satieté
zondag 3 februari 2008 om 16:39
Ik heb van m'n huisarts voor mijn angst- en paniekmomenten Efexor voorgeschreven gekregen. Ben er nog niet mee begonnen (in overleg met de huisarts) maar heb 't in elk geval, zodat ik kan beginnen als ik wil. Er zijn echter zoveel bijwerkingen dat ik nog niet sta te trappelen... Nu las ik ergens wat over een natuurlijk product, genaamd Satieté. Dit maakt onder meer serotine aan, wat Anti-depressiva ook doen. Las zelfs verhalen dat mensen hun AD hebben afgebouwd met behulp van Satieté. Kent iemand op dit forum dit product?
zondag 3 februari 2008 om 17:34
zondag 3 februari 2008 om 18:30
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je er op googelt, krijg je alleen reclamepagina's met teksten als "bevat een synergetisch mengsel van kruiden en aminozuren", "Het bevat wetenschappelijk gerespecteerde ingrediënten", " is effectief in de aanpak van vele gezondheidsproblemen van gewichtsverlies tot depressies".
Teksten die mooi en veelbelovend klinken, maar die meestal niets blijken te betekenen. Ik zou de verhalen dus niet geloven als ik jou was...
Teksten die mooi en veelbelovend klinken, maar die meestal niets blijken te betekenen. Ik zou de verhalen dus niet geloven als ik jou was...

zondag 3 februari 2008 om 18:58
Nee, ik ken het ook niet en het klinkt mij redelijk dodgy in de oren... "if it sounds too good to be true, it usually is....."
Nog even een opmerking: de bijwerkingen die in de bijsluiter van een medicijn genoemd staan zijn mogelijke bijwerkingen! Niet iedereen heeft er last van.
Waarom probeer je niet gewoon hoe het gaat, je kunt toch stoppen mocht je last van bijwerkingen krijgen?
Ik neem aan dat je toch ook klachten hebt waar je van af wil anders krijg je die medicatie toch niet? Of snap ik iets niet?
Nog even een opmerking: de bijwerkingen die in de bijsluiter van een medicijn genoemd staan zijn mogelijke bijwerkingen! Niet iedereen heeft er last van.