Waarom versieren voor mannen zo moeilijk is?

24-04-2018 21:33 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn nachtclubtopic iets teveel offtopic gaat lijkt het me wel interessant om hierover een apart topic aan te maken.

Als ik kijk op een random datingsite kijk hoeveel mannen er op 1 contactadvertentie reageren van één jonge vrouw, lijkt het soms dat het IRL versieren van een vrouw soms voor veel mannen buiten hun bereik ligt.

Ook in de prostitutie zie je dat er ontzettend veel vraag is vanuit de mannen naar jonge aantrekkelijke vrouwen. Waarom is het niet andersom?

Wat ik probeer te zeggen is dat het proces van versieren zo moeilijk lijkt dat het voor een groep mannen, het simpelweg niet haalbaar is om überhaupt seks te kunnen hebben. Seks zie je tegenwoordig overal, iedereen lijkt het te hebben maar vergeet niet dat dit voor iedereen geldt. Versieren is moeilijker dan je denkt, vooral voor mannen.

Ik vraag me dan af waarom vrouwen het mannen zóó moeilijk maken om zichzelf beschikbaar te stellen om seks te kunnen hebben met mannen die net wat minder alpha zijn. Soms lijkt het alsof vrouwen alleen voor de sexy alpha man vallen en dat een grote groep alle zijlen bij moet zetten om überhaupt aan een vrouw te komen.

Kan iemand mij dit uitleggen waarom er zoveel blokkades opgeworpen worden voordat een man seks kan hebben?
anoniem_366396 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 21:58
15.66% gewijzigd
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
Eríu schreef:
24-04-2018 21:48
Heb je het nu over het aanbod van hoeren of normale menselijke relaties?
Ik heb het over het überhaupt kunnen hebben van seks m.u.v. prostitutie. Seks is overal maar zo vanzelfsprekendheid is dat niet hoor. Er zijn altijd mannen die buiten de boot vallen omdat ze die vaardigheid van ''aantrekken'' simpelweg niet bezitten.

Dat verklaart denk ik ook waarom we in de wereld vooral vrouwelijke prostituees hebben en nauwelijks mannelijke ervan.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
Nou, om te beginnen gaat het al fout met dat onderschrift van je. Red pill man. Zoiets als MGTOW en INCEL (voor dat laatste, zie ook Toronto).

Ik zie dan eigenlijk alleen maar lelijke, enge en/of gestoorde figuren die menen dat seks een recht is. Met minder dan een ‘9’ nemen ze geen genoegen. Maar goed, ik heb dan ook niet elk figuur gezien dat zich beweegt in dat soort verbanden online of offline. Ik weet wel dat de meeste mannen (variërend van ‘godsamme looking good’ tot en met ‘hij zal vast heel lief zijn’) die problemen niet hebben met vrouwen. Dus i.p.v. te kijken naar die stomme vrouwen met hun obstakels en barricades zou ik de kunst afkijken bij de mannen die dat soort ‘obstakels’ met succes weten te nemen.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 21:55
3.56% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
pddnos schreef:
24-04-2018 21:45
Gebrek aan kennis misschien?

Je moet maar net weten hoe je moet versieren. Vergeet niet dat er een heel traject tussen de openingszin en seks zit. Er wordt gedaan alsof die vaardigheid vanzelfsprekend is maar als je de onderliggende kennis niet hebt kun je ook niet zelfverzekerd als een womanizer overkomen. Het is immers wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen vallen op alfa mennen die ervaren zijn en de leiding nemen.

Maar natuurlijk kan niet iedereen een alfa zijn... maar vanuit mannelijk perspectief is het wel zo dat er van hen op sociaal vlak wel veel verwacht wordt. Terwijl vrouwen alleen maar knap horen te zijn.

Je maakt het veel moeilijker dan het is. Als je met een stom versierpraatje aankomt dan stoot je juist vrouwen af. Eerst kijken of je oogcontact kan maken en dan een gezellig praatje maken werkt beter.

Van vrouwen wordt wel meer verwacht dan dat ze knap zijn hoor.
Als ik een vent leuk vind dan stap ik daar zelf wel op af en zo denken meer
Nederlandse vrouwen hoor. Wij zijn niet zo passief. En niet elke vrouw wil een alfaman. Het is heel erg duidelijk dat je spreekt vanuit wat je uit boeken weet, in de ervaring werkt het heel anders. Veel natuurlijker.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend voor je dat het in jouw leven niet gaat zoals je het graag zou willen zien.
maar jouw individuele ervaring zien als universele waarheid over hoe het er in de wereld aan toe zou gaan helpt je echt niet vooruit.
Richt je beter op wat duurzamers dan een seksdate. Dus probeer niet random vrouwen te versieren, maar zoek naar iemand met wie je een klik hebt doordat je een gezamenlijke sport/hobby hebt bijv en begin dan eerst met haar mee uit eten te nemen ipv er gelijk bovenop te willen duiken. Een seksdate in 'n kroeg oppikken lukt volgens mij alleen bij mannen met charisma, of wanneer ze hun slachtoffer zo dronken hebben weten te voeren dat ze niet meer weet waar ze mee bezig is...
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:52
Ik heb het over het überhaupt kunnen hebben van seks m.u.v. prostitutie. Seks is overal maar zo vanzelfsprekendheid is dat niet hoor. Er zijn altijd mannen die buiten de boot vallen omdat ze die vaardigheid van ''aantrekken'' simpelweg niet bezitten.

Dat verklaart denk ik ook waarom we in de wereld vooral vrouwelijke prostituees hebben en nauwelijks mannelijke ervan.
Nee hoor, dat is de verklaring helemaal niet.
Maa jij wll dat geloven. Schijnbaar ben je waardeloos in intermenselijke relaties en interacties. Daar kan geen vrouw wat aan veranderen.
Vaker rukken en beter bidden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen relatie, wil gewoon seks kunnen hebben met vrouwen die dat ook willen.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij dit uitleggen waarom er zoveel blokkades opgeworpen worden voordat een man seks kan hebben?
Kijk eens een natuurfilm. " Dat de beste mogen winnen " , het recht van de sterkste. Dat houdt de soort in stand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 22:04
Ik wil geen relatie, wil gewoon seks kunnen hebben met vrouwen die dat ook willen.
Tsja.
Snap ik wel.
Maar hoe groter de keus, hoe hoger de lat wordt gelegd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
pddnos schreef:
24-04-2018 22:04
Ik wil geen relatie, wil gewoon seks kunnen hebben met vrouwen die dat ook willen.
Gewoon zo maar zonder dat je zelf iets te bieden hebt?

Wat is daar logisch aan? Een bakker geeft ook zijn brood niet weg om dat mensen eten willen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een relatie zou forceren zou ik vrouwen alleen daarmee pijn doen omdat ik dan toch vreemd ga. Ik mis gewoon die ervaring die ik zo graag zou willen.
Red pill + incel man
pddnos schreef:
24-04-2018 22:04
Ik wil geen relatie, wil gewoon seks kunnen hebben met vrouwen die dat ook willen.
Een vrouw koopt gewoon 'n vieb als het aanbod aan mannen die zij kan krijgen haar niet bevalt.
pddnos schreef:
24-04-2018 22:07
Als ik een relatie zou forceren zou ik vrouwen alleen daarmee pijn doen omdat ik dan toch vreemd ga. Ik mis gewoon die ervaring die ik zo graag zou willen.
Hahaha! Je kan nu al geen seks krijgen, met wie wil je dan vreemdgaan??? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:52
Ik heb het over het überhaupt kunnen hebben van seks m.u.v. prostitutie. Seks is overal maar zo vanzelfsprekendheid is dat niet hoor. Er zijn altijd mannen die buiten de boot vallen omdat ze die vaardigheid van ''aantrekken'' simpelweg niet bezitten.

Dat verklaart denk ik ook waarom we in de wereld vooral vrouwelijke prostituees hebben en nauwelijks mannelijke ervan.
In een relatie is het redelijk vanzelfsprekend maar je zit teveel in de richting van korte sekscontacten o.i.d. te denken. De grootste groep mannen zijn helemaal geen versierders die een hele serie vrouwen hebben gehad.

Daarvoor is een heel eenvoudige verklaring: Mannen willen voor seks betalen, vrouwen niet of nauwelijks.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
24-04-2018 22:09
Hahaha! Je kan nu al geen seks krijgen, met wie wil je dan vreemdgaan??? :rofl:
Ik bedoel als die mogelijkheid zich voor zou doen.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 22:07
Als ik een relatie zou forceren zou ik vrouwen alleen daarmee pijn doen omdat ik dan toch vreemd ga. Ik mis gewoon die ervaring die ik zo graag zou willen.
Ik dacht dat die vrouwen het je zóó moeilijk maken omdat ze zich niet beschikbaar stellen? Met wie ben je dan van plan vreemd te gaan?
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 22:07
Als ik een relatie zou forceren zou ik vrouwen alleen daarmee pijn doen omdat ik dan toch vreemd ga. Ik mis gewoon die ervaring die ik zo graag zou willen.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 22:07
Als ik een relatie zou forceren
Hoe zou je in vredesnaam een relatie moeten forceren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat eerst maar eens het idee los dat daten en seks voor vrouwen zoveel makkelijker is. Daar klopt namelijk niks van.
Alle reacties Link kopieren
M27 schreef:
24-04-2018 22:13
Ik dacht dat die vrouwen het je zóó moeilijk maken omdat ze zich niet beschikbaar stellen? Met wie ben je dan van plan vreemd te gaan?
En met wie zou die dan een relatie aan moeten gaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt een trucje nodig te hebben voor het versieren van vrouwen. In werkelijkheid gaat het anders.
Van wat oogcontact naar een praatje (niet met schunnige opmerkingen aub) en dan blijkt vanzelf of mensen elkaar leuk vinden.

Jij benadert het te geforceerd.
.
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
24-04-2018 22:11
In een relatie is het redelijk vanzelfsprekend maar je zit teveel in de richting van korte sekscontacten o.i.d. te denken. De grootste groep mannen zijn helemaal geen versierders die een hele serie vrouwen hebben gehad.

Daarvoor is een heel eenvoudige verklaring: Mannen willen voor seks betalen, vrouwen niet of nauwelijks.
Waarom is de PUA industrie onder mannen zo groot dan? Kennelijk is daar wel grote vraag naar anders zou je die talloze youtube filmpjes niet vinden. Dat geeft toch aan dat vrouwen eigenlijk geen moeite hoeven te doen om te versieren omdat het juis aan de man om de leiding te nemen.

Alsof elke man extravert moet zijn om een vrouw te kunnen krijgen. Ik denk dan... waarom zijn vrouwen dan zo kortzichtig dat ze per se een man willen die sociaal en extravert is terwijl er ook een hoop lieve introverte mannen op deze aardkloot rondlopen.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
er zit voor jou niets anders op dan je portemonnee te trekken ben ik bang
wat jij wil is alleen te vinden in de prostitutie denk ik
pddnos schreef:
24-04-2018 22:16
Waarom is de PUA industrie onder mannen zo groot dan? Kennelijk is daar wel grote vraag naar anders zou je die talloze youtube filmpjes niet vinden. Dat geeft toch aan dat vrouwen eigenlijk geen moeite hoeven te doen om te versieren omdat het juis aan de man om de leiding te nemen.

Alsof elke man extravert moet zijn om een vrouw te kunnen krijgen. Ik denk dan... waarom zijn vrouwen dan zo kortzichtig dat ze per se een man willen die sociaal en extravert is terwijl er ook een hoop lieve introverte mannen op deze aardkloot rondlopen.
Maar jij geeft aan geen lieve introverte man te zijn, want jij wil alleen maar van bil gaan en zou die vrouw nog de eerste de beste keer dat je de kans kreeg bedriegen ook.
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 22:16
waarom zijn vrouwen dan zo kortzichtig dat ze per se een man willen die sociaal en extravert is
Tsja,...waarom kiezen vrouwtjesdieren de mannetjes die de mooiste kleuren hebben, het mooist fluiten, de geylste paringsdans doen ? Omdat ze kortzichtig zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven