Therapie strijd ,herbeleving, struggel dagelijkse leven!!

02-04-2017 01:15 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben nieuw hier!!

Ik ben 29e jaar oud.....

Zit sinds vorige jaar september in therapie..

Door ondere andere mijn verleden en mijn ptss. Ik kort schema therapie gevolgd maar ik bleek daar toch niet echt achter te staan. Dus hebben ik en mijn terapeut deze week besloten om er dan toch mee te stoppen. Ik wil graag mijn trauma verwerken zodat ik niet elke nacht herbeleving heb en ook een fijn nachtrust heb.

Nu gaat ze aankomende dinsdag overleg met haar collega's hoe verder . Ik vindt best wel spannend want ik wil echt graag mijn trauma verwerken want zo wordt ik ook echt ongeluk.

Ik heb sinds 6 maanden ook een uitkering en doe 2 dagen in de week vrijwilligerswerk.

En verder heb ik nu echt moeite om de dagen door te komen.



Stronggirl
Alle reacties Link kopieren
Heel misselijk en al paar keer gespuugd....

Hoop dat zo even in slaap val want voel allesbehalve lekker!! Spring ff onder de douche en hoop dat dan beter voel. En hopelijk vanavond iets beter met theetje op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Zo net thuis van mijn training ervaringsdeskundig! Zodat heb ik vandaag ook weer afgesloten met een goed einde presentatie!!! Nu zo maar slapen en hopen dat ik rustige in slaap kan vallen.ik heb iets verkeerd gegeten dus maar ff kruikje maken !!

En dan hopelijk val ik in slaap.
Alle reacties Link kopieren
De nacht was echt drama weer....



Nu maar beetje rustig aan doen.

Twijfel of terapeut ga bellen zo omdat ik mijn echt kut voel en best heftig paniekaanvallen en herbeleving heb maarja vindt ook weer zo wat om te bellen.



Nou verder geen plannen rustig aan en hopen op minder buikpijn!!
Ik zou bellen. Of mailen.
Alle reacties Link kopieren
Hi blueeys

Ik vindt best een dingetje om te bellen dan omdat ik dat best moeilijk vindt om het aan te geven! Mail doe ik eigenlijk niet meer omdat ik anders face to face niks meer te bespreken heb met haar.



Tja en ik weet dat ik mag bellen maar ik vindt heel moeilijk om die stap te nemen.



Want weet ook dat ze mijn vandaag weer gaan bespreken bij behandel overleg.



En ben kei onzeker daarover!!!
Ie het nog gelukt om te bellen?
Alle reacties Link kopieren
Hi luna

Ik durft te niet te bellen!!



Misschien toch maar ff bellen morgen.....

En Anders ik zie der donderdagmiddag.



Stronggirl



Vriendin kwam ff langs. Had nog last-minute afspraak met iemand van ervaring deskundige uitzendbureau .Daarna eventjes boodschappen gedaan.

straks ff preitaart in de oven . En lekker toetje gehaald dus maar ff daar van genieten!!!

Ga nu eerst ff uurtje snooze en dan eten.

Vrijdag middag ook afspraak voor kennismaking voor iets dus druk met goede dingetjes!!!
Gewoon bellen. Het gaat niet goed met je en je hebt hulp nodig.



Als je belt of mailt kun je erger voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Hey blueeys



Ik red mezelf nog wel !!!



Alleen de herbeleving heavy...

Maarja voel ook zo een ei om terapeut morgen te bellen terwijl ik der donderdagmiddag zie.



Stronggirl





Zo 18 uur ging ff slapen 21:15

Weer wakker door een hard geluidje van buiten.

Dus nu maar ff eten en toetje!!

Heb ook beetje hoofdpijn weer dus zo na bed.

Zit ff hart van Nederland te kijken.
Jammer dat het niet gelukt is te bellen, wel fijn dat je met goede dingen bezig bent! Lekker slapen straks!
Alle reacties Link kopieren
Ja probeer wel dingen te doen alleen mijn engergie is gewoon best wel beperkt.

Dat vindt dan best lastig.

Na therapie gewoon meestal 1 a 2 dagen nodig om bij te komen en ook zijn soms dagen dat ik niet of nauwelijks slaap. En door het slechte slapen heb ik echt nauwelijks engergie. Voel mij echt bejaard alleen heb echt nu wel zoiets van oke als ik mijn echt beroerd of brak voel dan maar gewoon rustig aan doen. Ook als zoals vanavond moe ben dan geef daar gewoon aan toe omdat vechten tegen mijn slaap alleen maar slechter laat inslapen.

Nu wel erg onrustig dus maar ff douchen en theetje !!
Alle reacties Link kopieren
Grr slapen lukt niet heel druk in mijn hoofd !!!

Ik ga ff douchen en hopelijk val dan tegen 5 a 6 in slaap!!!
Alle reacties Link kopieren
Goed idee om even te douchen en je gedachten te verzetten. Hopelijk van je zo rustig in slaap.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Pfff slapen lukt lukt niet...

Zo nog maar een poging doen.
Alle reacties Link kopieren
Net mail terug van terapeut over dat ze mijn voorstel wel goed idee vond 2x in de week therapie!! Pff wel opluchting ik dacht dat ze misschien raar zou vinden.

Hopelijk kom de dag beetje door vandaag ben echt moe en uitgeput. Maarja maar beetje lief voor mezelf zijn!!! Moet straks ook schoonmaken en opruimen.
Misschien moet je het toch ook eens over medicatie hebben. Een nacht goed slapen kan zo veel verschil maken! En ook dat is goed voor jezelf zorgen: ondersteuning/hulp zoeken om op de goede weg te komen.
Alle reacties Link kopieren
Tja medicijnen is gewoon echt niet mijn ding maar dit breekt wel echt op!!!

Ga morgen ff kijken of er ruimte is om er over te praten..



Ik wil vooral niet afhankelijk zijn van pillen en ben gewoon een bikkel liefst doe ik het op mijn eigen kracht.



En vindt ook soort van zwakte van mezelf dat denk ik moet gewoon op eigen kracht doen.
Alle reacties Link kopieren
Komt niks uit mijn handen ben moe en echt nergens zin in!!



Ik verdrietig dat gewoon niet meer lukt om dingen te doen.



Nouja dan maar slapen nu en hopen dat ik beter wakker wordt dan dat ik mijn nu voel.
Je bent niet direct afhankelijk van pillen, kan het ook als tijdelijke steun zien om wat sterker te worden.. sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Thanks luna

Is zou fijn als ik mijn gewoon iets beter voel.

En ik ook iets beter in mijn vel zit!!

Want voel mijn nu echt ver van oke nu.



Heb lopen janken omdat ik gewoon niet meer weet hoe er iets uit mijn handen komt.



Het enige wat ik wil is onder mijn dekbed liggen en verdwijnen!!!



Voelt gewoon zo niet fijn om zo te voelen en niet meer echt idee te hebben dat er iets gebeurt!!!
Alle reacties Link kopieren
Ga maar douchen en thee maken heb Vooral heel erg keelpijn!!! Dus maar ff theetje met honing !! En misschien maar ff Netflix kijken...
Je kunt ook om 1 of 2 pillen vragen, om de neerwaartse spiraal te doorbreken.



Is het zwak om een pijnstiller te nemen als je arm gebrokens en je vergaat van de pijn?



Is het zwak om een slaappil te nemen als je niet kan slapen en daaraan onderdoor gaat?



Het is geen oplossing, maar het kan jou wel naar de oplossing brengen.
Alle reacties Link kopieren
Voor andere heb ik altijd zoiets ja het is oke om slaap pillen te nemen!! Voor mezelf voelt alleen niet zo om mezelf dat te gunnen.

Ik weet verstandelijk misschien wel dat misschien beter is om misschien wel slaap pillen te nemen!! Zodat weer kan bijslapen...



Mijn hoofd maakt al weer over uren omdat ik zo gesprek heb met mijn terapeut morgenmiddag en ik best wel eng vondt dat fo positief reageerde op mijn voorstel

Hopelijk vinden haar collega's het ook een goed idee. Ik wil gewoon snel weer iets beter voelen.





Stronggirl
anoniem_338941 wijzigde dit bericht op 05-04-2017 22:45
Reden: Te snel op enter gedrukt
% gewijzigd
Werkpunt: net zo lief zijn voor jezelf als voor anderen. En jezelf hetzelfde gunnen als anderen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks blueeys!!

Dit zeggen meer mensen maar ik vindt echt moeilijk en weet niet zo goed hoe dat moet.



Maar is zeker een puntje om aan te werken!

Ben altijd lief voor andere maar voor mezelf niet !!!





Zo beetje filmpje kijken en hopelijk dat ik kan slapen!!! Net onder het douchen best wel heftig flashback en herbeleving nu mijn hoofd maar ff op rustig worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven