Trauma

12-01-2013 22:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de gevolgen van een 8 jaar onbehandelde trauma ?

Plus onbehandelde add?
Zayn!
Je bent 18, je hele leven ligt aan je voeten. Met wat hulp wordt het heus beter.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:48:

[...]

Waarom er van houden?

Nou ja eigelijks i hate myself

Een vraag beantwoorden met een wedervraag hoort niet he

En waarom haat je jezelf dan?
Hey ik ga slapen, bel jij met sensoor, of praat je met je ouders, zeker als je het niet meer ziet zitten vanavond.. Of je praat nog even met de wakkere dames hier, of je zet een kop thee en gaat lekker op bed liggen of tv kijken.
quote:waarbij schreef op 12 januari 2013 @ 22:49:

[...]

Een vraag beantwoorden met een wedervraag hoort niet he

En waarom haat je jezelf dan?Nou uhmm Ik wil niet zijn hoe ik nu ben .. gewoon gelukkig zonder #*(&# trauma die me hele leven in de weg zit
Zayn!
Wat ga je er aan doen? Een knuffel voor jou.
Bel 113 of chat morgen even met ze https://www.113online.nl/nu-praten/crisis-chat Zij kunnen je verder helpen en weten ook waar je het over hebt. Succes!
Als je al 8 jaar rond loopt met een trauma dat niet behandeld is, dan is A je karakter in de meeste gevallen veranderd B je humeur en C je manier van denken. Althans ...........Ik spreek hier uit eigen ervaring. Ik ben 4 jaar geleden bevallen en daar heb ik een trauma aan over gehouden. Ik kan er nog iedere dag verdrietig van worden. Ik voel de pijn dagelijks bijna letterlijk en soms ook nog bij weersveranderingen dat ik het echt voel. En ik wil echt nooit meer nog een keer bevallen. Tenzij het gelijk een keizersnee word. En aangezien ze dat toch niet doen, laat ik het bij 1. Zie je wel daar ga ik weer.......misschien moet ik er ook maar eens een keer met iemand over praten.
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:35:

[...]

Waarom??

Hoe goed of slecht me engels is maakt me niet zoveel uitWanneer je hier over zelfmoord schrijft maak je ons mede verantwoordelijk voor jouw welzijn. Dreigen met jezelf van kant maken is manipulatief en intimiderend. Kortom je uit niet alleen een bedreiging naar jezelf maar je bedreigt ons ook indirect, dat is een vorm van agressie. Behalve dat we hier kritisch zijn is het een basisregel dat je elkaar niet gaat lopen bedreigen ook niet indirect.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij mij is een trauma nog veel langer onbehandeld gebleven (nu wél goede hulp), en ik ben er nog steeds, maar ik ben het eens met de anderen: praten, praten, met iemand die je vertrouwt - of zelfs maar genoeg vertrouwt, dat is de enige manier om je beter te gaan voelen.

Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Misschien kun je beginnen met hier vertellen wat dan je trauma is. Wij kennen je toch niet. En wat de ADD betreft: heb je daar een diagnose van dan? En waarom is dat dan verder niet behandeld zodat je kunt leren daarmee om te gaan?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven