Waar ga je voor??

14-01-2013 22:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,

Ik heb een vraag voor jullie, ter inspiratie van mezelf. De laatste tijd is het hier een beetje een sleur, ik wil weer es ff echt wat leuks doen, kan ook heel simpel zijn hoor, maar wat maakt jullie leven echt leuk?

Groetjes Holidays
Kleine dingen of heb je er 'n leuk budget voor over?

Op kleine schaal kan ik erg blij worden van wat leuke nieuwe spulletjes voor in huis (leuke pot voor kaarsjes bijv. of 'n paar hyacintjes en bos tulpen)

In de wat duurdere klasse geniet ik van 'n sauna met drankjes en hapjes en in de nog duurdere klasse maak ik 'n mooie reis.
dagje sauna

een lange wandeling

een goed gesprek

een film kijken

een keer uit mogen slapen

de zon op mijn gezicht

knuffelen met mijn vriendje

vakantie

een opgeruimd en schoon huis

een andere plaats ontdekken

een dagje winkelen

heel uitgebreid douchen

en zo kan ik nog wel 100 dingen bedenken...
Dat het eindig is
Weinig geld: alle gratis mesea en tentoonstellingen en concerten bezoeken in je woonplaats en omgeving.

beetje geld. Alvast kweekbakjes met zaadjes vullen voor je zomertuin?balkon, marktplaats afstruinen naar leuke dingen die je huis een andere look geven, een cursus doen die niet zinnig is maar wel leuk.

Meer geld. Je zelf een hele nieuwe look aanmeten en dan lekker naar het theater, clubs of een lang weekend weg naar .....
Zelf koekjes of appeltaart bakken

lekker tegen mijn vriend aan kruipen

warm dekentje als het koud is
-Met een goed boek in bed kruipen en het dat in 1 avond uitlezen;

- Een vakantie uitzoeken, uren bladeren in gidsen, online surfen, plaatjes kijken en wegdromen;

-Voor de 98e keer dezelfde comedy kijken en het nog steeds leuk vinden;

- Een bloemetje voor mezelf halen (net als elninjoo)

- En als het meer mag kosten: een avond in een sterrenrestaurant of juist een avond terug naar mijn studentenstad en een hele nacht doorhalen; just like the old days (maar dan beter gestyled ;))
Tapas avondje houden en zelf allerlei hapjes maken

Op veilingsites weekendjes weg voor 3 euro

Spontaan even lekker naar de stad

Uit kunnen slapen en dan ontbijten in bed
Een combinatie van de grote thema's in het leven (relaties met anderen, gezondheid, woonruimte, werk/opleiding en financiën) die op de rit zijn en kleine fijne dingen die een dag tot een mooie/goede/fijne dag maken. Lekker en gezond eten, bloemen in huis, plezier hebben met mijn hond, buiten zijn, goede film, lekker douchen, dat soort dingen.

En wat mijn leven ook leuk maakt is af en toe eens iets nieuws doen. Hoeven ook geen grote dingen te zijn, hoor. Iets eten dat je nog nooit gehad hebt, nieuwe muzikant ontdekken, een keertje een sport doen die je anders nooit doet, dat soort dingen.
Languit op de bank met een goede britse detective op dvd en dan weten dat je niet weg hoeft en die rust nog even blijft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Thanks, leuke dingen allemaal, ga zeker dingen doen:

- Weinig geld: alle gratis musea en tentoonstellingen en concerten bezoeken in je woonplaats en omgeving.

- lekker tegen mijn vriend (man) aan kruipen

- warm dekentje als het koud is

- -Met een goed boek in bed kruipen en het dat in 1 avond uitlezen;

- Op veilingsites weekendjes weg voor 3 euro

- een keertje een sport doen die je anders nooit doet
~
it's a big club and you ain't in it
Alle bovenstaande dingen... Of een korte cursus doen bijv nieuwe taal leren, fotograferen, make-up wat je dan ook interessant vindt. Kan je doen bij volksuniversiteit. Leer je ook nieuwe mensen kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven