Wanneer stopt dit kut gevoel?

11-11-2012 07:36 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op iemand en het is onmogelijk, we kunnen nooit samen zijn.Ik ken hem al jaren maar heb hem pas een paar keer in het echt gezien. Afstand is te groot, ons contact voorliep vooral via telefoon en skype. Ik ben dus meer verliefd op de persoon online dan in het echt, want hoe goed ken ik hem nu eigenlijk. Onlangs achter gekomen dat hij is getrouwd. Nu stuurt hij nog steeds berichten en ik lees ze maar antwoord niet maar het verlangen is zo groot. Heb er letterlijk buikpijn van, zo verliefd ben ik. Hoe stop ik dit. Contact verbreken als eerste zover was ik al, en dan?
Inderdaad, contact verbreken. En dan? Je leven weer oppakken. En op moeilijke momenten tegen jezelf zeggen, dat je te goed bent voor iemand die niet bestaat, de zaak belazert en wie weet er nog meer chatlovers op na houdt.
Als je het contact verbroken hebt dan heb je al een belangrijke stap genomen. Dit moet slijten en als jouw liefde heel diep zat, kan dat best even duren. Afstand nemen en houden. Sterkte
Gewoon doorgaan met leven en er niet meer bij stil staan. En verder kost het gewoon veel tijd.
Laat maar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoezo, het is onmogelijk, we kunnen nooit samen zijn? Dat klinkt heel groots en meeslepend. In werkelijkheid is hij net met een ander getrouwd. Hij wil dus niet met jou samen zijn.

Hard gesteld misschien maar het helpt je ook niet om door een roze bril naar deze "relatie" te blijven kijken.
Ga in therapie!
Hem uit je email, skype etc, verwijderen. Stuur hem evt. nog een kort afscheidsbriefje dat je hem delete uit je leven, dat het voor jou klaar is en over. En probeer je op andere dingen te richten. Zoek zoveel mogelijk afleiding.

Ik weet het, liefdesverdriet is heel erg en je voelt je enorm kut erdoor. Maar ik denk dat als je hem geen kans meer geeft om contact op te nemen, dat al een stukje rust geeft.
Ehm. Never mind...
Hij is getrouwd dus een foute vent en daar zou ik mijn aandacht niet aan verspillen, hoe leuk je hem ook vind.

Hem uit je leven bannen en weer doorgaan. Je hebt vast vrienden genoeg om leuke dingen mee te doen, hobby zoeken, bezig blijven en dan langszaam slijt het gevoel wel.

En maar blijven herhalen hij is getrouwd dus heb er niets aan, want neem aan dat je het niet met een getrouwde vent wil aanleggen en als jullie wel wat zouden krijgen was hij niet te vertrouwen, want wat hij met jou doet doet hij dan ook met een ander. Dus maak geen god van hem, maar realiseer je hoe hij echt is.
Heel heel moeilijk,gelukkig is er nog niets gebeurd.

Ik heb zo 5 jaar een relatie met een foute man gehad,bleef geloven dat hij bij haar wegging(stomstomstom ja ik weet het)

Verspil je tijd niet met zo'n loser die jou wel leuk vind "voor erbij"want ze gaan bijna nooit echt weg,en als ze gaan,zou je hem dan ooit vertrouwen?
Het zoveelste drama in je leven. Je lijkt er aan verslaafd te zijn.
quote:Eleonora schreef op 11 november 2012 @ 10:04:

Het zoveelste drama in je leven. Je lijkt er aan verslaafd te zijn.De nicknaam zal niet voor niets gekozen zijn, als het maar iémand is zodat ze verliefd kan worden. Lekker zwelgen in drama.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Beseffen dat het een egodingejte is en doorgaan. Vul je eigen leven in en doe dat niet dmv mannen.
quote:himalaya schreef op 11 november 2012 @ 11:41:

[...]

De nicknaam zal niet voor niets gekozen zijn, als het maar iémand is zodat ze verliefd kan worden. Lekker zwelgen in drama.Vooral de onaardige reacties op anderen vind ik bij deze forummer opvallend. Zelf zwelgen en amechtig doen maar tegen een ander gewoon keihard zijn.
Hey meis, ben je er weer?
quote:Eleonora schreef op 11 november 2012 @ 12:54:

[...]

Vooral de onaardige reacties op anderen vind ik bij deze forummer opvallend. Zelf zwelgen en amechtig doen maar tegen een ander gewoon keihard zijn.Ik keihard????
Ik heb hem verwijderd van facebook en skype, zijn nummer gewist. Het doet pijn maar het kan niet anders.
Goed zo! Dat heb je goed gedaan en nu door met je leven. Het is belangrijk dat je tijd voor je zelf maakt en gewoon dingen doet die jij leuk vind, vermijdt facebook etc. Je schiet er niets mee op met zo'n sukkel. Hou vol, je kan het!
Blijf hem negeren. Zo ga je door met je leven!!
quote:verliefdopiemand schreef op 11 november 2012 @ 20:21:

Ik heb hem verwijderd van facebook en skype, zijn nummer gewist. Het doet pijn maar het kan niet anders.

Goed zo.

En wat die andere reacties betreft: je hebt hier inderdaad een zekere reputatie opgebouwd, ook bij mij. Dat kun je natuurlijk vervelend vinden nu je zelf weer eens een probleem hebt, maar het is nou eenmaal zo. Je kunt trouwens ook weer van die reputatie af hoor, zo haatdragend zijn de meesten hier niet, ik in ieder geval niet. Maar dat moet je wel zelf doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven