Serbian Movie :-O

09-08-2012 15:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarde forummers,

Ik hoop dat er hier mensen zitten die me het volgende uit kunnen leggen, ik loop hier al een hele tijd mee en dan nu toch eindelijk overgegaan tot posten op dit forum.

Een paar maanden geleden raadde een mannelijke collega mij aan om de film Serbian Movie te kijken. Ik heb maar een klein deel gezien, omdat ik er een ziek gevoel door kreeg. Dit is werkelijk de ergste en ziekste horror ooit vind ik!

De volgende ochtend vroeg mijn collega wat ik er van vond, ik zei dat ik geschokt was en dat dergelijke horrors verboden moeten worden. Hij deelde mijn mening niet en zag het probleem ook niet, hij vond het een goede film. Nu is mijn vraag: Wat zegt het over een persoon als ze van dergelijke zieke films houden? Ik ga niet in detail, ik raad jullie ook niet aan om te gaan kijken maar het moet toch iets over de persoon zeggen of hoeft dit niet zo te zijn?

Iemand hier affiniteit met de menselijke psyche?
quote:zusenzoo schreef op 03 september 2012 @ 11:55:

[...]

Dat dus.

Nou maar beter dit soort scripts verzinnen dan ze uit te voeren, maar toch, ik kan met de beste wil dit geen entertainment noemen, zelfs 8mm vond ik al te ver gaan.

8mm vond ik juist wel goed.

Het is een fictief verhaal dat toch echt in werkelijkheid gebeurd.
Ik kreeg er maagpijn van de ontzetting dus was voor mij geen goede film.

Ik krijg geregeld Van man het commentaar waarom ik graag naar aan die moordlustige series kijk, waar moord en verderf veelvuldig voorkomen, vind ik ook echt vermaak maar soms is het echt te twisted, te ver dus, voor mij iig.
Deze film lijkt me niet behoren tot de smaak van het overgrote publiek, absoluut vreemd dat dit dan wordt aangeraden door een collega.

En na wat ik hier heb gelezen sla ik deze film ook maar liever over, film moet voor mij oa. ontspanning zijn
quote:istar_ schreef op 02 september 2012 @ 21:22:

Ik vraag me altijd af wat voor zieke geest je moet hebben om zo'n script te verzinnen.Ik kan nog wel ziekere dingen verzinnen hoor. Jij vast ook, als je erover na zou denken. Vrijwel iedereen wel. Het is maar een film.
Het is een film gemaakt om te shockeren en dat zegt alles. Goed is ie niet want het verhaal is flinterdun. Alleen het einde verraste me. Vond de Saw reeks dan interessanter mbt de zieke geest van de schrijver, een stuk creatiever.
quote:truffelmaffia schreef op 03 september 2012 @ 22:07:

[...]

Ik kan nog wel ziekere dingen verzinnen hoor. Jij vast ook, als je erover na zou denken. Vrijwel iedereen wel. Het is maar een film.

Nee, zoiets ziek als dit zal ik al niet kunnen verzinnen. Laat staan nog zieker.

Godzijdank werkt mijn brein niet zo.
quote:truffelmaffia schreef op 03 september 2012 @ 22:07:

[...]

Ik kan nog wel ziekere dingen verzinnen hoor. Jij vast ook, als je erover na zou denken. Vrijwel iedereen wel. Het is maar een film.Nou, petje af hoor. Het mag misschien zo zijn dat het nóg zieker kan, vind het alsnog gruwelijk (en onnodig) en of het nou 'maar een film' is of niet, wie zulke dingen bedenkt en er een film over maakt moet zich wat mij betreft laten nakijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven