Trauma

zaterdag 12 januari 2013 om 22:57
zaterdag 12 januari 2013 om 23:25
Bel 113 of chat morgen even met ze https://www.113online.nl/nu-praten/crisis-chat Zij kunnen je verder helpen en weten ook waar je het over hebt. Succes!
zondag 13 januari 2013 om 01:17
Als je al 8 jaar rond loopt met een trauma dat niet behandeld is, dan is A je karakter in de meeste gevallen veranderd B je humeur en C je manier van denken. Althans ...........Ik spreek hier uit eigen ervaring. Ik ben 4 jaar geleden bevallen en daar heb ik een trauma aan over gehouden. Ik kan er nog iedere dag verdrietig van worden. Ik voel de pijn dagelijks bijna letterlijk en soms ook nog bij weersveranderingen dat ik het echt voel. En ik wil echt nooit meer nog een keer bevallen. Tenzij het gelijk een keizersnee word. En aangezien ze dat toch niet doen, laat ik het bij 1. Zie je wel daar ga ik weer.......misschien moet ik er ook maar eens een keer met iemand over praten.
zondag 13 januari 2013 om 07:59
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:35:
[...]
Waarom??
Hoe goed of slecht me engels is maakt me niet zoveel uitWanneer je hier over zelfmoord schrijft maak je ons mede verantwoordelijk voor jouw welzijn. Dreigen met jezelf van kant maken is manipulatief en intimiderend. Kortom je uit niet alleen een bedreiging naar jezelf maar je bedreigt ons ook indirect, dat is een vorm van agressie. Behalve dat we hier kritisch zijn is het een basisregel dat je elkaar niet gaat lopen bedreigen ook niet indirect.
[...]
Waarom??
Hoe goed of slecht me engels is maakt me niet zoveel uitWanneer je hier over zelfmoord schrijft maak je ons mede verantwoordelijk voor jouw welzijn. Dreigen met jezelf van kant maken is manipulatief en intimiderend. Kortom je uit niet alleen een bedreiging naar jezelf maar je bedreigt ons ook indirect, dat is een vorm van agressie. Behalve dat we hier kritisch zijn is het een basisregel dat je elkaar niet gaat lopen bedreigen ook niet indirect.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 13 januari 2013 om 11:00
Bij mij is een trauma nog veel langer onbehandeld gebleven (nu wél goede hulp), en ik ben er nog steeds, maar ik ben het eens met de anderen: praten, praten, met iemand die je vertrouwt - of zelfs maar genoeg vertrouwt, dat is de enige manier om je beter te gaan voelen.
Sterkte!
Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 13 januari 2013 om 11:02