Pffft :(
vrijdag 30 december 2011 om 23:45
Nou, hele dag al lekker Top 2000 aan het meezingen thuis, heel vrolijk, leuke herinneringen bedenken enzo.
En opeens, boem, Ilse Delange - still cry.
Auw, ik mis m'n vader echt zo erg. En ik negeer het altijd maar een beetje maar deze tekst ging echt 'recht het hart in' om het maar even zweverig te brengen.
Al bijna een jaar geen contact met m'n vader innmiddels. Ik dacht dat het wel meeviel maar zit me nu toch af te vragen of hij alleen zit met Oud en nieuw.
Sorry, moest het even kwijt hoor.
En opeens, boem, Ilse Delange - still cry.
Auw, ik mis m'n vader echt zo erg. En ik negeer het altijd maar een beetje maar deze tekst ging echt 'recht het hart in' om het maar even zweverig te brengen.
Al bijna een jaar geen contact met m'n vader innmiddels. Ik dacht dat het wel meeviel maar zit me nu toch af te vragen of hij alleen zit met Oud en nieuw.
Sorry, moest het even kwijt hoor.
vrijdag 30 december 2011 om 23:56
In de top 2000 staat toch een flinke hoeveelheid nummers die mij herinneren aan mijn vader. Maar bij de meeste nummers is dat niet negatief. Soms komt er echter een nummer voorbij waarbij ik spontaan moet huilen.
Heel lief, m'n man vraagt niks maar geeft me dan gewoon een knuffel
Heb je lieve mensen om je heen?
Heel lief, m'n man vraagt niks maar geeft me dan gewoon een knuffel
Heb je lieve mensen om je heen?
zaterdag 31 december 2011 om 00:02
Meeste heb ik ook alleen maar leuke herinneringen aan. Mijn hele diepe liefde voor The Who, wat mijn eerste concert was met m'n paps.
Maar dat nummer was gewoon veel te treffend zo opeens! Overviel me een beetje.
En jawel maar ik wil het eigenlijk niet laten merken. M'n kleine zusje heeft er ook moeite mee en mijn vriend heeft het eigenlijk nooit echt begrepen. Heb er eigenlijk ook nooit zo over gepraat eerlijk gezegd..
Maar dat nummer was gewoon veel te treffend zo opeens! Overviel me een beetje.
En jawel maar ik wil het eigenlijk niet laten merken. M'n kleine zusje heeft er ook moeite mee en mijn vriend heeft het eigenlijk nooit echt begrepen. Heb er eigenlijk ook nooit zo over gepraat eerlijk gezegd..