Lexapro

02-06-2020 23:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd wie er ervaringen heeft met Lexapro. Helpt dit ook tegen extreme onzekerheid, had je veel bijwerkingen en kwam je ervan aan in gewicht?

Ik zit al een tijd niet lekker in m’n vel en ik mag dit medicijn gaan proberen van mijn huisarts. Alleen door alle verhalen op internet ben ik er een beetje huiverig voor geworden.

Ik hoop dat iemand me wat ervaringen kan delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er niet van aan, viel er eerder van af. Verder kreeg ik blauwe plekken op mijn benen. Maar gelukkig was de bloedstolling goed (is toen geprikt) en verdween dit ook weer binnen twee maanden. Of het echt geholpen heeft in me beter voelen, daar ben ik niet helemaal zeker van. Het heeft er denk ik wel aan bijgedragen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, jij gaat ook beginnen met een AD? Hier hetzelfde (een andere).
Lexapro heb ik zelf nooit geprobeerd. Wel citalopram, en de enige echt vervelende bijwerkingen die ik had waren slapeloosheid en geen orgasme kunnen krijgen. Bij mij werkte het niet, maar als het wel gewerkt had was ik ze zeker blijven slikken.

Ik zou niet teveel ervaringen online lezen (hier op het forum is het wel prima) en het gewoon proberen.
Succes! Ik hoop dat het voor je gaat werken. :redrose:
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb AD geslikt na een traumatische ervaring en kwam van lexapro veel aan. Ik ben later overgestapt naar fluvoxamine, dat scheelde. Nu slik ik niks.
Lexapro is escitalopram, ik denk dat meer mensen het gebruiken onder de stofnaam dan de merknaam.

Heb je al bij het Lareb gekeken? https://www.lareb.nl/nl/databank/result ... ALOPRAM%29

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven