Meidenvenijn is niet fijn
vrijdag 15 oktober 2010 om 16:16
http://www.dejaap.nl/2010/10/meidenvenijn-is-niet-fijn
benieuwd wat de dames er hier van vinden... shoot!
(lees ook even de comments van Linda Duits en mariska, die voegen echt wat toe)
graag serieuze comments, gevuilspuit wordt gemeld bij de moderators
benieuwd wat de dames er hier van vinden... shoot!
(lees ook even de comments van Linda Duits en mariska, die voegen echt wat toe)
graag serieuze comments, gevuilspuit wordt gemeld bij de moderators

vrijdag 15 oktober 2010 om 16:35
quote:AlettaJacobs schreef op 15 oktober 2010 @ 16:33:
Oh echt? Ik ken haar naam van heel vroeger; als het dezelfde is tenminste. Grappig dat ze nu blogt http://www.dejaap.nl/colofon/
2e foto. is ze het?
Oh echt? Ik ken haar naam van heel vroeger; als het dezelfde is tenminste. Grappig dat ze nu blogt http://www.dejaap.nl/colofon/
2e foto. is ze het?

vrijdag 15 oktober 2010 om 16:48
Meidenvenijn is aangeboren. Dat is de natuur.
Mijn dochter was prematuur. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg van de kinderarts was dat ik blij kon zijn dat zij een meisje was en geen jongen, want meisjes hebben een grotere overlevingskans omdat ze zo venijnig zijn. Maar het waarom is een interessante vraag. Zal wel een hormonenkwestie zijn...
Mijn dochter was prematuur. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg van de kinderarts was dat ik blij kon zijn dat zij een meisje was en geen jongen, want meisjes hebben een grotere overlevingskans omdat ze zo venijnig zijn. Maar het waarom is een interessante vraag. Zal wel een hormonenkwestie zijn...

vrijdag 15 oktober 2010 om 16:51
quote:leveke schreef op 15 oktober 2010 @ 16:48:
Mijn dochter was prematuur. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg van de kinderarts was dat ik blij kon zijn dat zij een meisje was en geen jongen, want meisjes hebben een grotere overlevingskans omdat ze zo venijnig zijn. Maar het waarom is een interessante vraag. Zal wel een hormonenkwestie zijn... Dat las ik ook in de next gisteren, dat premature meisjes veel grotere overlevingskansen hebben dan premature jongens. Ik weet echter niet of de venijnigheid van meisjes daar de reden voor is
Mijn dochter was prematuur. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg van de kinderarts was dat ik blij kon zijn dat zij een meisje was en geen jongen, want meisjes hebben een grotere overlevingskans omdat ze zo venijnig zijn. Maar het waarom is een interessante vraag. Zal wel een hormonenkwestie zijn... Dat las ik ook in de next gisteren, dat premature meisjes veel grotere overlevingskansen hebben dan premature jongens. Ik weet echter niet of de venijnigheid van meisjes daar de reden voor is
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:00
Het uiterlijk is misschien een iets grotere issue geworden, de juiste 'look', maar ook toen ik op school was waren de meiden erg gemeen onder elkaar.
Ik droeg een bril, nou je had ze eens moeten horen.
Iemand was al in groep 7 ongesteld: je had ze eens moeten horen en noem maar op.
Queen bee's bestonden toen ook al, ze werden alleen anders genoemd.
Ik droeg een bril, nou je had ze eens moeten horen.
Iemand was al in groep 7 ongesteld: je had ze eens moeten horen en noem maar op.
Queen bee's bestonden toen ook al, ze werden alleen anders genoemd.

maandag 18 oktober 2010 om 09:56
Als meisjes net als jongens, traditioneel zouden moeten concurreren door prestaties, teneinde anderen aan te trekken, dan zouden ze waarschijnlijk minder achterbaks zijn. Maar ze moeten concurreren om iets dat veel oppervlakkiger is en eerder aangeboren dan zelf bereikt, teneinde anderen aan te trekken, namelijk uiterlijke aantrekkelijkheid. Al het talent van de wereld gaat je dan niet helpen om hogerop te komen. Dus moet je de top met de ellebogen bereiken.