Overstappen van prozac naar seroxat
vrijdag 7 oktober 2011 om 08:50
Ik ga maandag naar de huisarts, ik wil toch overstappen naar seroxat, ik ben al een jaar na mijn ophoging van prozac nog steeds aan het rommelen.
De hyperventilatie is terug en wordt erger, ik heb het idee dat seroxat beter helpt, oke ik word er dikker van maar goed, beter dan dit!
Weet iemand wanneer ik na de switch de bijwerkingen kan verwachten?
De hyperventilatie is terug en wordt erger, ik heb het idee dat seroxat beter helpt, oke ik word er dikker van maar goed, beter dan dit!
Weet iemand wanneer ik na de switch de bijwerkingen kan verwachten?
zaterdag 8 oktober 2011 om 04:43
Zoals met alle AD´s bestaat er een kans op terugval. Het is niet ongebruikelijk dat je in de periode dat je bezig bent met het opbouwen van nieuwe AD en het afbouwen van je oude AD te maken krijgt met een verergering van je symptomen. Soms worden je klachten tijdelijk zelfs erger dan ze waren voordat je met de AD begon.
Nu klinkt het alsof de Prozac uberhaupt niets meer doet, het is ook gewoon mogelijk dat er niets bijzonders gebeurd en dat je je gewoon na een week of drie, vier beter gaat voelen.
Het hoeft trouwens helemaal niet perse zo te zijn dat je aankomt van Seroxat, ook al is dat in het verleden wel het geval geweest. Het zelfde AD kan zelfs bij de zelfde persoon anders werken.
Succes! Ik hoop dat je snel verbetering voelt!
Nu klinkt het alsof de Prozac uberhaupt niets meer doet, het is ook gewoon mogelijk dat er niets bijzonders gebeurd en dat je je gewoon na een week of drie, vier beter gaat voelen.
Het hoeft trouwens helemaal niet perse zo te zijn dat je aankomt van Seroxat, ook al is dat in het verleden wel het geval geweest. Het zelfde AD kan zelfs bij de zelfde persoon anders werken.
Succes! Ik hoop dat je snel verbetering voelt!