en wat staat erop?? KAPOT Ik doe echt mijn best om niet heel hard te lachen, maar het lukt niet zo Wel erg rot voor je
Hallo?!
quote:Aleksis schreef op 10 december 2012 @ 13:06:

Ik moet stofzuigen en heb geen zin....oh zo'n zwaar leven.

Oplossing!

quote:geenzin schreef op 10 december 2012 @ 13:12:

[...]

blokker, hema, kruidvatBedankt
quote:_Doortje_ schreef op 10 december 2012 @ 13:13:

Mijn kind mocht zelf een kerstbal uitzoeken en heeft het allerlelijkste gedrocht gekozen wat ze kon vinden in de Tuinland. Daar kijk ik straks drie weken tegenaan. Doe je ook eens iets aardigs Helemaal achterin onderin ophangen
Ik ben bezig met een kutklus. Mijn hond wordt geplukt. Ik moet alle dode haren uit haar vacht verwijderen. Daarom zit ik hier in een satijnen nachtjapon (dient als trimjas) met rubberen huishoudhandschoenen en een potje volumepoeder (dient als trimpoeder en daar worden de haren lekker stug van) aan haar vacht te plukken. Ach... de hond vindt het wel lekker, dat gefrunnik. Ik moet het nog voorzichtig doen anders doe ik haar pijn maar het kost tijd en ik vind het geen leuke klus.

Helaas is de trimsalon is geen optie sinds haar trauma van die klotedierenarts
quote:_Doortje_ schreef op 10 december 2012 @ 13:13:

Mijn kind mocht zelf een kerstbal uitzoeken en heeft het allerlelijkste gedrocht gekozen wat ze kon vinden in de Tuinland. Daar kijk ik straks drie weken tegenaan. Doe je ook eens iets aardigs
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Even zeuren? Heerlijk!! Ik zeur mee..

maar vanwege priiiiiiiiiivvvvvvvvvvvvvvacyyyyyyyyyyyy ( code viva woord) blijft het even bij @#$%^&@@
Urgh, net toch maar even online gekeken hoe het ervoor staat met de bankrekening en dat had ik beter niet kunnen doen.

Kutdecembermaand. Al die leuke dingen zijn zo duuuhuuur! En het is pas 10 december!
ik wil ook zeuren. Ik kijk in de kast wat voor boodschappen er nodig is. En dan oh valt wel mee haal de boodschappen, kon thuis wil wat uit een pak pakken, "leeg" en dat bij zoveel verpakkingen.

Wat is er zo moeilijk aan om het in de prullenbak naast je te gooien.. Zo vervelend.. Heb je ergens trek in, ligt er wéér een leeg pak in de (koel)kast....
Ik vind het stom dat er bakken en bakken vol met van die heerlijke kerstkransjes liggen en dat ik ze niet van mezelf mag kopen omdat ik zonodig slank in mijn kerstjurkje wil :s
Ik wil ook nog even zeuren omdat ik niet zeker weet of ik wel gelukkig ben in mijn baan. Ik verdien het minimumloon, verder nooit extra's. Woon samen en kan eigenlijk vrij weinig leuke dingen doen.

Ik heb mbo 3 gedaan. En om een goede baan te hebben moet je een goede opleiding gedaan hebben. En dat niveau heb ik (denk ik) helaas niet. Heb op de middelbare ook maar kader gedaan..

Ik baal er wel van, ene kant denk ik omscholen, de andere kant moet ik er niet aan denken om naar een school te gaan en zou ik liever thuis leren en er nog bij kunnen werken. Maar ik weet gewoon niet wat. Heb niets waarbij ik zeg van "ja leuk! en dat verdient redelijk". Als de relatie nu over gaat moet ik sowieso naar ouders terug ondanks dat ik minimaal 32 uur werk in de week.

Bah, als ik toch eens in de toekomst kon kijken wat ik het beste moest doen..
http://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00

Brigitte zeurt ff lekker met jullie mee

Ik zeur ook ff. Nog brak van t weekend en nergens zin in vandaag. Bleuhhh. En wel op mn werk moeten zitten. En ook nog eens ongesteld...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Orzoo schreef op 10 december 2012 @ 12:43:

Ik haat plonstoiletten. Dat je zit te poepen en op het moment supreme een lekkere plens pleewater op je vajayjay en achterwerk krijgt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Orzoo schreef op 10 december 2012 @ 12:43:

Ik haat plonstoiletten. Dat je zit te poepen en op het moment supreme een lekkere plens pleewater op je vajayjay en achterwerk krijgt.hahahhahahahhahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven