oh oh dronken

08-01-2012 03:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik zitten zeuren in mezelf vanavond! Bijna scharrel komt in het cafe en is zo dronken dat hij alle kanten op valt en botst en maakt even een foto van zijn kont in de wc en later verdwijnt hij door alleen maar tegen mijn vriendin te zeggen dat ik hem negeer! Vrienden van hem komen bij mij en lachen hem hard uit en lullen de gekste verhalen over hem! Wat kan een mens toch gek doen als die dronken is! Haha kan er morgen vast wel om lachen maar nu even niet! Wat hebben jullie wel is gedaan terwijl je dronken was? Ik ben de laatste tijd erg goed aan het oppassen met drinken want ik heb vaak de neiging om op barren te gaan dansen en palen als ik dronken ben.. Wat dus echt niet bij mij past omdat ik een rustig persoon ben! Maar kom maar op met alle grappige dronken verhalen
Joh, ik kan vaak niet eens typen als ik thuiskomst van een avondje stappen.

Dus heb nu al respect voor je hoor
Huh? TO is toch zelf niet dronken? Snap het ff niet...

ot: Eigenlijk ben ik best wel braaf als ik wat gedronken heb: Maar: 1x ben ik van "de blokken" af gevallen na een prachtige manoeuvre. Telt dat ook?

*"de blokken" staan midden op de dansvloer waar je op kan dansen, soort podium op tafelformaat
TO, sorry, had je verhaal verkeerd gelezen.

Maar ehm, wat is een 'bijna scharrel'?
Eén keer 's morgens wakker geworden naast iemand die mij erg leuk vond, ik hem wat minder (als ik nuchter ben). Daarna nooit meer zoveel gedronken....

Hij zei wel dat het erg gezellig was geweest...
Ik vind dronken zo ordinair, zeker als vrouw. Dus sorry, geen 'leuke' verhalen voor je
Tja, aanranding, geweld, provocatie, mezelf voor lul zetten, etc. Is wat een openbare dronkenschap weleens met mij heeft gedaan. Zelf ben ik eigenlijk veel liever nuchter en 'in the zone'.
Ik ben denk ik één keer echt dronken geweest, toen eindigde mijn avond in een overdekt rabobank hokje, al liggend, waarna mijn vriend mij eruit kwam pikken.. hehe..
Ik ben nog nooit dronken geweest, want ik vind het dom en zielig. In mijn familie- en vriendenkring is gelukkig niemand die doordrinkt totdat hij dronken is. Mensen die dat wel doen, zijn niet mijn soort mensen.
quote:Silvy schreef op 08 januari 2012 @ 08:30:

Ik vind dronken zo ordinair, zeker als vrouw. Dus sorry, geen 'leuke' verhalen voor jeEens....sommige mensen worden bijzonder grappig maar dat zijn uitzonderingen. Gelukkig ben ik nog nuchter genoeg om te weten wanneer ik mijn grens heb bereikt. Voor mij het teken om op iets over te stappen zonder alcohol.
Heb je even??
quote:Java schreef op 08 januari 2012 @ 10:33:

Ik ben nog nooit dronken geweest, want ik vind het dom en zielig. In mijn familie- en vriendenkring is gelukkig niemand die doordrinkt totdat hij dronken is. Mensen die dat wel doen, zijn niet mijn soort mensen.mee eens
dronken mensen vind ik erg vervelend als ik zelf nuchter ben, die lucht uit hun bakkes en vaak onzinnige gesprekken, niet mijn ding
Nee klopt ik was zelf niet dronken vannacht. Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik heel grappig ben als ik dronken ben. Gelukkig ben ik het in mijn leven 4 keer geweest. Laatst nog super hard gevallen door iemand die mij om drukte, hij word altijd agressief als hij dronken is. Ik herken het vallen van de blokken, alleen ben ik een keer keihard door de tafel gezakt! Echt heel erg schamen! En een bijna scharrel, dat is eeeuh een lang verhaal waar ik het nu niet over wil hebben! Maar wat zou hij vandaag een zeer hoofd hebben hihi
quote:Silvy schreef op 08 januari 2012 @ 08:30:

Ik vind dronken zo ordinair, zeker als vrouw. Dus sorry, geen 'leuke' verhalen voor je

Dat je dronken ordinair vindt, oke.

Maar waarom is "zeker als vrouw" ordinair?

Leven we in 1800?

De 'bijna-scharrel' van TO fotografeert zijn blote kont. En dan zou het toch ordinairder zijn als een vrouw dronken is?
Een vrouw die dronken is vind ik precies het zelfde als een man. En helemaal niet ordinair! Soms valt de dronken gewoon verkeerd. De ene avond kan ik heel veel drinken en heb ik geen last, en de andere keer heb ik na een paar wijntjes al een misselijk gevoel.
quote:Sssenta schreef op 08 januari 2012 @ 12:02:

[...]

Dat je dronken ordinair vindt, oke.

Maar waarom is "zeker als vrouw" ordinair?

Leven we in 1800?

De 'bijna-scharrel' van TO fotografeert zijn blote kont. En dan zou het toch ordinairder zijn als een vrouw dronken is?Op dit nivo is het idd beide net zo erg! Maar op een of andere manier vind ik een dronken vrouw nét even erger dan een dronken man. Geen idee waarom.
Ik weet het zelf niet meer, maar mijn vriendin zegt dat ik een keer heb staan paaldansen.

Buiten, rond een boom.

quote:Java schreef op 08 januari 2012 @ 10:33:

Ik ben nog nooit dronken geweest, want ik vind het dom en zielig. In mijn familie- en vriendenkring is gelukkig niemand die doordrinkt totdat hij dronken is. Mensen die dat wel doen, zijn niet mijn soort mensen.

Mee eens! Ik heb er een bloed hekel aan..

Ik zou dus ook geen vriend hoeven hebben die regelmatig dronken is want dat is voor mij een behoorlijke afknapper! Bah.
Wellicht omdat een dronken vrouw kwetsbaarder is Silvy?

Ordinair (der) vind ik het niet.
Ik ben nog nooit dronken geweest. Wel aangeschoten en dan schijn ik heel leuk te zijn (gelukkig geen kwade dronk).

Ik durf niet dronken te worden, bang dat ik over moet geven.
De laatste keer dat ik echt dronken was, is echt heel lang geleden. En toen ben ik van mijn fiets gelazerd. En veel (!) omgevallen toen ik ging lopen. Ik werd de volgende dag wakker met een pijnlijke knie, schaafwonden op mijn handpalmen en takjes in mijn haar. En de hoofdpijn! Oh mijn hemel.
Beschamende dingen, in overvloed. Maar het ergste vind ik toch wel de sentimentele telefoontjes, smsjes of mailtjes die ik kan versturen naar familie, vrienden, wie dan ook. Met erin hoe geweldig ik ze vind en blablabla. Shame on me!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ohja en dronken van je fiets afvallen terwijl je van een bruggetje rijd naast de vrienden van je broertje die zitten te vissen was ook niet echt leuk achteraf. Of met een vriendin postcode loterij show na doen om 3 uur snachts en dan aanbellen bij mensen was ook raar. En ruzie maken pff midden op straat met mensen ook erg. Ik drink nooit meer!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
quote:bloem55 schreef op 08 januari 2012 @ 03:24:

Wat heb ik zitten zeuren in mezelf vanavond! Bijna scharrel komt in het cafe en is zo dronken dat hij alle kanten op valt en botst en maakt even een foto van zijn kont in de wc en later verdwijnt hij door alleen maar tegen mijn vriendin te zeggen dat ik hem negeer! Vrienden van hem komen bij mij en lachen hem hard uit en lullen de gekste verhalen over hem! Wat kan een mens toch gek doen als die dronken is! Haha kan er morgen vast wel om lachen maar nu even niet!En wat maakt precies dat je toch wil dat hij je scharrel wordt? Als dit geen afknappers zijn dan weet ik het niet meer. Dit valt bij mij toch echt niet meer onder de noemer 'grappige dingen die je gedaan hebt toen je dronken was'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven