Verdoofd/emotieloos voelen

09-01-2018 15:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
—-
anoniem_183676 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 20:51
Reden: Problem solved
99.71% gewijzigd
Ik herken mezelf hier heel erg in. Heb met deze klachten (met gedachte dat het wel over zou gaan) meer dan een jaar rondgelopen.
Vorige maand is het allemaal te veel geworden en ben verplicht naar de huisarts moeten gaan (zelf vraag ik nooit om hulp en ga ik echt never naar de huisarts)
Ik zit nu thuis met een depressie als gevolg van mijn stomme karakter. Ga naar de huisarts nu het nog niet te laat is, want neem het van mij aan, je wilt dit echt niet.
Teddy93 schreef:
11-01-2018 10:21
Ik herken mezelf hier heel erg in. Heb met deze klachten (met gedachte dat het wel over zou gaan) meer dan een jaar rondgelopen.
Vorige maand is het allemaal te veel geworden en ben verplicht naar de huisarts moeten gaan (zelf vraag ik nooit om hulp en ga ik echt never naar de huisarts)
Ik zit nu thuis met een depressie als gevolg van mijn stomme karakter. Ga naar de huisarts nu het nog niet te laat is, want neem het van mij aan, je wilt dit echt niet.
Bedankt dat je ondanks je nare situatie toch de moeite neemt om me te waarschuwen. Negeerde je je depressie? Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Na mijn vakantie moet ik van mezelf actie ondernemen inderdaad.
Rare vraag misschien en je hoeft niet te antwoorden, maar gebruik je anticonceptie? Ik herken het verdoofde, emotieloze en lege gevoel heel erg, voelde me ook vaak depressief. Bleek door de pil te komen en daar kwam ik pas achter toen ik ermee stopte. ;-D zo niet denk ik dat de huisarts de beste optie is, die kan je verder helpen.
Klopt dat de anticonceptie pil daar voor kan zorgen.

Ik heb positieve ervaringen met therapie, maar niet zozeer met psychologen omdat die voor mijn gevoel het alleen bij praten houden. En juist het contact maken met je gevoel zoooo belangrijk is. Ik ben dus voor wat meer alternatieve therapieen gegaan.
Klubnika schreef:
12-01-2018 08:36
Rare vraag misschien en je hoeft niet te antwoorden, maar gebruik je anticonceptie? Ik herken het verdoofde, emotieloze en lege gevoel heel erg, voelde me ook vaak depressief. Bleek door de pil te komen en daar kwam ik pas achter toen ik ermee stopte. ;-D zo niet denk ik dat de huisarts de beste optie is, die kan je verder helpen.
Nee totaal geen rare vraag want dit was ook het eerste waar ik aan dacht! Ik heb nu een jaar een mirena spiraal en dacht dat het misschien daar aan kon liggen, dus heb hem er vorige maand uit laten halen maar voel me sindsdien niet beter. Voor de mirenaspiraal had ik jaren de pil en daar nooit last van gehad. Huisarts zei dat iedere vrouw anders reageert op spiraal en pil. Ik ga binnenkort weer met de pil beginnen dus ben benieuwd of ik me dan anders voel. Bedankt voor het meedenken iig!
Heb je iets verdrietige periode achter de rug of iets heftigs meegemaakt?
Delhi23 schreef:
13-01-2018 17:03
Heb je iets verdrietige periode achter de rug of iets heftigs meegemaakt?
Ja meerdere dingen meegemaakt die me blijkbaar toch meer deden dan ik dacht. En vroeger werd ik dan verdrietig/boos en nu doet het me helemaal niks meer als iemand me weer teleurstelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven