Meidenvenijn is niet fijn

15-10-2010 16:16 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.dejaap.nl/2010/10/meidenvenijn-is-niet-fijn

benieuwd wat de dames er hier van vinden... shoot!

(lees ook even de comments van Linda Duits en mariska, die voegen echt wat toe)

graag serieuze comments, gevuilspuit wordt gemeld bij de moderators
.
Meidenvenijn

geschreven in

De ...

Jaap

!!

Herkenbaar en zit wel wat in. Niet helemaal spijker op zijn kop gevoel overigens.
@Kjong: daar moest ik ook wel effe om lachen ja
Linda Duits? Die ken ik!
quote:AlettaJacobs schreef op 15 oktober 2010 @ 16:29:

Linda Duits? Die ken ik!een van de vaste bloggers van De Jaap. en een hele goeie.
Oh echt? Ik ken haar naam van heel vroeger; als het dezelfde is tenminste. Grappig dat ze nu blogt
quote:AlettaJacobs schreef op 15 oktober 2010 @ 16:33:

Oh echt? Ik ken haar naam van heel vroeger; als het dezelfde is tenminste. Grappig dat ze nu blogt http://www.dejaap.nl/colofon/

2e foto. is ze het?
Jeee, ik zou zeggen: ja! Ik zal eens even een mailtje sturen naar een vriend die haar vaker zag, mag hij checken
helemaal te Memories, dit topic
Ja man . Leuke site trouwens!
Wat/wie is De Jaap??
Meidenvenijn is aangeboren. Dat is de natuur.

Mijn dochter was prematuur. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg van de kinderarts was dat ik blij kon zijn dat zij een meisje was en geen jongen, want meisjes hebben een grotere overlevingskans omdat ze zo venijnig zijn. Maar het waarom is een interessante vraag. Zal wel een hormonenkwestie zijn...
Jaap is een Actueel virtueel persoon die van zijn eigen schrijfsels en retorische vragen houdt.
Omdat wij waarsch ons niet heoven te focussen op die allesverpestende Y leveke.
quote:leveke schreef op 15 oktober 2010 @ 16:48:

Mijn dochter was prematuur. Een van de eerste dingen die ik te horen kreeg van de kinderarts was dat ik blij kon zijn dat zij een meisje was en geen jongen, want meisjes hebben een grotere overlevingskans omdat ze zo venijnig zijn. Maar het waarom is een interessante vraag. Zal wel een hormonenkwestie zijn... Dat las ik ook in de next gisteren, dat premature meisjes veel grotere overlevingskansen hebben dan premature jongens. Ik weet echter niet of de venijnigheid van meisjes daar de reden voor is
quote:leveke schreef op 15 oktober 2010 @ 16:48:

Ook bij de terrorismebestrijders is dat opgemerkt.

Het uiterlijk is misschien een iets grotere issue geworden, de juiste 'look', maar ook toen ik op school was waren de meiden erg gemeen onder elkaar.

Ik droeg een bril, nou je had ze eens moeten horen.

Iemand was al in groep 7 ongesteld: je had ze eens moeten horen en noem maar op.

Queen bee's bestonden toen ook al, ze werden alleen anders genoemd.
Ik dacht niet dat dit een nieuw fenomeen is.
Waar wil je het precies over hebben dan? Vrouwelijke pesters?

Of hoop je dat er een lijn getrokken wordt naar dit forum?
Als meisjes net als jongens, traditioneel zouden moeten concurreren door prestaties, teneinde anderen aan te trekken, dan zouden ze waarschijnlijk minder achterbaks zijn. Maar ze moeten concurreren om iets dat veel oppervlakkiger is en eerder aangeboren dan zelf bereikt, teneinde anderen aan te trekken, namelijk uiterlijke aantrekkelijkheid. Al het talent van de wereld gaat je dan niet helpen om hogerop te komen. Dus moet je de top met de ellebogen bereiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven