Positieve reacties over Anti Depressiva AD

19-07-2011 16:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik lees erg regelmatig negatieve reacties over diverse AD. Ik slik zelf nu sinds 3 maanden patoxetine(vanwege angstklachten) en ik voel me echt veel beter! Ook mijn omgeving vindt me veel stabieler. Ik weet dat ik ooit moet afbouwen en dat dit gedeelte niet bij iedereen makkelijk gaat maar tot die tijd id dit voor mij winst. Hebben jullie ook deze ervaringen?
Ik slik sinds 5 weken lexapro ivm postnatale depressie. Maar achteraf al tijdens de gehele zwangerschap ontwikkeld. Vanaf de geboorte van mn dochter liep ik al te klooien met mezelf, ze huilde veel, maar dat lag aan haar nekje en haar darmen, werd opgelost, maar bleef huilen. Sinds ik aan de AD zit, lacht ze de hele dag en zijn al haar klachten verdwenen en die van mij ook!

Ik heb het gevoel heel de wereld aan te kunnen, voel me top en ben heel de dag lekker in de weer. Dat is een wereld van verschil met daarvoor. Dus hier ook een super-positieve ervaring met AD!
Elke dag is er een! Maak er dus elke dag een feestje van!
ik gebruik al 5jaar wellbultrin ,en ik ben bang dat het voor de rest van mijn leven is .ik zat een keer 4dagen zonder en ik werd zo emtioneel en kon niet slapen.
Ik slik nu 1,5 jaar paroxetine in lage dosis, voor een angststoornis. Maar goede ervaringen mee. Opbouwen vind ik lastiger dan afbouwen ivm bijwerkingen die gerelateerd zijn aan m'n angst. (Heb paroxetine al eerder op- en afgebouwd.)

Voorlopig ga ik niet meer stoppen. Vind het prima zo en heb geen moeite met het slikken van medicatie. Ben er inmiddels achter dat ik het gewoon nodig heb.

En dat afbouwen; dat is inderdaad 'ooit'. Zou ik nu nog niet teveel mee bezig zijn. Gewoon heel rustig afbouwen. Heeft geen haast en op die manier kan je lichaam wennen aan een nieuw evenwicht zonder medicatie. Denk in maanden ipv in weken afbouwen.
Ik begin morgen met paroxetine, dit vanwege een obsessieve compulsieve stoornis. Geen idee wat te verwachten, hoop echt net zoveel baat erbij te hebben als jullie. Hadden jullie overigens ook veel last van bijwerkingen? (aan de gebruiksters van paroxetine)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven