Wat moet ik nu van haar denken?
zondag 8 juli 2012 om 20:07
@Anthonius het is misschien wel zoals het is, maar moet ik dan naar haar feestje gaan terwijl zij geen reet interresse toont in mij? Ik twijfel daar dus echt over...
@Binkie, ik voel me ook een beetje gebruikt, ze geeft me het gevoel dat ik mag komen of dat ik aandacht mag krijgen, wanneer het haar uit komt. Ik vind het wel moeilijk om ermee om te gaan..
@Binkie, ik voel me ook een beetje gebruikt, ze geeft me het gevoel dat ik mag komen of dat ik aandacht mag krijgen, wanneer het haar uit komt. Ik vind het wel moeilijk om ermee om te gaan..
zondag 8 juli 2012 om 20:14
quote:123me schreef op 08 juli 2012 @ 20:10:
Heeft ze niet toevallig een ander nummer en die vergeten door te geven? Zou wel heel toevallig zijn.
Wel vreemd dat ze 2x niet reageert.. Lijkt net alsof ze geen contact meer wil maar toch uitnodigt voor je verjaardag.Ja, dat weet ik dus niet, maar als dat wel het geval is wil ik niet naar haar verjaardag. Dan is het klaar! Maar hoe kom ik daar achter?
Heeft ze niet toevallig een ander nummer en die vergeten door te geven? Zou wel heel toevallig zijn.
Wel vreemd dat ze 2x niet reageert.. Lijkt net alsof ze geen contact meer wil maar toch uitnodigt voor je verjaardag.Ja, dat weet ik dus niet, maar als dat wel het geval is wil ik niet naar haar verjaardag. Dan is het klaar! Maar hoe kom ik daar achter?
zondag 8 juli 2012 om 20:17
quote:savoije schreef op 08 juli 2012 @ 20:12:
Ik verwacht ook altijd dat mijn vriendinnen hetzelfde doen/of denken zoals ik, maar helaas is dat niet altijd zo.
Vraag het gewoon aan haar en vertel wat je vervelend vind, anders accepteren, ook al is het niet zo leuk.
Ik kan dit gedrag eigenlijk niet accepteren, ik verwacht van een vriendin meer interresse... want ik heb nu 'last' van haar gedrag.
Maar heb ook niet de ballen om haar te bellen en het te vragen, dan zou het toch via sms gaan wat eigenlijk ook niet handig is.
Ik verwacht ook altijd dat mijn vriendinnen hetzelfde doen/of denken zoals ik, maar helaas is dat niet altijd zo.
Vraag het gewoon aan haar en vertel wat je vervelend vind, anders accepteren, ook al is het niet zo leuk.
Ik kan dit gedrag eigenlijk niet accepteren, ik verwacht van een vriendin meer interresse... want ik heb nu 'last' van haar gedrag.
Maar heb ook niet de ballen om haar te bellen en het te vragen, dan zou het toch via sms gaan wat eigenlijk ook niet handig is.
zondag 8 juli 2012 om 20:21
quote:tulpje88 schreef op 08 juli 2012 @ 20:07:
Juist ja dat is ook wat ik ermee bedoel.
Mijn reactie komt misschien ook omdat het mijzelf overkomen is.
Anderen in dit topic mogen mijn reactie dus belachelijk vinden dit is wat ik ervan vind.
Juist ja dat is ook wat ik ermee bedoel.
Mijn reactie komt misschien ook omdat het mijzelf overkomen is.
Anderen in dit topic mogen mijn reactie dus belachelijk vinden dit is wat ik ervan vind.
zondag 8 juli 2012 om 20:23
Meestal als je iemand niet meer voor je verjaardag vraagt is het wel 'definitief' over.
Er zijn veel mogelijkheden maar het kan ook zijn dat ze zich een beetje verplicht voelde je te vragen, ook al stelt het contact niet veel voor.
Of het is een mogelijkheid tot 'verzoening'.
Maar de meeste mensen die ik ken nodigen voor hun verjaardag gewoon ieder jaar een standaard groep uit. Of ze nou veel of weinig contact hebben gehad laatste tijd.
Er zijn veel mogelijkheden maar het kan ook zijn dat ze zich een beetje verplicht voelde je te vragen, ook al stelt het contact niet veel voor.
Of het is een mogelijkheid tot 'verzoening'.
Maar de meeste mensen die ik ken nodigen voor hun verjaardag gewoon ieder jaar een standaard groep uit. Of ze nou veel of weinig contact hebben gehad laatste tijd.
zondag 8 juli 2012 om 20:24
"Ik kan dit gedrag eigenlijk niet accepteren, ik verwacht van een vriendin meer interresse... want ik heb nu 'last' van haar gedrag.
Maar heb ook niet de ballen om haar te bellen en het te vragen, dan zou het toch via sms gaan wat eigenlijk ook niet handig is."
Vriendinnen kunnen toch alles met elkaar bespreken? Waar ben je anders vriendinnen voor? Gewoon bellen! Dan weet je meteen hoe of wat!!
Maar heb ook niet de ballen om haar te bellen en het te vragen, dan zou het toch via sms gaan wat eigenlijk ook niet handig is."
Vriendinnen kunnen toch alles met elkaar bespreken? Waar ben je anders vriendinnen voor? Gewoon bellen! Dan weet je meteen hoe of wat!!
zondag 8 juli 2012 om 20:24
Waarom 2x een berichtje sturen, waarom niet ouderwets de telefoon pakken om te vragen hoe het met iemand gaat en bij te kletsen? Vind een berichtje per sms of via Facebook nl ook erg afstandelijk met de vraag hoe het gaat. Kan best als je een hele goeie vriendschap hebt met veel contact, maar niet als je elkaar sporadisch spreekt.
En waarom niet gezellig naar haar verjaardag gaan, ze had je ook níet kunnen uitnodigen. Stel je verwachtingspatroon iets bij of praat er met haar over.
En waarom niet gezellig naar haar verjaardag gaan, ze had je ook níet kunnen uitnodigen. Stel je verwachtingspatroon iets bij of praat er met haar over.
zondag 8 juli 2012 om 20:55
Ze geeft niet veel om je; is niet zo geïnteresseerd. Je moet daar niet meer zo over nadenken; ook al zou je willen, ze is er niet mee bezig dus ik zou zo gauw mogelijk ander amusement zoeken.
Het is jou toch ook weleens overkomen dat iemand jou graag als vriendin wou maar jij niet veel in haar zag? Kan gebeuren, er zit geen opzet in.
Het is jou toch ook weleens overkomen dat iemand jou graag als vriendin wou maar jij niet veel in haar zag? Kan gebeuren, er zit geen opzet in.
it's a big club and you ain't in it
zondag 8 juli 2012 om 21:04
zondag 8 juli 2012 om 21:04
zondag 8 juli 2012 om 21:07
Ik ben dus wel degelijk gebruikt door deze zogenaamde "vriendin".
Achter mijn rug verspreidde ze leugens . We werkten samen dus het had allerlei gevolgen.
Het was allemaal omdat zij zich dan beter voelde als ze achter mijn rug om dngen deed.Ik voelde me zo belazerd.
Ik ben altijd iemand die het een ander naar de zin wilde maken , maar ik heb het nu helemaal afgekapt.
En dat is de beste keuze geweest die ik heb kunnen maken.
Wat niet wil zeggen dat dit bij jou zo gaat natuurlijk.
Dit was mijn zogenaamde "beste vriendin"waarmee ik alles deelde.
Achter mijn rug verspreidde ze leugens . We werkten samen dus het had allerlei gevolgen.
Het was allemaal omdat zij zich dan beter voelde als ze achter mijn rug om dngen deed.Ik voelde me zo belazerd.
Ik ben altijd iemand die het een ander naar de zin wilde maken , maar ik heb het nu helemaal afgekapt.
En dat is de beste keuze geweest die ik heb kunnen maken.
Wat niet wil zeggen dat dit bij jou zo gaat natuurlijk.
Dit was mijn zogenaamde "beste vriendin"waarmee ik alles deelde.
zondag 8 juli 2012 om 21:09
@loisnvt, ze had mij idd ook niet kunnen uitnodigen. Maar ik zal het vreselijk vinden als ze het gedaan heeft omdat ze zich verplicht voelt. Dan hoeft het voor mij niet.
Het feestje is nog ver weg, misschien moet ik deze 2mnd afwachten of ze eventueel nog contact zoekt. Want als ze dat niet doet, heb ik buiten de uitnodiging om al ongv 4 maand geen contact gehad. (smsen naar elkaar zie ik ook als contact).
Het feestje is nog ver weg, misschien moet ik deze 2mnd afwachten of ze eventueel nog contact zoekt. Want als ze dat niet doet, heb ik buiten de uitnodiging om al ongv 4 maand geen contact gehad. (smsen naar elkaar zie ik ook als contact).
dinsdag 31 juli 2012 om 20:09
Pff, ik vind eigenlijk dat je een beetje moeilijk doet. Blijkbaar hebben wij erg verschillende moressen qua vriendschap, maar het zou mij ook kunnen overkomen dat ik 2 keer niet op een berichtje reageer hoor. Als ik aan het werk ben en ik zie een sms langskomen, neem ik me meestal voor om later te reageren, en vaak komt dat er niet van. Alla, 2 keer achter elkaar met dezelfde persoon zou me niet snel gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat dat wel ns gebeurd is. Mijn vrienden weten van mij dat het niets betekent als ik niet reageer, (behalve dan dat ik het waarschijnlijk druk heb) en als ze me echt moeten hebben, bellen ze wel. En in andere periodes bel ik wel weer.
Oftewel, lang verhaal, maar de moraal is: Als jij je hele twijfel en er zo mee bezig zijn ophangt aan welgeteld 2 onbeantwoorde sms-en (en dan nu ook weer een hele maand gaan zitten afwachten?) dan snap ik dat niet. Bel haar op, stuur haar een email, leg haar je dilemma voor, weet ik veel. Doe iets, ipv lijdzaam te zitten mokken zonder dat zij enig idee heeft dat je mokt. En als dit niet de manier is waarop jij wilt dat je vriendinnen zijn, laat dan weten dat je niet naar haar verjaardag komt en dat je haar verder ook niet zo nodig meer hoeft te zien. Of vergeet r gewoon.
Oftewel, lang verhaal, maar de moraal is: Als jij je hele twijfel en er zo mee bezig zijn ophangt aan welgeteld 2 onbeantwoorde sms-en (en dan nu ook weer een hele maand gaan zitten afwachten?) dan snap ik dat niet. Bel haar op, stuur haar een email, leg haar je dilemma voor, weet ik veel. Doe iets, ipv lijdzaam te zitten mokken zonder dat zij enig idee heeft dat je mokt. En als dit niet de manier is waarop jij wilt dat je vriendinnen zijn, laat dan weten dat je niet naar haar verjaardag komt en dat je haar verder ook niet zo nodig meer hoeft te zien. Of vergeet r gewoon.