Mannen feiten

05-04-2020 12:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er gisteren achtergekomen dat mannen blijkbaar daadwerkelijk nergens aan kunnen denken. Ik heb altijd al gedacht dat ieder mens wel ergens aan dacht, een brein is toch altijd bezig? Ik vond dit best interessant.

https://www.scheidingswijze.nl/nothing-box/

Zijn er nog meer mensen met interessante feiten? Misschien steken we wel wat van elkaar op

P.S. Ik had geen idee onder welke categorie ik dit topic moest posten, ik heb het hier maar onder gegokt.
anoniem_383354 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 12:50
Reden: Link toegevoegd
5.86% gewijzigd
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:09
Waarom zou hij anders niks zeggen volgens jou?

Geen zin aan gezeur.
In mijn hoofd is het ook heel vaak leeg, maar ik ben vrij androgyn.
je hersenen werken altijd, er is geen black box, ook niet bij mannen. Ook al doe je passief (voor je uit staren) dan nog is er hersenactiviteit. Als er geen hersenactiviteit meer is ben je dood.
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon ordinaire spam
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
05-04-2020 13:09
Niks wil niet zeggen niks. Als hij denkt aan een trio met je beste vriendin en de buurvrouw zal hij wellicht ook antwoorden met “niks”.

Ja, maar dat is ook wel iets wat je liever niet hoort uiteraard. Het lijkt mij alleen niet dat een man daar zo vaak aan denkt
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:06
Waarom denk je dat? Heb jij nooit gevraagd aan een man waar hij aan dacht en dat je het antwoord: "Niks" kreeg?
Dat was dan een leugen. Het is namelijk altijd seks.
Honey, you should see me in a crown
Sjulia schreef:
05-04-2020 13:09
Niks wil niet zeggen niks. Als hij denkt aan een trio met je beste vriendin en de buurvrouw zal hij wellicht ook antwoorden met “niks”.

Dit.

Of als hij denkt dat je je uitgroei wel weer eens mag bijwerken omdat je op ma Flodder begint te lijken..
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:09
Waarom zou hij anders niks zeggen volgens jou?
"Niks" kan ook "niks bijzonder" betekenen. Ik zeg het zo vaak, omdat ik soms over de meest nutteloze dingen nadenk (bijvoorbeeld: heb ik daarnet mijn gsmopladder uit het stopcontact gehaald). Is niet noemenswaardig.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:06
Waarom denk je dat? Heb jij nooit gevraagd aan een man waar hij aan dacht en dat je het antwoord: "Niks" kreeg?
Volgens mij denkt hij dan aan dingen waar jij boos van zou worden. Een trio met je zus of zo.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
05-04-2020 13:09
Geen zin aan gezeur.

Ja, dat klinkt wel logisch
Alle reacties Link kopieren
Hier was een tijdje geleden volgens mij ook al een topic over. Toen waren er enkele mannen die idd beaamden dat ze soms nergens aan kunnen denken.

Ik vond het ook wat vreemd, maar goed
S-Meds schreef:
05-04-2020 13:10
je hersenen werken altijd, er is geen black box, ook niet bij mannen. Ook al doe je passief (voor je uit staren) dan nog is er hersenactiviteit. Als er geen hersenactiviteit meer is ben je dood.
Het is juist wel een blackbox. Je kan van buitenaf niet zien wat er in het hoofd gebeurd.
viva-amber schreef:
05-04-2020 13:10
Dit is gewoon ordinaire spam
ja dat moet wel.
TO ben jij eigenaar van deze rare site vol onwaarheden?
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend aan mij vraagt waar ik aan denk geef ik eigenlijk gewoon antwoord, ook al is het iets onbenulligs. Is toch wel een stukje interesse. Ik vraag het ook niet voor niks aan hem, maar dat zal dan wel een verschil in persoonlijkheid zijn dan.
Nemain• schreef:
05-04-2020 13:12
Het is juist wel een blackbox. Je kan van buitenaf niet zien wat er in het hoofd gebeurd.
nee maar reken er maar op dat daar genoeg gebeurt
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-04-2020 13:16
ja dat moet wel.
TO ben jij eigenaar van deze rare site vol onwaarheden?

Lijkt mij niet. Heb verder niet op de website gekeken. Had het op een DVD gezien van dezelfde als in het filmpje op de website
anoniem_383354 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 13:18
25.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:16
Als mijn vriend aan mij vraagt waar ik aan denk geef ik eigenlijk gewoon antwoord, ook al is het iets onbenulligs. Is toch wel een stukje interesse. Ik vraag het ook niet voor niks aan hem, maar dat zal dan wel een verschil in persoonlijkheid zijn dan.
Je kan ook naar een zen klooster gaan en alle boedisten vragen waar zij aan denken...jaren op getraind en jouw vriend kan het in 1x. Heel knap.
En niet half zo sneu als een site van scheidingsadvocaten spammen met een kut smoes.
viva-amber wijzigde dit bericht op 05-04-2020 13:18
8.24% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:16
Als mijn vriend aan mij vraagt waar ik aan denk geef ik eigenlijk gewoon antwoord, ook al is het iets onbenulligs. Is toch wel een stukje interesse. Ik vraag het ook niet voor niks aan hem, maar dat zal dan wel een verschil in persoonlijkheid zijn dan.
Dat zijn vast interessante gesprekken dan.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:17
Lijkt mij niet. Heb verder niet op de website gekeken. Had het op een DVD gezien van dezelfde als in het filmpje op de website
Alleen het kwam beter uit om niet naar de DVD te verwijzen en de omschrijving en heel toevallig wel naar deze website....ja ja
viva-amber wijzigde dit bericht op 05-04-2020 13:20
0.15% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een gesprek wordt het daarna niet. Hij vraagt het en ik geef antwoord.
viva-amber schreef:
05-04-2020 13:18
Je kan ook naar een zen klooster gaan en alle boedisten vragen waar zij aan denken...jaren op getraind en jouw vriend kan het in 1x. Heel knap.
En niet half zo sneu als een site van scheidingsadvocaten spammen met een kut smoes.
Die mand denkt gewoon aan 'niks'.
Dan denkt-ie dus niets.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
05-04-2020 13:20
Alleen het kwam beter uit om niet naar de DVD te verwijzen en de omschrijving en heel toevallig wel naar deze website....ja ja

https://www.bol.com/nl/p/de-huwelijkscu ... 039429334/
Alsjeblieft.
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:17
Lijkt mij niet. Heb verder niet op de website gekeken. Had het op een DVD gezien van dezelfde als in het filmpje op de website
je zit gewoon nepnieuws te verspreiden. waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees humoristisch in de reviews. Zeker dat de stelling over dat mannen aan "niks" kunnen denken, geen flauwe grap was?
leeg
Nemain• schreef:
05-04-2020 13:21
Die mand denkt gewoon aan 'niks'.
Dan denkt-ie dus niets.
hij denkt genoeg maar hij heeft geen zin om erover te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven